سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی؛ کدامیک از پرستارها یک زن نمی باشد!؟

آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی؛ در تصویر آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی شما با یک صحنه در محیطی پارک مانند روبرو هستید،در گوشه ای از پارک دوکودک به همراه پرستارهای خود در حال بازی هستند. همه چیز نرمال به نظر می رسد. اما اگر کمی دقت و توجه کنید متوحه خواهید شد که یک اشکال بزرگ در این تصویر وجود دارد. یکی از دو پرستار واقعا زن نیست. او به خاطر یافتن شغل خود را به شکل یک زن در آورده است.

آیا با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن می توانید پرستاری که خودش را به صورت زن در آورده است را شناسایی کنید؟

اینم ببین: ضریب هوشی خود را با حرکت دادن یک چوب کبریت و اصلاح معادله ارزیابی کنید!

شما می توانید این مسئله را با پیدا کردن یک نشانه کوتاه اثبات کنید. اما یافتن این نشانه نیازمند دقت و توجه است. آیا شما می توانید در کمتر از 6 ثانیه در آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی، مردی را که خود را به شکل پرستار کودک در آورده است را شناسایی کنید!؟

اینم قشنگه: معمای تصویری مادربزرگ فضایی: فقط اگه ضریب هوشی بالای 130 داری می تونی بفهمی کدوم از فضا اومده!

تصویر آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی

آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی

این هم جالبه: در آزمون شناسایی مادر بی خیال، بگوئید که کدامیک مادر خوبی نمی باشند!؟

برای انجام این آزمون نیز همانطور که در بالا اشاره شد باید تمرکز کنید. به عکس با دقت نگاه کنید. توضیحاتی که در عنوان سوال یا معما داده شده است را دقیقا بخوانید و سپس با تجزیه و تحلیل توضیحات و جزئیات عکس به پاسخ دست پیدا کنید. یادتان باشد ارائه پاسخ درست منوط به استفاده حداکثری شما از مهارت های شناختی تان می باشد.

برای ارائه پاسخ به معماهای تصویری شما باید از نهایت دقت، توجه و تمرکز خود استفاده کنید. به باور محققان توجه به بازی های فکری می تواند زمینه خوبی را برای ورزش مغز شما را فراهم کند. بر همین اساس سوالات هوش و تست ها و پازل ها می توانند در این زمینه بسیار کمک کننده باشند.

امروز نیز یک معمای تصویری جالب دیگر را برای شما آماده کرده ایم. در این معمای تصویری نیز به مانند معماهای مشابه باید شما بدنبال یک مسئله متفاوت باشید. برای غلبه بر معما باید از تمام مهارت های شناختی خود استفاده کنید. جزئی ترین موارد را بررسی کنید و زوایای مختلف را بررسی کنید. این نکته را نیز همواره در نظر داشته باشید که سوالات معمایی زمان محدودی دارند.

اینم جالبه: آزمون شناسایی آدم ربای داخل پارک: کدامیک از افراد تصویر قصد دارد کودک را بدزدد!؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

اینم ببین: آزمون شناسایی کودک دارای سه مادر؛کدام کودک 3 مادر دارد!؟ مگر چنین چیزی ممکن است!؟

پاسخ آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی

اگر فکر می کنید پرستار بچه ای که شلوار پوشیده مرد است، پاسخ شما اشتباه است. حواستان باشد شلواری که پرستار پوشیده است، شما را فریب ندهد. به پرستاری که بر روی نیمکت نشسته است دقت کنید. مشخص است که وی گلاه گیس دارد و او در واقع یک مرد است.

اینم ببین: تست هوش مربع و اعداد؛این معما را حل کنید و مربع را کامل کنید و نشان دهید یک نابغه اید.

پاسخ آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی

این آزمون هم جالبه: در آزمون شناسایی مادر نوزاد را در 10 ثانیه پیدا کنید و ثابت کنید که یک نابغه هستید!

یا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی پرستار بچه تقلبی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

 آزمون شناسایی والدین نوزاد گوگولی: در 5 ثانیه بگو پدر و مادر واقعی نوزاد کدوما هستن؟!

آزمون شناسایی دختر میان پسرها؛اگه باهوشی بگو کدام کودک یک پسر نیست!؟

آزمون شناسایی کودک دارای قدرت عجیب؛کودک دارای قدرت شگفت انگیر را شناسایی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا