سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی دزد کتابخانه؛ کدامیک از افراد تصویر از کتابخانه، کتابی را دزدیده است!؟

آزمون شناسایی دزد کتابخانه؛ شما در تصویر آزمون شناسایی دزد کتابخانه یک فضایی از یک کتابخانه را می بینید. چندین نفر را در تصویر مشاهده می کنید که در این مکان حضور دارند. یکی از افراد تصویر کتابی را دزدیده است!؟ اما به نظر شما کدامیک دست به چنین کاری زده است!؟

آیا با توجه به تصویر و نشانه های موجود در این معمای تصویری میتوانید بگویید کدام فرد کتابی رو دزدیده است؟

شما برای حل کردن این معمای تصویری دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 8 ثانیه فرصت دارید تا جواب این آزمون تصویری ما را بدهید،پس تمام تمرکز خود را معطوف به این معما کنید و از کارهایی که حواس شما را پرت می کند بپرهیزید.

خیلی جالبه: تست شناخت قاتل سینما: قبل از اینکه حادثه بدی رخ بده، قاتل سینما را شناسایی کن!

تصویر آزمون شناسایی دزد کتابخانه

آزمون شناسایی دزد کتابخانه

شناسایی و ارائه پاسخ به سوالات هوش تصویری نیازمند دقت، تمرکز و همچنین یک تحلیل درست است. بواقع این سوالات به گونه ای طراحی شده اند تا بیشتر توانائیهای شناختی شما را مورد آزمایش قرار داده و آنها را به چالش بکشند. در این معماها شما باید بتوانید در زمان مشخص شده با بررسی جزئیات تصویر و برخی نشانه ها به یک نتیجه درست و منطقی دست پیدا کنید.

در آزمون شناسایی دزد کتابخانه، فرد دزد را باید شناسایی کنید. برای این کار در ابتدا لازم است که با دقت و تمرکز تمام، زوایای تصویر را بررسی کنید . سپس به یک نتیجه کلی دست پیدا کنید. با مجله اینترنتی اهل فان همراه باشید.

ممکن است با دیدن تصویر بلافاصله با خود گفته باشید از این ساده تر هم مگه داریم! همین جمله کافی است که شما در ارائه پاسخ به آزمون شناسایی دزد کتابخانه و آزمون مشابه دچار اشتباه شوید. به واقع یافتن نشانه ها شرط موفقیت در این گونه سوالات است. یافتن نشانه ها نیز نیازمند دقت کردن و تمرکز شماست و این خود یک موفقیت است. موفقیت در ورزش دادن مغزتان تا سلامتی آن تضمین شود.

این آزمون قشنگ رو هم ببین: آزمون شناسایی نوه پیرزن؛ کدامیک از این دو دختر، نوه واقعی پیرزن است؟ چرا؟

آزمون پرستار رو هم ببین: آزمون شناسایی پرستار دزد؛ اگر ادعای ذهن کارآگاهی داری، دزد کودک را شناسایی کن!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

این ازمونم ببین: آزمون شناسایی مادر واقعی کودک؛ مادر واقعی کودک تصویر کدامیک از زنان می باشد!؟

بیا با این تست روانشناسی بفهم نقاط ضعفت چیه؟! باورت میشه؟!

پاسخ آزمون شناسایی دزد کتابخانه

بله درست است. دزد کتاب زنی است که لباس گرم و کاپشن پوشیده است. ممکن است در نگاه اول شما مردی را بر روی نیمکت نشسته است را متهم کنید. او اگر قصد دزدی داشت، کتاب را پنهان می کرد. احتمالا او از مصالعه خسته شده و کتاب را زمین گذاشته است و در حال استراحت است. کودک تصویر یک خرس اسباب بازی دارد. شکم خرس صاف است اما دلیلی نمی شود که او دزد باشد. چنین کودک با سن کم تفکر دزدی ندارد. مادرش نیز گمان نمی رود دزد باشد. امکان ندارد او کتابی را در بدن خود جاسازی کند.

اما زنی که لباش زمستانی پوشیده مشکوک است. فضای کتابخانه گرم است. با توجه به سبک پوشش دیگر افراد تصویر در کتبخانه ممکن است اکنون فصل تابستان باشد، لذا او کتابی را در زیر لباس زمستانی خود پنهان کرده است.

از دست نده: معمای هوش شرلوک هولمز: سناریوی قتل را در 5 ثانیه کشف کنی نابغه ای!

پاسخ آزمون شناسایی دزد کتابخانه

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی دزد کتابخانه جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی دزد کتابخانه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

فرآیند تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اینارم ببین:

تست شخصیت فرشته کوچولو: با این تست ببینید سال 1402 برایتان چگونه خواهد بود!

آزمون شناسایی بیماری که می میرد: با این کار احمقانه و دشمنی، کدام یکی خواهد مرد؟!

آزمون شناسایی مادر واقعی کودک؛ مادر واقعی کودک تصویر کدامیک از زنان می باشد!؟

آزمون شناسایی سرپرست احمق: در عرض 5 ثانیه بگو کدام کدام کی احمق تر است!

آزمون شناسایی زندانی ثروتمند؛ به نظر شما کدامیک از این زندانی ها ثروتمند می باشد؟

تست شخصیت شناسی ماهیگیر: آیا خود را نوع دوست می دانید؟

آزمون شناخت خانم فقیر: آیا شما می توانید در یک نگاه زن فقیر را شناسایی کنید؟

آزمون شناسایی نامزد آقای گنگستر: عمرا بتونی نامزد گنگستر رو در 5 ثانیه شناسایی کنی!

آزمون شناسایی راننده مجرم؛ کدامیک از راننده های اتوبوس مدرسه، یک مجرم فراری خطرناک است!؟

آزمون شناسایی کدام نابود می شود: فقط یه خوره سینما می تونه بگه کدوم یکی نابود می شه!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. ای بابا شما که خودتون اکثر سوالات رو اشتباه جواب میدین کتاب روی نیمکت زیر پای آقایی که رو نیمکت نشسته نمی بینید واقعا؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا