سرگرمیتست هوش

تست هوش شباهت لامپ؛ آیا می توانید شبیه ترین لامپ سیاه را با لامپ قرمز پیدا کنید؟

تست هوش شباهت لامپ؛ در تصویر تست هوش شباهت لامپ ما لامپی را مشاهده میکنیم که در اطراف آن چهار عدد لامپ تقریبا مشابه و یکسان از همین لامپ وجود دارد،شما وظیفه دارید تا  لامپ سیاهی که شبیه به لامپ روشن می باشد را شناسایی کنید.

وقت آن رسیده است که مهارت های هوشی خود را ثابت کنید و به اطرافیان خود اثبات کنید که چقدر در حل بازی های فکری مهارت دارید. اگر مایل هستید میتوانید یک ساعت نیز همراه خود داشته باشید و بررسی کنید که آیا می توانید پاسخ را در کمترین زمان جواب دهید.

حالا بهتر است به دیدن تصویر تست هوش شباهت لامپ بپردازیم،امیدوارم در حل کردن این تست هوش موفق باشید.

اینم ببین: آزمون شناسایی دزد نوزاد؛ به کمک مهارت های کارآگاهی خود بگوئید چه کسی نوزاد را ربوده است؟

تصویر تست هوش شباهت  لامپ

تست هوش شباهت لامپ

یادتان نرود که ببینید: آزمون شناخت خانواده بی پول؛اگه باهوش باشی میتونی در 8 ثانیه خانواده فقیر رو تشخیص بدی؟

با تمرکز مختصری به تصویر نگاه کنید. سوال فعال کننده مغز شما در تصویر موجود است،لطفا به سوال توجه کنید و کمی فکر کنید. می توانید یک خودکار و یک دفتر یادداشت کنار خود بگذارید. در غیر این صورت، اگر تبلت دارید، می توانید از آن برای حل سوال استفاده کنید. پاسخ کمی مشکل است، اما اگر ترفند را در سؤال پیدا کنید، می توانید در عرض کمتر از 15 ثانیه پاسخ را بیابید. لطفاً کمی فکر کنید، فقط بعد از اینکه سوال را در ذهن خود حل کردید یا به صورت فیزیکی با قلم و کاغذ حل کردید میتوانید به پاسخ مراجعه کنید.

احتمالا اگر یک بچه مدرسه ای دارید، مشکلی برای حل کردن سوال هوش ندارید.چون شما با این گونه چالش ها زیاد روبرو شده اید. در غیر این صورت، اگر شما بزرگسالی هستید که به دور از این سوالات بوده کار دشواری در پیش روی خود دارید. اگر شما یک فرد مسن هستید، می توانید این سوالات بازی فکری را یاد بگیرید و به نوه های خود آموزش دهید.

ممکن است از حل بازی فکری با فرزندان، خانواده یا دوستان خود در هر مکانی که باشید لذت ببرید. صرف زمان سرگرمی خود برای حل بازی های فکری به شما کمک می کند تا اگر در بزرگسالی مشغول کار حرفه ای خود هستید، دانش خود را دوباره به دست آورید. می توانید مهارت های ریاضی خود را با سؤالات بازی فکری  و هوش اهل فان شروع کنید.

اینم جالبه: تست تصویری نیاز روح؛ می دانید روح شما، واقعا به چه چیزی نیاز دارد!؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

شاید خوشتان اومد: تست قدرت بینایی گورخر: آیا می توانید در عرض 10 ثانیه گورخر را در میان ببرها پیدا کنید؟

پاسخ تست هوش شباهت لامپ

اگر جواب را پیدا کرده اید شما به اندازه کافی باهوش هستید و اگر بعد از تلاش زیاد نتوانستید جواب را پیدا کنید. نگران نباشید چون ما جواب را برایتان در پایین گذاشته و علامت زده ایم.

پاسخ تست هوش شباهت لامپ

شما می توانید سوالات هوش بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلیلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

اینارم ببین:

معمای تصویری مادربزرگ فضایی: فقط اگه ضریب هوشی بالای 130 داری می تونی بفهمی کدوم از فضا اومده!

تست ریاضی سرگرم کننده: این معادله رو نتونی حل کنی احتمالا سر کلاسای ابتدایی خواب بودی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 14 =

دکمه بازگشت به بالا