سرگرمیمعمای تصویری

آزمون هوش یافتن قاتل رستوران: اگر ذهن کارآگاهی داری،در یک نگاه قاتل مرد را در تصویر پیدا کن!

آزمون هوش یافتن قاتل رستوران: یکی از بخش های جالب و سرگرم کننده شبکه های اجتماعی، سوالات هوش تصویری و معماهایی هستند که شما برای حل آنها نیاز دارید که از تمام توانائیهای شناختی خود به خصوص تیزبینی و دقت استفاده کنید. در آزمون های اهل فان شما می توانید این توانائی ها را مورد ازمایش قرار دهید. در صورتی که متوجه ضعف آنها شوید با کمک انواع بازی های فکری، آن ها را رشد و توسعه دهید.

به باور بسیاری از پژوهشگران، کاهش فعالیت های مغز می تواند سبب کاهش توانایی ها و مهارت های شما شود. به همین دلیل لازم است با کم معماها و تست ها همواره مغز خود را فعال نگه دارید. رشد توانائی های شناختی شما می تواند به موفقیت شما در زندگی اجتماعی کمک کند. پس هر روز با جدیدترین و به روز ترین معماهای تصویری با بخش معمای تصویری اهل فان همراه شوید. آزمون هوش یافتن قاتل رستوران را در کمتر از 3 ثانیه پاسخ دهید و ثابت کنید که می توانید یک کارآگاه یا پلیس خبره باشید.

آزمون هوش یافتن قاتل رستوران

در تصویر آزمون هوش یافتن قاتل رستوران شما با دو تصویر از یم فضا روبرو هستید. در واقع فضا و افراد در دو تایم متفاوت. در تصویر اول سه نفر در رستورانی مشغول خوردان غذا هستند. پس از چند دقیقه دو نفر کناری که غذایشان تمام شده از جای خود بلند می شوند. اما یک اتفاق بسیار بد اتفاق افتاده است. مرد وسطی به قتل رسیده است؟

این مرد چگونه و بوسیله چه کسی کشته شده است. شما باید بتوانید قبل از اینکه متهم یا مجرم صحنه جرم را ترک کند، او را شناسایی کرده و به چنگال قانون بسپارید. فقط یادتان باشد وقت شما بسیار کم است. هر دو فرد کنار مرد مقتول در حال ترک رستوران هستند. لذا عجله کنید. فقط 3 ثانیه وقت دارید.

پس با دقت به تصویر آزمون هوش یافتن قاتل رستوران نگاه کنید. ارامش خود را حفظ کنید و سپس پاسخ آزمون هوش یافتن قاتل رستوران را با دلیل خود مطرح کنید….

آزمون هوش یافتن قاتل رستوران

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش یافتن قاتل رستوران

اگر به این بخش از متن آزمون هوش یافتن قاتل رستوران رسیده اید، به این معناست که شما در ارائه پاسخ ناکام بوده اید. شاید هم پاسخی در ذهن دارید و می خواهید، پاسخ را با جوابی ما که ارائه می کنیم مطابقت دهید. اشکالی ندارد، چند ثانیه دیگر بیشتر به تصویر نگاه کنید. این آزمون می تواند یک تمرین برای مغز شما باشد. در هر صورت شما برنده آزمون هوش یافتن قاتل رستوران هستید. چرا که توانسته اید با تمرکز و دقت کردن ذهن و مغز خود را ورزش دهید.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش یافتن قاتل رستوران : هر 2 نفر یعنی زن و مرد با یکدیگر همدست هستند و مرد روی میز را به قتل رسانده اند.احتمال زیاد دختر به وسیله نوشیدنی حواس مرد را پرت کرده و نوشیدنی خود را به او داده و مرد به وسیله شیشه ای که در جیب پشتش مشخص کرده ایم غذای مرد را سمی کرده است و مرد بعد از خوردن غذا مسموم شده است، پس با این اوصاف احتمالا زن و مرد با هم همدست می باشند.

شاید دقایق قبل تر مرد جوان سم را به غذای مرد اضافه کرده و مرد برای لحظه ای متوجه شده که مرد جوان با بشقاب غذای او کار کرده است. اما به هر حال شما با این استدلال توانستید قبل از اینکه مرد قاتل، لوله شیشه ای را از بین ببرد او را شناسایی کنید. با بردن این لوله شیشه ای همه چیز آشکار می شود.

پاسخ آزمون هوش یافتن قاتل رستوران

امیدوارم از آزمون هوش یافتن قاتل رستوران استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناخت مرد گرگینه؛کدام یک از مردها یک گرگینه می باشد؟

آزمون شناسایی نکته عجیب در قطار: با پیدا کردن نکته تصویر، ثابت کنید که کارآگاهی تیزبین هستید!

آزمون شناخت حواس پرت: کدوم والد بیشتر سر به هوا هست؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا