سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی دختر میان پسرها؛اگه باهوشی بگو کدام کودک یک پسر نیست!؟

آزمون شناسایی دختر میان پسرها؛ در تصویر آزمون شناسایی دختر میان پسرها شما سه کودک را می بینید. در نگاه اول هر سه کودک پسر بچه به نظر می رسند، اما یک نشانه کوچک در این تصویر وجود دارد که نشان می دهد یکی از کودکان پسر نیست و دختر است! آن کودک کدام یکی است؟

آیا با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن می توانید بگویید کدام کودک یک دختر می باشد؟

اینم ببین: آزمون شناسایی قاتل؛ به نظرتان قاتل در تصویر چه کسی می باشد!؟

به نظر شما کدام کودک یک دختر بچه است؟ با دقت به تصویر آزمون شناسایی دختر میان پسرها نگاه کنید و این سوال معمایی را حل کنید. فقط یادتان باشد که برای سخت تر شدن معما زمان شما محدود است. یادتان نرود که شما فقط 7 ثانیه وقت دارید.

اینم ببین: اگه در کمتر از 5 ثانیه معادله ریاضی را اصلاح کنی، ضریب هوشی ات خیلی بالاست!

تصویر آزمون شناسایی دختر میان پسرها

آزمون شناسایی دختر میان پسرها

اینم ببین: تست بهترین ویژگی شخصیتی؛آنچه ابتدا در تصویر می بینید، بهترین ویژگی شخصیتی شما را نشان می دهد!

با کمک آزمون شناسایی دختر میان پسرها، مهارتهای شناختی خود را محک بزنید. با کمک آزمون شناسایی دختر میان پسرها و معماهای تصویری سرگرم کننده مشابه، یک روز کاری سخت را فراموش کنید. این پازل ها و تصاویر معمایی بسیار بدیع و جالب هستند.

در معماهای تصویری، شما باید بتوانید براساس برخی نشانه ها آن را حل کنید. با وجود نشانه ها شما باید بتوانید منطقی ترین و محتمل ترین پاسخ را ارائه دهید.

سوالات هوش و بازی های فکری مختلف، بخش اصلی مطالب مجله اینترنتی اهل فان را تشکیل می دهد. در این مطلب از سری مطالب بخش سرگرمی اهل فان یک سوال هوش تصویری جذاب و چالش برانگیز آماده کرده ایم. آیا شما فکر می کنید که در ارائه پاسخ به سوالات هوش همیشه یک سر و گردن از دیگران بالاتر هستید.پس این معمای تصویری را از دست ندهید.

شما با حل کردن این آزمون می توانید میزان هوش خود را محک بزنید،فکر می کنید بتوانید این بازی فکری را به راحتی حل کنید؟ ما از شما دعوت می کنیم حداقل 20 دقیقه در روز مغز خود را ورزش دهید. شما با کمک پازل ها و بازی های فکری، مغز خود را ورزش داده و آن را فعال و جوان نگه می دارید.

همانطور که اشاره شد، شما برای پاسخ دادن به آزمون شناسایی دختر میان پسرها باید از تمامی حواس خود استفاده کنید. اگر هنوز پاسخ را پیدا نکرده باشید می توانید به بالا رفته و بیشتر به جزئیات تصویر نگاه کنید.

اینم قشنگه: تست بینایی مرغ عشق: آیا چشمان عقابی دارید؟ 3 تفاوت موجود در تصویر را زیر 6 ثانیه پیدا کنید!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

این هم جالبه: در آزمون شناسایی مادر بی خیال، بگوئید که کدامیک مادر خوبی نمی باشند!؟

اینم جالبه: آزمون شناسایی مادر نوزاد داخل کلاس؛ می توانید بگویید، مادر نوزاد چه کسی می باشد!؟

پاسخ آزمون شناسایی دختر میان پسرها

کودک وسطی یک دختر بچه است. به شما گفتیم که یک نشانه کوچک می تواند به شما در حل این معما یا آزمون کمک کند. به دکمه های پیراهن کودک نگاه کنید. همانطور که می دانید دکمه های پیراهن مردانه از سمت چپ به سمت راست بسته می شوند و دکمه های پیراهن زنانه برعکس!

پاسخ آزمون شناسایی دختر میان پسرها

این جالبه: آزمون شناسایی آتش نشان حقیقی؛اگر نکته سنجی، آتش نشان واقعی را در 8 ثانیه پیدا کن!

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی دختر میان پسرها جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی دختر میان پسرها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

اینارم ببین:

 تست تصویری اسرار ناخودآگاه؛اولین تصویری که مشاهده می کنید، اسرار ناخودآگاه شما را فاش می کند!

آزمون شناسایی دزد لباس؛ دزد لباس را در میان زنان تصویر شناسایی کنید!

آزمون شناسایی ربات بر روی نیمکت؛ نابغه ای اگر در 5 ثانیه ربات را شناسایی کنی!

 تست شخصیت کیمیاگر: ویژگی های خوب درونی ات چیست؟ یکی رو انتخاب کن تا بهت بگم!

 تست شخصیت ماهی گیر: در نگاه اول چی دیدی تا بگم چه خصوصیات و اخلاقیاتی داری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 16 =

دکمه بازگشت به بالا