سرگرمیمعمای تصویری

در آزمون شناسایی مادر نوزاد را در 10 ثانیه پیدا کنید و ثابت کنید که یک نابغه هستید!

آزمون شناسایی مادر نوزاد؛ در تصویر آزمون شناسایی مادر نوزاد زیر نوزادی را می بینید که بر روی نیمکت پارک قرار دارد. دو خانم در کنار قنداق این نوزاد نشسته اند و خانمی دیگر در قسمتی دورتر در حال سیگار کشیدن است. به نظر شما کدامیک از این خانم ها به لحاظ منطقی و براساس نشانه ها می تواند مادر این نوزاد باشد.

آیا شما میتوانید تشخیص دهید کدام زن مادر واقعی نوزاد می باشد؟

شاید بپسندید: فقط یه فرد تیزبین میتونه در آزمون شناخت زامبی تقلبی انسان موجود در تصویر رو پیدا کنه!

در این سوالات هوش شما براساس نشانه ها می توانید یک معما را حل کنید.اگر آماده هستید به تصویر آزمون شناسایی مادر نوزاد نگاهی بیندازید. به گفته طراح این سوال تصویری، فقط یک فرد نابغه واقعی می تواند در یک نگاه پاسخ را بیابد. بیایئید تصویر را با هم مرور کنیم.

اینم قشنگه: آزمون شناسایی پلیس واقعی؛تنها یک فرد باهوش می توانند در 8 ثانیه، پلیس واقعی را شناسایی کند!

تصویرآزمون شناسایی مادر نوزاد

آزمون شناسایی مادر نوزاد

یادتان نرود که ببینید: تست بینایی شناخت حیوانات؛آیا می‌توانید تمام حیوانات را در تصویر تاریک شناسایی کنید!؟

یک بار دیگر با یک چالش تصویری جالب دیگر همراه شما هستیم. این چالش یا معمای تصویری مهارت های حل تعارض شما را در زمان مشخص مورد آزمایش قرار می دهد. آیا شما برای حل این چالش آماده هستید؟ اگر جوابتان بله می باشد پس با دقت به تصویر بالا نگاه کنید و با حل آن در 10 ثانیه ثابت کنید که یک نابغه هستید.

بازی های فکری و پازل های تصویری یکی از پر جستجوترین مطالب در اینترنت و شبکه های اجتماعی می باشد. به خاطر اینکه این سوالات هم مطالب مفید برای رفع اوقات فراغت است و هم اینکه می تواند با افزایش فعالیت مغزی، مهارت های شناختی ما را افزایش دهد.

آیا برای نشان دادن تیزبینی و دقت خود آماده اید؟ برای یافتن پاسخ باید هر یک از توانایی های خود به درستی استفاده کنید. از دقت، تمرکز و قدرت دید خود استفاده کرده و مادر نوزاد را شناسایی کنید.امیدوارم در این راه موفق باشید.

اینم جالبه: آزمون شناخت چمدان مسافرین؛می تونید بگید چمدانها متعلق به کدوم مسافران می باشد؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

شاید خوشتان اومد: تست شخصیت شناسی درب؛بیشتر از همه، دوست دارید از کدام درب عبور کنید؟

پاسخ آزمون شناسایی مادر نوزاد

به تصاویر دو خانمی که بر نیمکت نشسته اند دقت کنید. به نظر می رسد هر دو با توجه به شکل ظاهری (وجود نداشتن سینه برای شیر دادن) به نظر می رسد دختر بچه هستند. همچنین این مسئله با توجه به اینکه موهای دختر سمت راستی که به شکل دخترانه بافته و بسته شده است اثبات می شود. دختر دومی نیز مشغول بازی و شنیدن موزیک است.

به نظر می رسد مادر بچه زنی است که سیگار می کشد(سیگار برای سلامتی نوزاد ضرر دارد). زیر دو فرد دیگر تصویر برای بچه داشتن کوچک هستند. احتمالا این پاسخ منطقی ترین پاسخ ممکن برای این سوال معمایی باشد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی معلم خرابکار؛اگه باهوشی بگو کدوم معلم برای عکس تابلو سبیل کشیده است!

پاسخ آزمون شناسایی مادر نوزاد

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی مادر نوزاد جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی مادر نوزاد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی والدین نوزاد گوگولی: در 5 ثانیه بگو پدر و مادر واقعی نوزاد کدوما هستن؟!

آزمون شناسایی ربات زن؛کدوم زن همسر واقعی مرد می باشد؟

 تست هوش جمع ماشین؛آیا می توانید این معمای ریاضی را در کمتر از 12 ثانیه حل کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 4 =

دکمه بازگشت به بالا