سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی زامبی بین سه نفر؛به نظر شما کدوم یکی از این سه نفر زامبیه؟

آزمون شناسایی زامبی بین سه نفر؛در تصویر آزمون شناسایی زامبی بین سه نفر شما سه شخص متفاوت را می بینید. در نگاه اول، هر سه این افراد عادی به نظر می رسند. اما اگر خوب دقت کنید از میان این سه نفر، یکیشون انسان نمی باشد و تبدیل به زامبی شده است. این فرد کدامیک از افراد تصویر است؟ با دقت به تصویر آزمون شناسایی زامبی بین سه نفر نگاه کنید.

آیا میتوانید تشخیص دهید کدام یک از این افراد یک زامبی می باشد و دیگر یک انسان نمی باشد؟

پرستار ربات رو گیر بیار: آزمون شناسایی پرستار ربات؛به نظر شما کدوم یکی از این دو پرستار زن یک ربات می باشد!؟

سوالات هوش تصویری می تواند برای شما مفید باشد. از این جهت که این سوالات می تواند شما را سرگرم کرده و ذهن و مغز شما را ورزش دهد. در آزمون شناسایی زامبی بین سه نفر ، شما با یک سوال تصویری جذاب روبرو هستید. اگر فکر می کنید مهارت های شناختی شما برای شکست دادن این معمای تصویری شگفت انگیز عالی است، نمی توانید فرصت بررسی و حل آن را از دست بدهید.

کسایی که ادعا دارن ریاضیشون خوبه اینو حل کنن: تست هوش ریاضی معادله اعداد 7: !اگه نتونی این تست ریاضی رو حل کنی، بهتره ابتدایی رو از اول بخونی

نامزد زن رو میتونی پیدا کنی: آزمون شناسایی نامزد زن:تیزبین‌ها در یک نگاه نامزد حقیقی زن را شناسایی می‌کنند!

تصویر آزمون شناسایی زامبی بین سه نفر

آزمون شناسایی زامبی بین سه نفر

مجله اینترنتی اهل فان امروز معمای تصویری جدیدی را به شما معرفی می کند که به یکی از محبوب ترین سوالات و معماهای تصویری شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. بسیاری از کاربران در شبکه های مجازی پس از مواجه شدن با این آزمون دچار مشکل شدند و نتوانستند در زمان مشخص شده 10 ثانیه ای آن را حل کنند. با مجله اینترنتی اهل فان و آزمون شناسایی زامبی بین سه نفر همراه باشید و تلاش کنید در زمان مشخص شده بر این آزمون غلبه کنید.

هزاران نفر برای غلبه بر این معمای تصویری مرموز تلاش کردند، اما تنها 5 درصد موفق به یافتن پاسخ در مدت زمان تعیین شده شدند، گروه دیگر پس از چندین بار شکست از حل نمودن این آزمون منصرف شدند.

آیا شما اماده ای؟ توصیه می کنیم از هرگونه حواس پرتی پرهیز کنید و برای یافتن پاسخ آزمون شناسایی زامبی بین سه نفر، تمام جزئیات تصویر را بررسی کنید.

اگر در زمان تعیین شده توانستید جواب آزمون را بیابید به شما تبریک میگوییم چون واقعا خیلی آدم نکته بینی هستین و اگر نتوانستین زیاد خودتان را ناراحت نکنید ،ممکن است این آزمون برای شما دشوار بوده باشد،با مراجعه و حل کردن باقی آزمون ها میتوانید هوش محیطی خود را افزایش دهید.

دانش آموز موزمارو پیدا کن: آزمون شناسایی دانش آموز موزمار: به مدیر کمک کن دانش آموزی که الان دعوا کرده رو شناسایی کنه!

صاحب سگ چه کسی می باشد: آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

نامزد دوماد چه کسی می باشد: آزمون شناسایی نامزد آقا داماد: کدومیک از این دو عروس عصبانی، خانم این آقا دوماد خوش تیپه!

پاسخ آزمون شناسایی زامبی بین سه نفر

احتمالا خیلی از شما پیرزن را به عنوان زامبی تشخیص داده اید که دلیل آن هم بخاطر سرازیر شدن آب دهان وی می باشد ولی وی زامبی نمی باشد،چون این خاصیت افراد پیر و ناتوان می باشد که توانایی چندانی بر اندام های بدن خود ندارند،زامبی مرد وسطی می باشد،اگر به چشمان وی دقت کنید متوجه میشوید که وی به تازگی تبدیل به ززامبی شده است.

پاسخ آزمون شناسایی زامبی بین سه نفر

آیا توانستید در مدت زمان تعیین شده آزمون شناسایی زامبی بین سه نفر را حل کنید؟منتظر نظرات شما دوستان عزیز هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی زامبی بین سه نفر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی خون آشام در جمع دوستان؛به نظر شما کدوم فرد از این جمع یک خون آشام می باشد؟

آزمون تمرکز پیدا کردن عدد 6: آیا می توانید عدد “6” را فقط در 5 ثانیه پیدا کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − دو =

دکمه بازگشت به بالا