سرگرمیمعمای تصویری

فقط یک نابغه می تواند ماجرای عجیبی که برای مرد پیش آمده را حل کند! کی دروغ می گوید؟!

آزمون شناسایی دروغگو: آیا می توانید این ماجرای عجیب را پیروزمندانه حل کنید؟ افراد زیادی برای یافتن پاسخ صحیح دچار سرگیجه و دردسر شدند. امیدواریم شما این طور نباشید!

بسیاری از روانشناسان معتقدند انجام کارهای روتین خارج از چارچوب روزمره، ذهن ما را تقویت می کند. ما عادت داریم کارهای تکراری را به روشی ثابت و یکسان انجام دهیم و درباره امورات روزمره هم زاویه دیدمان ثابت است.

اما تست های هوشی مثل آزمون شناسایی دروغگو به شما یاد می دهد چگونه به موضوعات متفاوت بیندیشید و برای مشکلات زندگی تان دنبال تنها یک راه حل ممکن نباشید. کاربران مختلف پاسخ های جالبی به این تست دادند.

سه زن مدعی هستند که همسر مرد سمت راست اند. هرکدام یک بچه در بغل خود دارند. به نظرتان کدام دروغ می گویند؟ آیا می توانید حقیقت ماجرا را حدس بزنید؟؟

ادعای باهوش بودن داری بیا اینو جواب بده:اگه جز باهوش ها باشی میتونی مجرم تحت تعقیب رو پیدا کنی

این تست رو هم انجام بده:آزمون شناختن فرد مشکوک؛کدوم یکی از افراد در تصویر مشکوک به نظر می رسند؟

تصویر آزمون شناسایی دروغگو

تصویر آزمون شناسایی دروغگو

.

.

شما زمان کمی برای یافتن جواب آزمون شناسایی دروغگو دارید! بنابراین بهتر است بیش از اندازه معطل نکنید! افرادی که هوش تصویری خوبی دارند توانستند به این تست پاسخ صحیح بدهند؛ آن هم در کمترین زمان ممکن. ثابت کنید که هوش تصویری شما نیز عالی است.

.

.

.

اگه ادعا داری ریاضیت خوبه اینو جواب بده:فکر می کنید ریاضی تان خوب است؟ اما این تست را اشتباه حل میکنید!

مهارت های ای کیو و آی کیو برای رسیدن به موفقیت در جنبه های مختلف زندگی بسیار حائز اهمیت هستند. تلفیق ضریب هوشی با هوش هیجانی می تواند شما را موفق تر و قوی تر کند. برای رسیدن به موفقیت به هیچ چیز غیر از حل مسئله، تست های روانشناسی و تست هوش نیاز نداریم.

.

.

این تست معمای تصویری برای کسانی است که فکر می کنند مهارت بینایی بالایی دارند و کمتر دچار خطای دید هستند. اما خوب گاهی توجه ناکافی ذهن ما را فریب می دهد.!

.

.

پاسخ آزمون شناسایی دروغگو

پاسخ آزمون شناسایی دروغگو

در بعضی فرهنگ ها برای نوزاد تازه متولد شده بر حسب جنسیت او دسته گل آبی یا صورتی می خرند. مرد برای نوزاد تازه متولد شده اش که پسر است دسته گل آبی خریده. بنابریان زنی که نوزاد پسر دارد همسر واقعی مرد است و دو زن دیگر دروغ می گویند.

چرا سوالات هوش تصویری مفید هستند؟

بازی های فکری و سوالات هوش تصویری یکی از آن فعالیت های خوب برای ارتقا و رشد مغز هستند؛ زیرا این بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند. در حین حل این معماها، باید مسئله را کمی متفاوت و خارج از چارچوب تحلیل کنید. برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاق استفاده کنید زیرا پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود.

معمای تصویری و تقویت هوش

معماهای تصویری گاهی اوقات می توانند هم سرگرم کننده و هم چالش برانگیز باشند. برخی از معماها ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد تا شما حل کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای شما یک ابدیت طول بکشد. کاربران اینترنت با چالش هایی که در وب سایت اهل فان منتشر می شود می توانند تیزبینی، دقت و مهارت های استدلالی خود را افزایش دهند.

 

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. فکر کنم مرده ازدواج نکرده اما زن بچه دار داره چون تو دست چپ مرده و هیچ کدوم از زنا حلقه ای نیست

    1. دلیل اول درسته ک مرد بچه ی پسر داره اما خب زن وسطیم بچه ش پسره اما دلیل اصلیش رنگ موی بچه هاست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 4 =

دکمه بازگشت به بالا