سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی راننده مجرم؛ کدامیک از راننده های اتوبوس مدرسه، یک مجرم فراری خطرناک است!؟

آزمون شناسایی راننده مجرم؛ در تصویر آزمون شناسایی راننده مجرم شما با دو تصویر روبرو هستید. دو شخص کاملا متفاوت که به نظر می رسد هر دو راننده یک اتوبوس مدرسه می باشند. در نگاه اول کاملا این گونه به نظر می رسد. اما اگر کمی دقت کنید متوجه خواهید شد که یکی از این رانندگان، واقعا یک راننده اتوبوس نیست!؟

پلیس اعلان کرده است که یک مجرم فراری به تازگی از زندان فرار کرده است. این مجرم خود را به شکل راننده اتوبوس مدرسه در آورده است . ممکن است آسیب جدی به کودکان وارد کند.لذا شما وظیفه دارید قبل از اینکه این فرد سبب زخمی شدن و یا مرگ کسی شود، او را شناسایی و به پلیس اطلاع دهید.

شما برای حل کردن این آزمون دارای محدودیت زمانی هستید و تنها 6 ثانیه فرصت دارید،یادتان باشد زمان محدود است و هر لحظه مجرم می تواند از دسترس پلیس دور شود و فرار کند.فقط یادتان باشد شما فقط 6 ثانیه فرصت دارید تا این مجرم فراری را در تصویر شناسایی کنید.

تصویر آزمون شناسایی راننده مجرم

خیلی جالبه: تست شناخت قاتل زن: 90 درصد اشتباه جواب میدن، اگه قاتل رو پیدا کنی، نابغه ای!

آزمون شناسایی راننده مجرم

بسیاری از این آزمون های تصویری در کنار قدرت تحلیل و منطق، نیازمند قدرت بینایی، دقت و تمرکز بالا هستند و این شاخصه ها در کنار یکدیگر می توانند به موفقیت در این آزمون ها و سوالات هوش کمک کنند. آزمون شناسایی راننده مجرم نیز از همین دست آزمون هاست که شما برای پاسخگویی به آن، قطعا دچار شک و تردیدهای زیادی خواهید شد.

اگر احساس می کنید که در حل پازل ها و معماهای تصویری بسیار خبره هستید، آزمون شناسایی راننده مجرم را از دست ندهید. ما مطمئن هستیم که این آزمون می تواند به خوبی ذهن و مغز شما را به چالش بکشد و یک ورزش عالی برای روح و روان و مغز شما باشد.

آیا در آزمون شناسایی راننده مجرم، توانستید مجرم خطرناک را شناسایی کنید. اگر می خواهید با جزئیات بیشتر تصویر را بررسی کنید،تمام دقت و تمرکز خود را معطوف به تصویر کنید،شما باید به جزییات توجه کنید.

این آزمون قشنگ رو هم ببین: آزمون شناسایی نوه پیرزن؛ کدامیک از این دو دختر، نوه واقعی پیرزن است؟ چرا؟

این آزمون جذابم ببین: آزمون شناسایی زندانی ثروتمند؛ به نظر شما کدامیک از این زندانی ها ثروتمند می باشد؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

این ازمونم ببین: آزمون شناسایی مادر واقعی کودک؛ مادر واقعی کودک تصویر کدامیک از زنان می باشد!؟

پاسخ آزمون شناسایی راننده مجرم

به راننده سمت راست و کارتی که به پیراهن خود زده است توجه کنید، هیچ شباهتی دیده نمی شود. این فرد یک سفید پوست است، در حالی که صاحب کارت یک رنگین پوست (سرخ پوست یا سیاه پوست) است. لذا راننده سمت راستی همان مجرم خطرناک است.

پاسخ آزمون شناسایی راننده مجرم

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی راننده مجرم جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی راننده مجرم استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

معمای تصویری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، پازل های ویروسی یا منطقی شناخته می شوند. البته همه آنها به یک اندازه خنده دار هستند.

معماهای تصویری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آنها به دلیل همه گیری COVID-19 در شبکه های اجتماعی محبوبیت یافتند، زیرا بسیاری از کاربران به اشتیاق برای جلوگیری از سرایت در خانه های مربوطه خود ماندند. آنجا بود که آنها بازی های فکری ویروسی را به عنوان جایگزین های سرگرمی می دیدند. امروزه این چالش ها همه جا هستند. مانند تست بالا که کاربران را گیج کرده و افراد بسیاری در حل آن شکست خوردند.

اینارم ببین:

سوال هوش ریاضی چالش برانگیز: نابغه ای اگر در 10 ثانیه جواب سوال را بدست بیاری!

تست شخصیت درخت فانتزی: این درخت های فانتزی اسرار درون تون رو فاش می کنند!

 آزمون شناخت قلب: کدام شخص صاحب دو قلب است؟

 آزمون شناسایی خدمتکار قاتل در هتل؛ کدامیک از این خدمتکاران هتل، قتل را انجام داده است!؟

آزمون شناخت خانم فقیر: آیا شما می توانید در یک نگاه زن فقیر را شناسایی کنید؟

آزمون شناسایی نامزد آقای گنگستر: عمرا بتونی نامزد گنگستر رو در 5 ثانیه شناسایی کنی!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا