سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی کودک دارای قدرت عجیب؛کودک دارای قدرت شگفت انگیر را شناسایی کنید.

آزمون شناسایی کودک دارای قدرت عجیب؛ در تصویر آزمون شناسایی کودک دارای قدرت عجیب سه کودک خردسال را می بینیم که در یک مهد کودک در حال بازی دیده می شوند. همه چیز نرمال به نظر می رسد، اما اگر خوب دقت کنید متوجه خواهید شد که یکی از کودکان با کاری که انجام داده می تواند سبب تعجب شما شود. او دارای قدرت عجیب و فوق العاده است.

به نظر شما کدام کودک دارای قدرت عجیبی است. آیا می توانید تشخیص دهید کیست؟

این هم جالبه: تست هوش شباهت لامپ؛ آیا می توانید شبیه ترین لامپ سیاه را با لامپ قرمز پیدا کنید؟

اینم جالبه: معادله هوش ریاضی فریب کار؛آیا می توانید این معمای فریب دهنده ریاضی را حل کنید؟

برای ارئه پاسخ به این سوال و سوالات مشابه، شما باید به دنبال شواهد تصویری باشید. لازمه این کار دقت کافی به تصویر است. سپس از مهارتهای تصویری و نیز منطق استفاده کنید تا به پاسخ صحیح دست پیدا کنید. همه این کارها را باید در یک زمان مشخص محدود (7 ثانیه) به انجام برسانید. پس طبیعی است که آزمون شناسایی کودک دارای قدرت عجیب به مانند دیگر آزمون ها چالش برانگیز می شود.

اینم ببین: تست بهترین ویژگی شخصیتی؛آنچه ابتدا در تصویر می بینید، بهترین ویژگی شخصیتی شما را نشان می دهد!

تصویر آزمون شناسایی کودک دارای قدرت عجیب

آزمون شناسایی کودک دارای قدرت عجیب

شاید خوشتان اومد: آزمون شناسایی مخفیگاه قاتل؛فقط یک نخبه میتونه بگه قاتل کجا پنهان شده است!

همیشه مانند یک نابغه فکر کنید تا بتوانید پاسخ این تست تصویری را حدس بزنید و سپس بتوانید دوستان خود را به چالش بکشید. برای ارائه پاسخ لازم است که شما از تمام حواس پنج گانه خود استفاده کنید.

علاقمندان به حل سوالات معمایی تصویری در فضای اینترنت روز به روز در حال افزایش هستند. در دوران کودکی آن زمان که رسانه های اجتماعی فراگیر نبودند نیز معماهای تصویری که بر روی کاغذ چاپ می شدند، به خوبی ذهن و فکر ما را مشغول می کردند.

این روزها با رشد فناوری و گسترش شبکه های اجتماعی، اشتراک گذاری این گونه سوالات و معماها آسانتر شده است. دسترسی سریع و شما می توانید به انواع و اقسام بازی های فکری و سوالات هوش و … دسترسی داشته باشید. بازی های فکری علیرغم درگیر کردن ذهن، می تواند آن را ارام هم بکند. ضمن اینکه در رشد و توسعه توانائیهای شناختی افراد نقش قابل توجه ای دارند.

اینم قشنگه: آزمون شناسایی اشتباه تصویر؛ اگر ادعای باهوش بودن میکنی اشکال تصویر را در 8 ثانیه پیدا کن!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

اینم جالبه: آزمون شناخت ثروتمند متظاهر؛کدام فرد در تصویر تظاهر می‌کند ثروتمند است؟

پاسخ آزمون شناسایی کودک دارای قدرت عجیب

اکثر افراد بلافاصله پسرک سمت راستی را دارای قدرت عجیب دانسته اند. از نظر این افراد کودک توانسته گهواره را از جایش تکان دهد،پس دارای قدرتی شگفت انگیز می باشد،در صورتی که او تنها تلاش دارد عروسک خود را از زیر پایه گهواره خارج کند. اما اگر به کودک سمت چپ نگاه کنید متوجه یک مسئله غیر عادی خواهید شد. او بر روی زمین ننشسته است و چند سانتی متری از سطح زمین فاصله دارد.

پاسخ آزمون شناسایی کودک دارای قدرت عجیب

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی کودک دارای قدرت عجیب جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی کودک دارای قدرت عجیب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی مادر نوزاد داخل کلاس؛ می توانید بگویید، مادر نوزاد چه کسی می باشد!؟

 آزمون شناسایی دانش آمور متقلب:شما مراقب امتحانی، دانش‌آموز متقلب را در یک نگاه شناسایی کن!

 آزمون شناسایی قاتل؛ به نظرتان قاتل در تصویر چه کسی می باشد!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا