سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی پرستار دزد؛ اگر ادعای ذهن کارآگاهی داری، دزد کودک را شناسایی کن!

آزمون شناسایی پرستار دزد؛در تصویر آزمون شناسایی پرستار دزد شما با دو تصویر متفاوت روبرو هستید. در هر دو تصویر یک پرستار بچه و یک کودک مشاهده می شود. اما در یکی از تصاویر پرستار کسی است که کودک را ربوده است. اما کدامیکی این کار را انجام داده است؟

آیا با توجه به جزییات موجود و نهفته شده در تصویر میتوانید بگویید کدام پرستار دزد بچه می باشد؟

یادتان باشد که برای ارائه پاسخ به آزمون ها و تست های تصویری باید از حداکثر دقت، تمرکز و نیز قدرت دید و حتی منطق و تحلیل خود استفاده کنید. ساده ترین جزئیات می تواند به شما کمک کند تا به پاسخ برسید. اگر آماده هستید تصویر را با هم میبینیم.

تصویر آزمون شناسایی پرستار دزد

حتما ببین: آزمون شناسایی زندانی تازه وارد؛ اگر باهوشی زندانی تازه وارد را در 8 ثانیه شناسایی کن!

آزمون شناسایی پرستار دزد

تست ها، پازل ها، آزمون های هوش، جداول و … از جمله بخش های سرگرم کننده و پرطرفدار در شبکه های اجتماعی هستند. این بازی ها علاوه بر اینکه مخاطب را سرگرم می کنند، می توانند به آنها در افزایش توانائیها و مهارت های شناختی اشان کمک کند.

نرمش و ورزش سبک صبحگاهی می تواند سبب سلامت جسم باشد. بر همین اساس اکثر افراد تلاش می کنند تا به صورت مرتب ورزش صبحگاهی را در برنامه روزانه خود داشته باشند. بر همین اساس لازم است با انجام منظم بازی های فکری، ذهن و مغز خود را نیز ورزش دهید. آزمون شناسایی پرستار دزد از جمله سوال های معمایی است که می تواند ذهن شما را به خوبی درگیر کند.

همانگونه که اشاره گردید و کارشناسان حوزه سلامت نیز به آن اذعان کرده اند بازی ها و تست های معمایی می توانند فعالیت های مغز را افزایش دهند. رشد فعالیت مغزی می تواند از بیماری هایی همچون فراموشی، آلزایمر و … جلوگیری کند. در آزمون شناسایی پرستار دزد شما باید بتوانید در کمتر از 7 ثانیه به کمک برخی نشانه ها پرستار بچه دزد را شناسایی کنید.

دزد رو در این آزمون پیدا کن: آزمون شناسایی دزد کتابخانه؛ کدامیک از افراد تصویر از کتابخانه، کتابی را دزدیده است!؟

این آزمونم ببین: آزمون شناسایی قاتل پرنسس: قاتل پرنسس را در 3 ثانیه پیدا کن تا ثابت کنی خنگ نیستی!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

آزمون شیشه شکن رو هم ببین: آزمون شناسایی شیشه شکن: فقط یک نابغه می تواند پاسخ صحیح را بدهد!

پاسخ آزمون شناسایی پرستار دزد

آدم ربا زنی است که در باران با چتر و کودک بیرون آمده است. بیرون رفتن با کودکی که خوابیده، آن هم در هنگام بارندگی چندان طبیعی نیست. حتی احتمال دارد پرستار به کودک داروی خواب آور داده باشد. زن دیگر دزد نیست، چرا که  اگر بچه را دزدیده بود، نمی گذاشت گریه کند. چون سبب حساسیت اطرافیان میشود.

کارآگاها از دست ندین: معمای هوش شرلوک هولمز: سناریوی قتل را در 5 ثانیه کشف کنی نابغه ای!

پاسخ آزمون شناسایی پرستار دزد

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی پرستار دزد جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی پرستار دزد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش ویروسی افراد بی‌شماری را سرگرم کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله خبری اهل فان تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

اینارم ببین:

 آزمون شناسایی سرپرست احمق: در عرض 5 ثانیه بگو کدام کدام کی احمق تر است!

آزمون شناسایی نوه پیرزن؛ کدامیک از این دو دختر، نوه واقعی پیرزن است؟ چرا؟

آزمون شناسایی مادر واقعی کودک؛ مادر واقعی کودک تصویر کدامیک از زنان می باشد!؟

آزمون شناسایی بطری های خالی؛اگر ادعا داری دقت و تمرکزت عالیه، بطری‌های خالی را در 15 ثانیه پیدا کن!

محاسبه وسایل ورزشی مسی،!میزان هوش ریاضیات خود را با این محاسبه اثبات کنید!

آزمون شناسایی زندانی ثروتمند؛ به نظر شما کدامیک از این زندانی ها ثروتمند می باشد؟

آزمون شناسایی قاتل فرد ثروتمند؛ کدامیک از این سه پیشخدمت زن قاتل است!؟

آزمون شناسایی اشتباه تصویر زندان؛ اگر ادعا میکنی باهوشی اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 1 =

دکمه بازگشت به بالا