سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی پرستار ربات؛به نظر شما کدوم یکی از این دو پرستار زن یک ربات می باشد!؟

آزمون شناسایی پرستار ربات؛در معمای تصویری آزمون شناسایی پرستار ربات، شما با تصویری از یک اتاق بیمارستان روبرو هستید.عکسی از دو زن را مشاهده می کنید که در حال ارائه غذا به بیماران هستند. به نظر همه چیز نرمال و عادی است. اما آنچه که در تصویر مشاهده می کنید، کاملا نرمال و عادی نیست. یکی از پرستاران تصویر یک انسان نیست؟ او یک ربات است.

آیا میتوانید با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن بگویید کدام پرستار انسان نمی باشد؟

قدرت بیناییت رو بسنج: تست قدرت بینایی پاندا: اگر تیزبینی، تصویر پاندای پنهان را در 7 ثانیه پیدا کن!؟

اگر آماده هستید به دقت به تصویر زیر نگاه کنید. شما برای ارائه پاسخ به آزمون شناسایی پرستار ربات تنها 8 ثانیه فرصت دارید. پس با کمک این آزمون تلاش کنید تا مهات های شناختی خود را افزایش دهید. تنها یک نشانه برای دادن پاسخ به این آزمون کافی است.

این آزمونو از دست نده: آزمون شناسایی سرپرست احمق: در عرض 5 ثانیه بگو کدام کدام کی احمق تر است!

دانش آموز موزمارو پیدا کن: آزمون شناسایی دانش آموز موزمار: به مدیر کمک کن دانش آموزی که الان دعوا کرده رو شناسایی کنه!

تصویر آزمون شناسایی پرستار ربات

آزمون شناسایی پرستار ربات

برای یافتن پاسخ آزمون شناسایی پرستار ربات باید به دقت به تصویر توجه کنید. برای این کار لازم است که از ظرفیت بالای شناختی برخوردار باشید. قدرت دید و تمرکز ودقت برای حل این آزمون حرف اول را می زند. آیا حاضرید ثابت کنید که قدرت تمرکز و مشاهده شما بهتر از دیگران است؟

سپری کردن اوقات فراغت با بازی های فکری و سوالات هوش تصویری بسیار لذت بخش است. در واقع این قبیل بازی ها که در پوشش سوالات و معماهای تصویری، ارائه می شوند می توانند لحظات شاد و مفرحی را برای شما به همراه داشته باشند. معماها و سوالات تصویری در کنار جنبه سرگرم کنندگی، تمرین خوبی برای مغز شما به شما می روند.

مطالب در حوزه سرگرمی بسیار مورد توجه کاربران در فضای اینترنت هستند. آزمون ها و سوالات هوش یا آنچه که این روزها در فضای مجازی تحت عنوان معماهای تصویری به اشتراک گذاشته می شوند، جذاب و سرگرم کننده هستند. شما باید بتوانید از زمان خود به خوبی استفاده کنید. شرط ارائه پاسخ صحیح به این آزمون ها، استفاده حداکثری از توانائیهای شناختی شما می باشد.

صاحب سگ چه کسی می باشد: آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

خدمتکار قاتلو میتونی تشخیص بدی: آزمون شناسایی خدمتکار قاتل در هتل؛ کدامیک از این خدمتکاران هتل، قتل را انجام داده است!؟

پاسخ آزمون شناسایی پرستار ربات

اگر به تصویر خوب دقت کنید، می توانستید به آسانی پاسخ آزمون شناسایی پرستار ربات را بدهید. کافی است به آینه پشت سر دو پرستار و انعکاس تصویر پشت سر این دو پرستار در آینه نگاه کنید. در پشت گردن پرستار سمت راستی، بارکد کامپیوتری دیده می شود. لذا این پرستار یک انسان نیست و ربات است.

پاسخ آزمون شناسایی پرستار ربات

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی پرستار ربات جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی پرستار ربات استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها و سوالات هوش

معماها به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید.

اینارم ببین:

چالش تصویری شناخت اشتباه؛فقط یک جزئی‌نگر قادر است دریک نگاه، اشتباه موجود در شیرینی فروشی را پیدا کند!

 تست هوش ریاضی معادله اعداد 7: !اگه نتونی این تست ریاضی رو حل کنی، بهتره ابتدایی رو از اول بخونی

 آتش نشان نمایی که اومده عکس یادگاری بگیره کدومه؟! در 8 ثانیه شناسایی اش کن!

 آزمون شناسایی نامزد آقا داماد: کدومیک از این دو عروس عصبانی، خانم این آقا دوماد خوش تیپه!

 آزمون شناسایی نامزد زن:تیزبین‌ها در یک نگاه نامزد حقیقی زن را شناسایی می‌کنند!

تست شخصیت شناسی آتش: ببینید که آیا شما فرد صادقی هستید یا خیر!؟

آزمون شناسایی همسر زن؛کدامیک از افراد تحت تعقیب، شوهر زن می باشد!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا