سرگرمیتست شخصیت

تست شخصیت فوق العاده خفن ناخن: ببین شکل ناخن ات چه جوری هست تابگم چیکاره ای!؟

تست شخصیت فوق العاده خفن ناخن: ناخن های دست شما چه چیزی را در مورد شخصیت شما آشکار می کنند؟ با مجله سرگرمی اهل فان و تست شخصیت براساس شکل ناخن همراه شوید. برخی از کوچک‌ترین عادت‌های شخصی ما، مانند اینکه چگونه ناخن‌هایمان را کوتاه می‌کنیم، طول انگشتانمان، یا حتی شکل طبیعی ناخن‌هایمان، می‌تواند بیشتر از آنچه که حدس می‌زنید درباره ویژگی‌های شخصیتی منحصربه‌فرد ما آشکار کند.

پدر واقعی دختر رو پیدا کن: آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

در این مقاله به برخی از دلایلی که ناخن‌های دست ما می‌توانند شخصیت درونی ما را آشکار کنند و آنچه که ناخن‌های شما در مورد شما می‌گویند می‌پردازیم. بیایید به برخی از تحقیقات در مورد طول انگشت و شکل ناخن و معنای آن برای شخصیت نگاه کنیم.

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

میتونی پدر واقعی نوزاد را پیدا کنی: آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد؛ایا میتوانید حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد می باشد؟

 

طول انگشت و ویژگی های شخصیتی مردانه یا زنانه

تحقیقات انجام شده توسط دپارتمان روانشناسی در دانشگاه آلبرتا کانادا مشخص کرده است که طول انگشت مردان و ارتباط آن با خلق و خو را مورد بررسی قرار داد. محققان می گویند که دلیل روشنی برای بررسی طول انگشت وجود دارد زیرا “نسبت طول انگشت (نشان به انگشت حلقه) یک ویژگی جنسی دو شکلی است که در گونه های مختلفی از انسان و موش گرفته تا فنچ گورخری یافت می شود.

تحقیقات نشان می دهد که به طور متوسط، انگشت اشاره مردان نسبت به انگشتر نسبتاً کوتاهتر از زنان است. این تئوری این است که نسبت طول انگشتان انگشت اشاره و انگشت حلقه به میزان استروژن یا تستوسترونی که نوزاد در دوران رشد در رحم دریافت می کند، مرتبط است.

مطالعه کانادایی همچنین نشان داد که بین افسردگی مردان و طول انگشتان آنها ارتباط وجود دارد. آنها دریافتند که نسبت زنانه‌تر طول انگشت با افسردگی در مردان مرتبط است. مطالعات دیگر ارتباطی بین کوتاه‌تر بودن انگشت اشاره در مردان و علائم ADHD، وابستگی به الکل، اوتیسم، پرخاشگری، رهبری، تمایل به روان‌پریشی و سایر ویژگی‌ها را نشان داده‌اند.

برای زنان، انگشت اشاره کوتاهتر نشان دهنده افزایش خطر بی اشتهایی و ابراز وجود است. انگشت حلقه بلندتر از انگشت اشاره برای زنان نشان دهنده افزایش خطر پرخوری عصبی، رفتار روان رنجور، رفتار روانی، حافظه بصری و مهارت های کلامی است.

اشتباه موجود در تصویر چیه: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

تست شخصیت فوق العاده خفن ناخن

شکل ناخن شما در باره شما چه می گوید. به شکل ناخن دقت کنید.شما با کمک تست شخصیت فوق العاده خفن ناخن خواهید توانست تا خود را بهتر بشناسید. اینکه اساساً چگونه فردی هستید!؟ پس این تست شخصیت شناسی را از دست ندهید و با مجله سرگرمی اهل فان همراه شوید. کافی است به شکل ناخن انگشت خود نگاهی بیندازید و آن را با ناخنی که شبیه ناخن های موجود در تصویر است، مقایسه کنید. ما مطمئن هستیم که از آنچه خواهید خواند شگفت زده می شوید.

تصویر تست شخصیت فوق العاده خفن ناخن

تست شخصیت فوق العاده خفن ناخن 1

پاسخ تست شخصیت فوق العاده خفن ناخن

پس از مقایسه ناخن خود و شکل این تصاویر، فرم ناخنی که به ناخن شما نزدیک است را انتخاب کنید. سپس تفاسیر را بخوانید.

دزد بانک رو گیر بیار و پلیسو از سردرگمی در بیار: آزمون شناسایی دزد بانک؛ تنها یک ذهن خلاق می تواند دزد بانک را در این تصویر بیابد.

.

.

.

.

شکل ناخن شماره 1

اگر شکل ناخن شما در تست شخصیت فوق العاده خفن ناخن به این شکل باشد باید بگوئیم که به صورت کلی شما فردی آرام، عمل گرا، متعادل و مستقل با ذهنیت عالی هستید. افرادی با این شکل ناخن، قابل اعتماد هستند و نسبت به گفتار و کردار خود احساس مسئولیت زیادی دارند. چنین افرادی معمولاً مدیر متولد می شوند.

مادر واقعی دختر بچه رو پیدا کن: آزمون شناسایی مادر واقعی؛ با توجه به تصویر،کدام کودک به همراه مادر واقعی خود است!؟

 

شکل ناخن شماره 2

شکل ناخن شماره 2

از ویژگی های اصلی افراد دارای این شکل ناخن در تست شخصیت فوق العاده خفن ناخن: تیزبینی، انعطاف پذیری، مدبر و مدبر بودن است. این افراد بسیار سریع ناراحت و عصبانی می شوند.افراد با چنین ناخن هایی معمولاً حریص و پرخاشگر و همچنین تا اندازه ای حسود هستند.

نوزاد گنگستر رو پیدا کن: آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

 

شکل ناخن شماره 3

شکل ناخن شماره 3

افراد دارای چنین شکل ناخن در تست شخصیت فوق العاده خفن ناخن باشید، باید بدانند که تست شخصیت شناسی براساس شکل ناخن به ویژگی های کلی آن ها نیز اشاره کرده است. این افراد خودخواه، حسابگر و فرصت طلب هستند. آنها عاشق تجمل هستند و می توانند به راحتی توجهات را به خود جلب کنند.

 

شکل ناخن شماره 4

شکل ناخن شماره 4

افراد دارای این نوع ناخن در تست شخصیت فوق العاده خفن ناخن: این افراد گرم مزاج و بی حوصله و تا اندازه ای سریع هستند. هر چه ناخن‌ها کوتاه‌تر باشد، فرد نسبت به خود و دیگران خواستارتر است. آنها همیشه برای یافتن راه خود تلاش می کنند و کمال گرایان اصلاح ناپذیری هستند.

 

شکل ناخن شماره 5

شکل ناخن شماره 5

روح های شکننده، لطیف و عاشقانه با آرمان های بزرگ از ویژگی های افراد دارای این شکل ناخن است. آنها دوست دارند برای دیگران احساس مفید بودن کنند، آنها بسیار احساساتی هستند و به راحتی توهین می شوند.

 

شکل ناخن شماره 6

شکل ناخن شماره 6

افراد دارای این نوع ناخن در تست شخصیت فوق العاده خفن ناخن: هنرمندانی با شخصیت ظریف و تغییرات خلقی دائمی و همیشه در آستانه فروپاشی عصبی هستند. آنها می خواهند شناخته شوند و مشهور شوند. این افراد از باخت متنفرند.

.

.

.

.

از نتایج تست شخصیت فوق العاده خفن ناخن خوشتان آمد؟ نظرات تان را برایمان کامنت کنید!

امیدواریم از تست شخصیت فوق العاده خفن ناخن رضایت داشته باشید و توانسته باشیم با این تست تا حدودی شخصیت کلی را بیان کنیم. هرچند که باید گفت تست شخصیت مجموعه ای از پارامترهای مختلف باید در کنار هم قرار داده شود و هیچوقت این تست ها به صورت 100 درصد شخصیت شما را نشان نمی دهد و ممکن است بخشی یا قسمتی از شخصیت تان را نشان دهد.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

تست هوش ریاضی معادله اعداد 7: !اگه نتونی این تست ریاضی رو حل کنی، بهتره ابتدایی رو از اول بخونی

تست شخصیت ویژگی اصلی شما: آیا ویژگی اصلی شخصیت خود را می دانید؟بگو اول چی دیدی!!

تست شخصیت ویژگی جذاب و منحصر به فرد شما از نظر مردم چیه؟! بگو اول چی دیدی تا بهت بگم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا