سرگرمیتست هوش

آزمون شناخت زنی که باردار نیست،یکی از این خانما تظاهر می کنه بارداره!؟ کدومه!؟

آزمون شناخت زنی که باردار نیست: با هوش پلیسی و نگاه چون عقابتان، سریع و در یک نگاه شناسایی کنید که کدامیک از زنان تصویر باردار نیست، اما تظاهر می کند که بارداره و به زودی مادر میشه!؟ نویسنده و طراح اصلی آزمون شناخت زنی که باردار نیست، معتقد است که تنها یک کارآگاه با ضریب هوشی کارآگاهی هرکول پوارو می تواند این معمای تصویریی را حل و رمزگشایی کند. پس عجله کنید و آزمون شناخت زنی که باردار نیست مجله سرگرمی اهل فان را در 3 ثانیه حل کنید.

میتونی پدر واقعی نوزاد را پیدا کنی: آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد؛ایا میتوانید حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد می باشد؟

مجله سرگرمی اهل فان با انتشار جدیدترین و به روزترین معماها و سوالات تصویری تلاش می کند تیازهای مخاطبان خود را برای ورزش روزانه مغز و ذهن آنان فراهم کند. این بازی ها در عین حال که می توانند سرگرم کننده باشند، از سوی دیگر می توانند شرایط خوبی را برای افزایش فعالیت های مغزی آنان را فراهم کند. با توجه به این مسائل تلاش کنید که هر روز با بخش تفریح و سرگرمی اهل فان همراه باشید و سوالات و بازی ها را با دوستان و اطرافیان خود به اشتراک بگذارید. ما مطمئن هستیم که آزمون شناخت زنی که باردار نیست نیز شما را به چالش خواهد کشید.

خانواده واقعی رو پیدا کن: آزمون شناسایی خانواده ساختگی: فقط یه تیزبین می تونه خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

اشتباه موجود در تصویر چیه: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

آزمون شناخت زنی که باردار نیست

شادی نیک صفت در بخش تفریح و سرگرمی اهل فان معمای تصویری جدیدی را به شما معرفی می کند. این معماها و سوالات تصویری به یکی از پرطرفدارترین سوالات در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است، چرا که 75 درصد از اشتراک کنندگان در آزمون شناخت زنی که باردار نیست نتوانستند در زمان مشخص شده به آن پاسخ دهند.

قبل از شروع به رمزگشایی آزمون شناخت زنی که باردار نیست توصیه می کنیم از هرگونه حواس پرتی خودداری کنید و برای یافتن پاسخ، تمام جزئیات تصویر آزمون را بررسی کنید. تنها در این صورت می توانید این آزمون را رمزگشایی کنید.

همان طور که در ابتدای متن هم اشاره کردیم در تصویر شما سه زن را مشاهده می کنید که در یک مرکز درمانی حضور دارند. اما شما در یک نگاه بلافاصله متوجه می شوید که یکی از این زنان واقعاً باردار نیست و تظاهر به بارداری می کند. شما باید او را شناسایی کنید. اگر آماده هستید با همدیگر تصویر آزمون شناخت زنی که باردار نیست را مرور می کنیم. یادتان باشد که فقط 3 ثانیه برای انجام آزمون فرصت دارید.

احتمالا این رو بپسندید: آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

تصویر آزمون شناخت زنی که باردار نیست

پاسخ آزمون شناخت زنی که باردار نیست

اگر به این قسمت رسیدید، به احتمال زیاد نتوانسته اید آزمون شناخت زنی که باردار نیست را حل کنید، با این حال، شما یک فرصت دیگر برای رمزگشایی آزمون دارید. قبل از اینکه پاسخ را به شما ارائه دهیم بهتر است که تصویر را برای بار دوم هم دقیق بررسی کنید.

فرد غیر عادی رو در عروسی پیدا کن: آزمون شناسایی فرد غیرعادی؛ در مراسم ازدواج،یکی از افراد انسان نمی باشد میتونی پیداش کنی!؟

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت زنی که باردار نیست: اثر اشعه ایکس بر جنین می‌تواند منجر به صدمات جبران‌ناپذیری در دوران بارداری شود. تحقیقات دانشمندان نشان‌دهنده این است که قرار گرفتن در معرض اشعه‌ها در دوران بارداری مخصوصا در ابتدای حاملگی، اثرات زیانباری روی جنین در حال رشد خواهد گذاشت و عوارض جبران‌ناپذیری را برای مادر باردار و جنین به وجود می‌آورد.به نظر می رسد زن سمت چپ واقعاً باردار نیست. او از تاثیر اشعه ایکس مطلع است اما وارد اتاق می خواهد شود. همین مسئله سبب تعجب زن وسطی شده است.

یکی از این خانما تظاهر می کنه بارداره!؟ کدومه!؟ پاسخ معما

امیدواریم از پاسخ تست هوش آزمون شناخت زنی که باردار نیست رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

 آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

 به نظرت رییس بانک راست میگه یا سارق بانک؟! فقط یک نابغه میتونه در یک نگاه بگه!

 آزمون شناسایی عدد 7؛فقط تیزبین ها قادرند تا در 3 ثانیه عدد 7 را در میان اعداد 2 پیدا کنند!

 تست هوش ریاضی معادله اعداد 7: !اگه نتونی این تست ریاضی رو حل کنی، بهتره ابتدایی رو از اول بخونی

 آزمون شناسایی دزد بانک؛ تنها یک ذهن خلاق می تواند دزد بانک را در این تصویر بیابد.

آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

آزمون شناسایی مادر واقعی؛ با توجه به تصویر،کدام کودک به همراه مادر واقعی خود است!؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا