سرگرمیتست هوش

آزمون شناسایی اشتباه تصویر فوتبالی؛ اگر نکته سنج باشی، اشتباه تصویر فوتبالی را راحت پیدا میکنی.

آزمون شناسایی اشتباه تصویر فوتبالی؛ در تصویر آزمون شناسایی اشتباه تصویر فوتبالی شما بازیکن فوتبالی را می بینید که قرار است ضربه آزاد بزند. در مقابل او ردیفی از بازیکنان حریف صف کشیده اند. همه چیز نرمال و عادی به نظر می رسد. اما یک چیز اشتباه وجود دارد. آن چیست؟

آیا میتوانی با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن بگویی آن اشتباه چیست؟

اشتباه موجود در تصویر چیه: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

شما برای حل کردن این آزمون دارای محدودیت زمانی 8 ثانیه ای می باشید و باید در این زمان اشتباه موجود در تصویر را بیابید،همانطور که در عنوان خواندید، هدف از این آزمون ،شناسایی اشتباهی است که در این تصویر وجود دارد.

 

میتونی پدر واقعی نوزاد را پیدا کنی: آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد؛ایا میتوانید حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد می باشد؟

خانواده واقعی رو پیدا کن: آزمون شناسایی خانواده ساختگی: فقط یه تیزبین می تونه خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

تصویر آزمون شناسایی اشتباه تصویر فوتبالی

آزمون شناسایی اشتباه تصویر فوتبالی

ما شما را به چالش می کشیم تا گیج کننده ترین و چالشی ترین بازی های فکری در شبکه های اجتماعی را حل کنید. آیا شما یک نابغه متخصص در حل سوالات تصویری هستید؟ آزمون شناسایی اشتباه تصویر فوتبالی این مسئله را اثبات خواهد کرد. کافی است شما برای حل آزمون شناسایی اشتباه تصویر فوتبالی اقدام کنید.

معماهای تصویری از جمله مطالبی هستند که هیچ گاه در فضای اینترنت قدیمی نمی شوند. این گونه مطالب طرفداران خاص خود را دارد و افراد برای انجام آن باید به خوبی تصویر را بررسی و جزئیات آن را دیده و در نهایت با منطق و تحلیل خود به پاسخگویی به ان اقدام کنند.

لذا از این جهت این گونه سوالات به خوبی می توانند ذهن ومغز ما را درگیر و به چالش بکشند. زیرا به ما امکان می‌دهد که موقعیت را تجزیه و تحلیل و حداکثر توانایی‌های خود را نشان دهیم.

اگر به این قسمت از یادداشت رسیدید، به احتمال زیاد نتوانسته اید آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارید، اما نگران نباشید زیرا هدف اصلی این است که شما کمی دقت و تمرکز کنید و مغزتان ورزش کند. این می تواند یک تمرین خوب برای ذهن و مغز شما باشد.

پدر واقعی دختر رو پیدا کن: آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه تصویر فوتبالی

فرد قرار است یک ضربه آزاد بزند. اما وی از قسمت محوطه جریمه این کار را می کند. اگر در این محدوده خطایی صورت گرفته بود، باید فرد ضربه پنالتی را می زد. خط کشی محوطه دروازه نیز کاملا اشتباه است.

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه تصویر فوتبالی

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی اشتباه تصویر فوتبالی جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی اشتباه تصویر فوتبالی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

معمای تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، پازل های ویروسی یا منطقی شناخته می شوند. البته همه آنها به یک اندازه خنده دار هستند.

معماهای تصویری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آنها به دلیل همه گیری COVID-19 در شبکه های اجتماعی محبوبیت یافتند، زیرا بسیاری از کاربران به اشتیاق برای جلوگیری از سرایت در خانه های مربوطه خود ماندند. آنجا بود که آنها بازی های فکری ویروسی را به عنوان جایگزین های سرگرمی می دیدند. امروزه این چالش ها همه جا هستند. مانند تست بالا که کاربران را گیج کرده و افراد بسیاری در حل آن شکست خوردند.

اینارم ببین:

 آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

تست شخصیت فرم دست: با دیدن این تست شخصیت خفن آدما رو در نگاه اول بشناس!

آزمون شناخت خرابکار مراسم نامزدی:چه کسی مراسم نامزدی را با ریختن مارمالاد روی عروس بهم زد!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + دو =

دکمه بازگشت به بالا