سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی قاتل در سینما؛ قاتلی در سالن سینما حضور دارد،میتونی اونو شناسایی کنید؟

آزمون شناسایی قاتل در سینما؛در تصویری که شما در آزمون شناسایی قاتل در سینما می بینید نمایی از سالن یک سینما را مشاهده می کنید. قتلی در بیرون از سالن سینما رخ داده است. قاتل در سالن سینما حضور دارد و مترصد است که پس از بدست آوردن زمان مناسب، سینما را ترک کند! آیا شما جرأت آن را دارید که خود و توانائیهای خود را امتحان کنید.

ایا میتونی با توجه به تصویر قاتل در سینما رو شناسایی کنی؟

اینو اگه زرنگی حل کن: چرا آتشنشان به پیرزن کمک نمیکنه؟دلیلش چی میتونه باشه؟

 

سازنده آزمون شناسایی قاتل در سینما پس از انتشار این آزمون در مقاله ای نوشت که تنها 17 درصد از شرکت کنندگان که دارای توانایی ذهنی بالاهستند در زمان مشخص شده 10 ثانیه ای آن را حل کنند. شما می توانید خود را امتحان کنید که آیا جزو 17 درصد شرکت کننده پیروز هستید یا خیر؟

اگه اینو جواب بدی مثل شرلوک هلمز میتونی بشی: اگر هوش کارگاهی خوبی داری بگو چه کسی بی گناه است و به زودی آزاد می شود؟

 

تصویر آزمون شناسایی قاتل در سینما

آزمون شناسایی قاتل در سینما

هوش کارآگاهی خود را فعال کنید و سعی کنید یکی از پیچیده ترین معمای تصویری موجود در اینترنت را حل کنید. آیا شما قادر به انجام آن خواهید بود؟ به باور شرکت کنندگان در آزمون شناسایی قاتل در سینما، پاسخ واحد و مشخصی برای آن وجود ندارد. اما با توجه به نشانه ها باید، بهترین و دقیق ترین پاسخ را ارائه دهید.

بسیاری از محققان معتقدند که مغز و ذهن نیازمند یک تمرین عالی ورزشی است. چرا که مغز ممکن است همانند جسم پس از یک دوره رکود، کارآیی و عملکرد بهتر خود را از دست بدهد. به باور بسیاری افزایش عملکرد مغز می تواند مهارت ها و توانائیهای شناختی را افزایش دهد. شما برای ارائه پاسخ به آزمون شناسایی قاتل در سینما و آزمون های مشابه نیاز دارید که بهتر ببینید، بهتر دقت و تمرکز کنید و در نهایت تجزیه و تحلیل کنید. در آزمون شناسایی قاتل در سینما شما باید بتوانید قاتل حاضر در سالن سینما را شناسایی کنید.

اگر آماده هستید با دقت کامل به تصویر آزمون شناسایی قاتل در سینما نگاه کنید. یادتان باشد که برای ارائه پاسخ تنها 10 ثانیه فرصت دارید. زمان شما از هم اکنون شروع شده است.

فقط یادتان باشد به سادگی و سریع تسلیم نشوید و نشان دهید که به اندازه کافی مهارت دارید که بتوانید در آزمون شناسایی قاتل در سینما پیروز شوید.پس با تمرکز بالا و دقت زیاد به تصویر نگاه کن و جواب آزمون را بده.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی قاتل در سینما

ممکن است در نگاه اول افراد مشکوک زیادی در تصویر دیده شوند. اما اگر به توضیحات و نشانه ها در تصویر آزمون شناسایی قاتل در سینما دقت کنید، به آسانی به پاسخ دست پیدا خواهید کرد. اشاره شدکه در بیرون سالن قتل رخ داده است. زن و مرد جوان اگر چه در میان پاپ کورن آنها سلاح کمری دیده می شود، اما بعید می رسد که آنان قاتل باشند. چون صدای گلوله باعث می شد که بسیار زود گرفتار شوند.

مرد درشت هیکل نیز نمی تواند قاتل باشد. اما اگر به زن سمت چپ نگاه کنید، او را مضطراب و نگران می بینید. با دیدن چاقوی درون کیف و لکه های خون روی پیراهنش، می توانید بفهمید که قاتل این زن میانسال است.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل در سینما

آیا توانستید پاسخ آزمون شناسایی قاتل در سینما را در زمان تعیین شده به درستی بدهید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل در سینما استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

هوش فضایی و درک تصاویر چیست؟

توانایی درک اطلاعات فضایی و دیداری، دگرگون کردن آن‌ها و ساخت تصاویر ذهنی بدون حضور محرک اصلی را دربر می‌گیرد. هوش فضایی توانایی ساختن تصاویر ذهنی سه بعدی و حرکت دادن و چرخاندن آن تصاویر را نیز دربر می‌گیرد. در ضمن توانایی شما برای مذاکره با محیط و دنیای پیرامون شما وابسته به این هوش می‌باشد.

این نوع هوش توانایی درک پدیده های بصری است. یادگیرنده‌ها دارای این نوع هوش، گرایش دارند که با تصاویر فکر کنند و برای به دست آوردن اطلاعات، نیاز دارند یک تصویر ذهنی واضح ایجاد کنند. آنها از نگاه کردن به نقشه ها، نمودارها، تصاویر، ویدیو و فیلم خوششان می‌آید.

آیا همه از این هوش برخوردار هستند؟

هوش فضایی در همه افراد وجود دارد و مانند هوش های دیگر قابل اندازه گیری است، اما برخی از افراد بر این باور هستند که این یک استعدادی است که بعضی ها دارند و بعضی ها ندارند.برای اینکه بتونید این هوش رو در خودتون تقویت کنید،باید به پرورش اون بپردازین که یکی از بهترین روشهای اون همین حل کردن معماهای تصویری می باشد که ما هر روز در اهل فان تعدادی از این گونه تست ها و آزمون ها را قرار میدیم،پس یادت نره که هر روزبه ما سر بزنی و این هوش فضایی را در خودت تقویت کنی.

اینارم ببین:

آزمون شناخت زن جادوگر؛کدوم یکی از زنها جادوگره؟

اگر بینایی ات مشکلی نداشته باشد، می توانی چهره آدم مشهوری را در این تصویر تشخیص بدهی؟

آزمون شناسایی پیرزن کودک ربا:با پیدا کردن پیرزن کودک ربا، نبوغ کارآگاهی خود را اثبات کنید!

آزمون شناسایی انسان شبیه سازی شده: تیزبینی‌ات رو با پیدا کردن انسان شبیه سازی شده امتحان کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا