سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی همسر زن؛کدامیک از افراد تحت تعقیب، شوهر زن می باشد!؟

آزمون شناسایی همسر زن؛ در آزمون شناسایی همسر زن ما زنی را مشاهده میکنیم که به تصاویر خلافکارانی که توسط پلیس به دیوار زده شده است نگه میکند،اینها افرادی می باشند که توسط پلیس تحت تعقیب قرار دارند و برای پیدا کردن آنها جایزه ای تعیین شده است و زن موجود در تصویر وقتی عکس همسر خود را می بیند تعجب میکند.

آیا شما دوستان عزیز می توانید با توجه به تصویر و نشانه های موجود در تصویر بگویید کدام مرد همسر این زن می باشد؟

نامزد دوماد چه کسی می باشد: آزمون شناسایی نامزد آقا داماد: کدومیک از این دو عروس عصبانی، خانم این آقا دوماد خوش تیپه!

شما برای حل کردن این معمای تصویری دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 10 ثانیه فرصت دارید،پس تمام دقت و تمرکز خود را معطوف به تصویر آزمون شناسایی همسر زن کنید و ذهن خود را آزاد کنید.

صاحب سگ چه کسی می باشد: آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

دانش آموز موزمارو پیدا کن: آزمون شناسایی دانش آموز موزمار: به مدیر کمک کن دانش آموزی که الان دعوا کرده رو شناسایی کنه!

تصویر آزمون شناسایی همسر زن

آزمون شناسایی همسر زن

پازل ها، تست ها، جداول و … همه سرگرم کننده هستند و هر کسی یک بازی فکری خوب را دوست دارد. شاید هیچ چیز سرگرم کننده‌تر از یک پازل تصویری نباشد.دانشمندان توانسته اند که بخش مهمی ازسمت راست مغز را شناسایی کنند که وظیفه آن حل بازی ها و چالش‌های فکری است.

این گونه سوالات تصویری، ذهن شما را تمرین می دهد. مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است. درست مانند ماهیچه های موجود در بدن، اگر از مغز نیز استفاده نکنید، آن را از دست می دهید.

چالش تصویری بالا واقعا ساده به نظر می رسد، درست است؟ مانند چیزی که در دوران کودکی در دبستان داشته ایم. اما به خاطر داشته باشید که ذهن ما بدلیل بی توجهی به بدیهیات، نمی تواند به راحتی پاسخ را تشخیص دهد. پس با دقت به تصویر نگاهی بیندازید.

حتما همه شما توانسته اید این معمای ساده را حل کنید. پاسخ در جزئیات بود و احتمالا اگر شما جزئی نگر باشید می توانید این پازل را حتی در یک نگاه حل کنید. در تصویر زیر ما پاسخ آزمون شناسایی همسر زن را مشخص کرده ایم.

پرستار ربات رو گیر بیار: آزمون شناسایی پرستار ربات؛به نظر شما کدوم یکی از این دو پرستار زن یک ربات می باشد!؟

کسایی که ادعا دارن ریاضیشون خوبه اینو حل کنن: تست هوش ریاضی معادله اعداد 7: !اگه نتونی این تست ریاضی رو حل کنی، بهتره ابتدایی رو از اول بخونی

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

کدومشن زامبیه: آزمون شناسایی زامبی بین سه نفر؛به نظر شما کدوم یکی از این سه نفر زامبیه؟

پاسخ آزمون شناسایی همسر زن

آیا توانستید معمای تصویری ما را حل کنید؟ با چه سرعتی توانستید معما را حل کنید؟ بسیاری فرد سمت چپ را که خال کوبی اسم لیزا را دارد را همسر زن می دانند. چرا که وی بر روی تی شرت خود حرف L انگلیسی دارد. ابن جواب می تواند درست باشد، اما طراح آزمون هوش تصویری شناخت همسر معتقد است که فرد وسطی بواسطه نشانی که دارد همسر زن است. چرا که زن نیز دستبندی شبیه گردن آویز مرد تحت تعقیب دارد.

پاسخ آزمون شناسایی همسر زن

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی همسر زن جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی همسر زن استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها و سوالات هوش

معماها به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید.

اینارم ببین:

 آزمون شناسایی قاتل فست فود: اگر در یک نگاه قاتل را شناسایی کنی، میتوانی کارگاه خوبی شوی!

 آزمون شناخت خون آشام: اگرتیزبینی فوق العاده داری، جوان خون آشام را شناسایی کن!

 آزمون شناسایی خون آشام در جمع دوستان؛به نظر شما کدوم فرد از این جمع یک خون آشام می باشد؟

معمای تصویری قتل در بالون؛اگه فکر می‌کنی باهوشی در 8 ثانیه، قاتل کاپیتان بالون را پیدا کن!

عجایب هفتگانه جدید رو می شناسید؟

سوال هوش جنایتکار هالووین: چه کسی جنایتکار است؟ 10 ثانیه فرصت دارید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا