سرگرمیمعمای تصویری

معمای تصویری قتل در بالون؛اگه فکر می‌کنی باهوشی در 8 ثانیه، قاتل کاپیتان بالون را پیدا کن!

معمای تصویری قتل در بالون؛ در تصویر معمای تصویری قتل در بالون شما با یک صحنه قتل روبرو هستید. فردی در خارج شهر درون یک بالون به قتل رسیده است. او با اصابت یک چاقو به پشت به قتل رسیده است. پلیش در صجنه حاضر شده است و فردی را به عنوان مظنون مورد بازجویی قرار می دهد. مظنون مدعی است که فرد درون بالون را به قتل نرسانده است و بالون به تازگی در این منطقه فرود آمده است و فرد تنها بوده و در جایی دیگر به قتل رسیده و بالون جسد او را به اینجا آورده است.

پلیس اظهارات مرد را ثبت می کند. صحنه جرم را بررسی می کند. اما در نهایت تشخیص می دهد که چه کسی مرد درون بالون را به قتل رسانده است! به نظر شما قاتل چه کسی است؟ پلیس چگونه متوجه این ماجرا می شود.

صاحب سگ چه کسی می باشد: آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

همان طور که در عنوان متن ذکر شده است این معمای تصویری دارای محدودیت زمانی 8 ثانیه ای می باشد،پس با دقت به تصویر نگاه کنید و تلاش کنید در 8 ثانیه پاسخ را پیدا کنید.

نامزد دوماد چه کسی می باشد: آزمون شناسایی نامزد آقا داماد: کدومیک از این دو عروس عصبانی، خانم این آقا دوماد خوش تیپه!

کدومشن زامبیه: آزمون شناسایی زامبی بین سه نفر؛به نظر شما کدوم یکی از این سه نفر زامبیه؟

تصویر معمای تصویری قتل در بالون

معمای تصویری قتل در بالون

بازی های فکری از جمله بخش های پر طرفدار در شبکه های اجتماعی هستند. انواع و اقسام این بازی ها در قالب سوالات هوش، معماهای تصویری، جدول ها، چالش های تصویری و … بارها و بارها در شبکه های اجتماعی همرسانی می شوند. علاقمندان این بازی ها روز به روز در حال افزایش هستند. این مسئله از دو جهت قابل بررسی است: این بازی ها سرگرم کننده هستند. همچنین می توانند در افزایش عملکرد مغز و در نهایت رشد مهارت های شناختی موثر هستند.

به باور بسیاری از محققین، ذهن و مغز نیز همچون جسم نیازمند فعالیت روزانه و مستمر برای حفظ سلامت خود می باشد. ورزش روزانه 30 دقیقه ای می تواند جسم ما را تا پایان عمر صحیح و سالم نگه دارد و مانع از بسیاری از مشکلات سلامت گردد. نوع زندگی امروز در کنار کاهش تحرکات جسمی، کاهش تحرکات فکری و مغزی را نیز به همراه داشته است.

بسیاری از بیماری های مربوط به مغز بواسطه کاهش فعالیت های این عنصر مهم است. بازی های فکری شبیه مطلب معمای تصویری قتل در بالون می توانند مغز را وادار به فعالیت کنند و حکم ورزش برای مغز دارند. البته زمان پاسخگویی به این معماها محدود هستند.

پرستار ربات رو گیر بیار: آزمون شناسایی پرستار ربات؛به نظر شما کدوم یکی از این دو پرستار زن یک ربات می باشد!؟

کسایی که ادعا دارن ریاضیشون خوبه اینو حل کنن: تست هوش ریاضی معادله اعداد 7: !اگه نتونی این تست ریاضی رو حل کنی، بهتره ابتدایی رو از اول بخونی

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

دانش آموز موزمارو پیدا کن: آزمون شناسایی دانش آموز موزمار: به مدیر کمک کن دانش آموزی که الان دعوا کرده رو شناسایی کنه!

پاسخ معمای تصویری قتل در بالون

احتمالا شما پاسخی را برای این معما آماده کرده اید. ما پاسخی را که طراح این معمای تصویری ارائه کرده است را با شما به اشتراک بگذاریم. ممکن است پاسخ ها متفاوت باشد، ولی منطقی ترین آنها قابل پذیرش است.

مرد توسط فرد مظنونی که در تصویر حضور دارد به قتل رسیده است. اولا وی از کجا می دانست که مقتول تنها بوده است. دوما اینکه به بالون نگاه کنید. مظنون ادعا می کرد که این بالون از جای دیگر به این منطقه فرود آمده است. اما هیچ علائمی مبنی بر اینکه بالون در اسمان بوده است وجود ندارد. ذخایر گاز باید در زیر دستگاه تولید کننده هوای گرم برای بالا بردن بالون قرار می داشتند. اما آنها در گوشه بالون قرار دارند. این اظهارات متناقض سبب شد تا پلیس وی را دستگیر کند.

پاسخ معمای تصویری قتل در بالون

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به معمای تصویری قتل در بالون جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از معمای تصویری قتل در بالون استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

اینارم ببین:

 آزمون شناسایی پلیس مخفی؛ آیا می توانید پلیس مخفی را در 7 ثانیه شناسایی کنید!؟

 آزمون شناسایی قاتل فست فود: اگر در یک نگاه قاتل را شناسایی کنی، میتوانی کارگاه خوبی شوی!

 آزمون شناخت خون آشام: اگرتیزبینی فوق العاده داری، جوان خون آشام را شناسایی کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 3 =

دکمه بازگشت به بالا