سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی قاتل زن؛ اگر در یک نگاه قاتل را در این تصویر پیدا کنی، نابغه ای!

آزمون شناسایی قاتل زن؛شما در تصویر آزمون شناسایی قاتل زن با یک تصویر جالب روبرو هستید. زنی به قتل رسیده است و پلیس سه مظنون به قتل را دستگیر کرده است. پلیس زمان زیادی را برای دستگیری این افراد صرف کرده است، اما در نهایت تاکنون نتوانسته قاتل اصلی را پیدا کند. شرلوک هلمز با بازسازی صحنه قتل توانست در یک لحظه قاتل را شناسایی کند. آیا شما هم می توانید شرلوک هلمز باشید؟

والدین واقعی کودک رو بگو و از سردرگرمی نجاتش بدین: آزمون هوش شناسایی والدین؛کدوم یکی از اینها والدین این کودک هستند؟

 

اگر آماده هستید به تصویر آزمون شناسایی قاتل زن نگاه کنید. اما قبل از آن توصیه می شود که ذهن خود را آرام کنید. به این خاطر که شما باید در یک لحظه هم تصویر را دیده و هم بلافاصله تجزیه و تحلیل کرده و قاتل را شناسایی کنید. با هم تصویر آزمون شناسایی قاتل زن را می بینیم.

اینو حتما ببین: آزمون هدیه مرگبار؛کدام زن با گرفتن هدیه زودتر می میرد؟

 

تصویر آزمون شناسایی قاتل زن

آزمون شناسایی قاتل زن

معماها و سوالات تصویری همواره تلاش دارند تا سطح ادراک و میزان توانائی ها و مهارت های شناختی افراد را به آنان گوشزد کنند. توانایی خوب دیدن، خوب دقت کردن، خوب متمرکز شدن، جزئیات را دیدن و خوب تحلیل کردن…. این ها بخشی از توانایی هایی است که آدمی در گذر عمر به آنها دست پیدا می کند و مانند بسیاری از مهارت های دیگر می تواند رشد پیدا کند و یا اینکه دچار رکود شود.

به باور کارشناسان استفاده مناسب از مغر و وادار کردن آن به فعالیت فکری مناسب، می تواند زمینه را برای رشد این توانائی ها فراهم کند. شما می توانید ذهن ومغز را با کمک بازی فکری و آزمون هایی شبیه آزمون شناسایی قاتل زن که به صورت مستمر و مرتب در مجله اینترنتی اهل فان منتشر می شود، وادار به فعالیت کنید. شما برای ارائه پاسخ باید از تمام حواس و مهارت های خود استفاده کنید. چون مدت زمان پاسخگویی به این آزمون ها و سوالات بسیار محدود است. این مسئله عملکرد و فعالیت مغز رو دو چندان می کند.

با توجه به آنچه که در سطور بالا اشاره شد، هدف از ارائه بازی های فکر و آزمون هایی شبیه آزمون شناسایی قاتل زن امروز مجله اینترنتی اهل فان، ایجاد زمینه برای تمرین و فعالیت مناسب برای ورزش دادن مغز است. تا بدین وسیله هم سلامتی آن تضمین شود و هم زمینه برای رشد توانایی های فردی که رابطه مستقیم با عملکرد مغز دارد، فراهم شود.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی قاتل زن

اگر پاسخ را با یک دلیل منطقی پیدا کردید به شما تبریک می گوئیم. در صورتی که پاسخ را پیدا نکرده و نیازمند زمان بیشتر هستید، باز هم اشکالی ندارد. همانطور که اشاره شد هدف آزمون شناسایی قاتل زن و آزمون های مشابه بالا بردن سطح فعالیت های مفید مغز است. لذا بد نیست بیشتر فکر کنید. البته در خاطرتان باشد، شما هم اکنون نیز برنده آزمون شناسایی قاتل زن هستید. چون در این مدن چند ثانیه بدون آنکه خود متوجه باشید در حال ورزش دادن سلول های خاکستری مغزتان هستید.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل زن

بله کاملا درست است. مردی که طناب به دست دارد فرد قاتل در آزمون شناسایی قاتل زن است. اگر به جسد زن نگاه کنید در او هیچ رد خونی دیده نمی شود. لذا نه او بوسیله چاقوی فرد اول از سمت راست کشته شده است ونه بوسیله تفنگ فرد وسطی. مرد اول از سمت چپ با کمک طنابی که در دست دارد زن را خفه کرده است.

امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل زن استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناخت مادر بی فکرتر: کدامیک از دو مادر تصویر بی فکر و حواس پرت است!؟

آزمون شناخت متهم به بچه دزدی؛با شناسایی فرد متهم به کودک ربایی، میزان قدرت تحلیل و هوش خود را بسنجید!

آزمون هوش شناخت دیوانه ترین فرد تصویر : کدامیک از زنان تصویر در حال انجام کار دیوانه وار است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 6 =

دکمه بازگشت به بالا