سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی پرستار قلابی؛آیا میتوانید بگویید پرستار قلابی این تصویر چه کسی است؟

آزمون شناسایی پرستار قلابی؛ در تصویر آزمون شناسایی پرستار قلابی ما صحنه ای از یک بخش زایمان در بیمارستان را میبینیم که پرستاران در حال نگهداری و مواظبت از نوزادان تازه متولد شده می باشند،همه چیز عادی به نظر می رسد به طوری که انگار همه به وظایف خود به درستی عمل می کنند ولی در واقع اینگونه نمی باشد.یکی از این زنان یک پرستار نمی باشد و خود را شبیه آنان در آورده است.

آیا شما با توجه به تصویر و نشانه هایی که در آن وجود دارد می توانید بگویید کدام زن یک پرستار واقعی نمی باشد؟

شاید بپسندید: فقط یه فرد تیزبین میتونه در آزمون شناخت زامبی تقلبی انسان موجود در تصویر رو پیدا کنه!

شما برای حل کردن این معمای تصویری درا ی محدودیت زمانی می باشید و تنها 7 ثانیه فرصت دارید تا جواب این آزمون را بیابید،پس با دقت و تمرکز بالا به تصویر زیر نگاه کنید و یادتان باشد که فقط یک نشانه کوچک می تواند به حل آزمون شناسایی پرستار قلابی کمک کند.

اینم قشنگه: آزمون شناسایی پلیس واقعی؛تنها یک فرد باهوش می توانند در 8 ثانیه، پلیس واقعی را شناسایی کند!

تصویر آزمون شناسایی پرستار قلابی

آزمون شناسایی پرستار قلابی

یادتان نرود که ببینید: تست بینایی شناخت حیوانات؛آیا می‌توانید تمام حیوانات را در تصویر تاریک شناسایی کنید!؟

این معمای تصویری چندان سخت نیست. فقط نیاز است که با دقت، جزئیات تصویر را مورد بررسی قرار دهید. یک مسئله جزئی کوتاه می تواند به شما کمک کند تا راه حل را پیدا کنید. این سوالات هوش به شما کمک می کنند که جزئی نگر شوید.

آزمون های تصویری، شکل جالبی از پازل است که برای حل آن شما نیازمند استفاده از تمام مهارتهای شناختی خود هستید. یعنی دیدن، دقت کردن، فکر کردن و تمرکز کردن . برخی از سوالات هوش پس از ارائه پاسخ بدیهی به نظر می رسند، چرا که ما مغز خود را عادت داده ایم که کمتر بدیهیات را مورد توجه قرار دهد. اما در بسیار از مواقع بدیهیات و استدلال منطقی تنها راه حل ارائه پاسخ به سوالات هوش تصویری است.

به این ترتیب شما با توجه به این تصاویر معمایی، فکر و ذهن خود را از چهارچوب رایج خود خارج کرده و از تمام پتانسیل‌های ذهنی خود استفاده می کنید. در آزمون امروز یکی از جدیدترین بازی‌های فکری است که در رسانه‌های اجتماعی بسیار همرسانی شده و ذهن بسیاری را مشغول کرده است.آیا شما هم میتوانید جزو افرادی باشید که توانسته اند این معمای تصویری را حل کنند؟

اینم جالبه: آزمون شناخت چمدان مسافرین؛می تونید بگید چمدانها متعلق به کدوم مسافران می باشد؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

شاید خوشتان اومد: تست شخصیت شناسی درب؛بیشتر از همه، دوست دارید از کدام درب عبور کنید؟

پاسخ آزمون شناسایی پرستار قلابی

پاسخ سوال بسیار آسان بود فقط نیاز به کمی دقت و تمرکز داشت ،پرستار وسطی تقلبی می باشد اگر به کارت شناسایی وی که بر روی پیراهنش نصب شده دقت می کردین معلوم میشد که تصویر کارت با وی تفاوت بسیار زیادی دارد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی معلم خرابکار؛اگه باهوشی بگو کدوم معلم برای عکس تابلو سبیل کشیده است!

پاسخ آزمون شناسایی پرستار قلابی

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی پرستار قلابی جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی پرستار قلابی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی معلم؛به نظرتان کدوم معلم بد است؟

در آزمون شناسایی مادر بی خیال، بگوئید که کدامیک مادر خوبی نمی باشند!؟

 تست هوش جمع ماشین؛آیا می توانید این معمای ریاضی را در کمتر از 12 ثانیه حل کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا