سرگرمیمعمای تصویری

آزمون هوش شناسایی عروس زندانی: کدامیک از سه عروس تصویر در زندان بوده است!؟

آزمون هوش شناسایی عروس زندانی : سوال تصویری امروز بسیار ساده است: کدامیک از 3 عروسی که در تصویر است، زمانی در زندان، زندانی بوده است. برای انجام این آزمون، توانائیهای شناختی شما حرف اول را می زند. شما باید با چشمان تیزبین و دقت و تمرکز خود بتوانید این معمای تصویری را حل کنید. معمای امروز چشمک محدودیت زمانی 6 ثانیه ای دارد و شما باید در شش ثانیه بتوانید پاسخ را پیدا کنید.

سوالات تصویری از جمله اقلام بازی های فکری است که طرفداران بسیاری در شبکه های اجتماعی پیدا کرده است. این سوالات می توانند از یک سو توانائیهایی شناختی شما را مورد آزمایش قرار دهد و از سوی دیگر می توانید زمینه را برای یک تمرین ورزشی مناسب برای مغز فراهم کند. مجله خبری چشمک بر همین اساس هر روز با جدیدترین و جذاب ترین معماهای تصویری با شماست.

آزمون هوش شناسایی عروس زندانی

این پازل تصویری یا آزمون هوش شناسایی عروس زندانی برای هزاران کاربر اینترنتی به یک “کابوس” تبدیل شده است. فکر می کنید بتوانید از پس آن بربیایید؟ جسارت کنید و قدرت شناختی خود را نشان دهید. این معماها و تصاویر می توانند بسیار مفید باشند، چرا که به شما اجازه می دهد تا ذهن را پاک و ارام کرده و توانایی های شناختی هر کسی را که سعی در غلبه بر آنها دارد رشد و توسعه دهد.

آیا برای نشان دادن مهارت های خود آماده اید؟ اگر چنین است، پس باید سه زن جوانی را که در تصویر آزمون هوش شناسایی عروس زندانی حضور دارند را با دقت مشاهده کنید و بگوئیدکه کدامیک از این عروس ها، زمانی در زندان حضور داشته است. تلاش کنید این آزمون را در زمان 6 ثانیه ای حل کنید.

آزمون هوش شناسایی عروس زندانی

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش شناسایی عروس زندانی

بسیاری از افراد در زمان مشخص شده نمی توانند این آزمون هوش شناسایی عروس زندانی را حل کنند. تنها افرادی که مقداری جزئی نگر و تیزبین هستند، می توانند این آزمون را حل کنید. اگر هنوز نتوانستید آزمون هوش شناسایی عروس زندانی را حل کنید اشکالی ندارد. می توانید بار دیگر شانس خود را امتحان کنید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش شناسایی عروس زندانی : در آمریکا معمولا زندانیان طبق یک قانون نانوشته نام زندان را روی بازوی خود خالکوبی می کنند.

پاسخ آزمون هوش شناسایی عروس زندانی

امیدواریم از آزمون هوش شناسایی عروس زندانی رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

 

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی قاتل در سینما؛ قاتلی در سالن سینما حضور دارد،میتونی اونو شناسایی کنید؟

آزمون شناسایی انسان سالم؛تیزبین‌ها در یک نگاه، فرد سالم را در میان زامبی ها شناسایی می کنند!

اشتباه تصویری باغ را بیابید اگر خیلی مخی و باهوش!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا