سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی مرد تصویر؛ اگر فکر می کنی نکته سنج و تیزبینی، مرد تصویر را پیدا کن!

آزمون شناسایی مرد تصویر؛در آزمون شناسایی مرد تصویر سه زن را مشاهده میکنیم که در خانه یکی از زنها به دور هم جمع شده اند و دور هم دیگر جمع شده اند و مشغول صحبت با یکدیگر می باشند ولی در واقع یکی از آنها یک مرد می باشد.آیا میتونید با توجه به تصویر بگویید کدوم یکی از اونها یک مرد می باشد؟

این ماجرای عجیب رو حل کن: فقط یک نابغه می تواند ماجرای عجیبی که برای مرد پیش آمده را حل کند! کی دروغ می گوید؟!

 

ما معمای تصویری جدیدی را به شما ارائه می دهیم که هزاران نفر را گیج کرده است، فقط برخی از افراد موفق به حل آن در زمان مشخص شده شدند. پس تمرکز کنید و از جمله افرادی باشید که توانسته‌اند به پاسخ صحیح رسیده اند.

اگه ادعات میشه ریاضیت خوبه اینو حل کن: اگر واقعا نبوغ داری، تنها با جا به جا کردن یک کبریت معادله را حل کن!!

 

تصویر آزمون شناسایی مرد تصویر

آزمون شناسایی مرد تصویرباید بدانید که بسیاری از کاربران اینترنتی که سعی در غلبه بر این معمای تصویری داشتند، نتوانستند این تست معمایی را در کمتر از 10 ثانیه حل کنند. به همین دلیل است که آزمون شناسایی مرد تصویر به یکی از چالشی ترین سوالات و معماهای تصویری در اینترنت و شبکه های مجازی شده است.

برای افزایش پیچیدگی این معمای تصویری ، فقط 10 ثانیه فرصت دارید تا پاسخ صحیح را پیدا کنید. شما باید مردی را که در میان زنان کودکان و زنان تصویر حضور دارد را شناسایی کنید. زمان شما از هم اکنون شروع شده است.

اگر ذهن و تفکر کارآگاهی دارید می توانید آزمون شناسایی مرد تصویر را در کمتر از 5 ثانیه حل کنید. پس تلاش کنید که آزمون شناسایی مرد تصویر را در فرصت ارائه شده حل کرده و سطح توانائی ها و مهارت های خود را به خود و دیگران اثبات کنید. پس با دقت و تمرکز تلاش کنید آزمون شناسایی مرد تصویر را در زمان مشخص شده حل کنید. با مجله اینترنتی اهل فان همراه باشید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی مرد تصویر

چگونه با آزمون شناسایی مرد تصویر کنار آمده و آن را حل کردید!؟ اگر به این بخش از یادداشت آزمون شناسایی مرد تصویر رسیده‌اید، به احتمال زیاد نتوانسته‌اید محل اختفای مرد تصویر دست پیدا کنید. را در صحنه پیدا کنید. اگر این کار را نکردید، احساس بدی نداشته باشید ،چون ما به زودی جواب این آزمون را خواهیم گذاشت.

پاسخ آزمون شناسایی مرد تصویر

مرد پنهان در این تصویر پسربچه ای است با یک ماشین اسباب بازی در حال بازی کردن با کودکان است. اگر دقت کنید سر این فرد بسیار بزرگ است و برای یک پسر بچه متعادل نیست. به نظر می اید این فرد یک کوتوله مرد است. برخی به دلیل وجود مو در پاهای زن اولی از سمت راست، معتقد بودند که این زن در واقع یک مرد است. اما خوب این احتمال بسیار ضعیف استفچون ممکن است وی حال اصلاح کردن موهای زائد پای خود را نداشته است.

امیدوارم از آزمون شناسایی مرد تصویر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بسیاری از سوالات و معماهای تصویری به این جهت طراحی شده اند تا بتوانند میزان تمرکز یا دقت شما را مورد ارزیابی قرار دهند. بسیاری از ما عادت کرده ایم به دیدن کلیات، لذا چشم ما بسیاری از جزئیات را نادیده می گیرد و همین مسئله سبب می شود که ما در بلند مدت جزئی نگر نباشیم.

جزئی نگری سبب می شود که شما در انجام اموری که نیازمند تمرکز و دقت است بهتر عمل کنید. کلی نگری در نهایت سبب کاهش فعالیت های مغزی نیز خواهد شد و می تواند در سنین میانسالی و کهنسالی افراد را به بیماری های مربوط به کاهش فعالیت مغز همچون فراموشی و آلزایمر و … مواجه کند. برای جلوگیری از این پیشامد لازم است مغز را فعال نگه داشت. بازی های فکری این زمینه را فراهم می کند.

اینارم ببین:

آزمون هوش شناسایی عروس زندانی: کدامیک از سه عروس تصویر در زندان بوده است!؟

آزمون هوش یافتن قاتل رستوران: اگر ذهن کارآگاهی داری،در یک نگاه قاتل مرد را در تصویر پیدا کن!

آزمون شناسایی قاتل در سینما؛ قاتلی در سالن سینما حضور دارد،میتونی اونو شناسایی کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 6 =

دکمه بازگشت به بالا