سرگرمیمعمای تصویری

معمای هوش شرلوک هولمز: سناریوی قتل را در 5 ثانیه کشف کنی نابغه ای!

معمای هوش شرلوک هولمز:اگر تصور می‌کنید هوش بسیار بالایی دارید یا برا خودتون یه پا شرلوک هولمز هستین، نمی‌توانید این معمای تصویری را که فقط افراد تیزبین و باهوش میتوانند در 5 ثانیه آن را حل کنند را از دست بدهید. آیا برای انجام معمای هوش شرلوک هولمز اماده اید؟ پس با مجله اهل فان و معمای هوش شرلوک هولمز همراه شوید و کسی که مرد را کشته است را شناسایی کنید.

این هم جالبه: آزمون شناسایی زندانی تازه وارد؛ اگر باهوشی زندانی تازه وارد را در 8 ثانیه شناسایی کن!

معمای هوش شرلوک هولمز

به تصویر زیر دقت کنید، در این تصویر یک صحنه را مشاهده می کنید که 3 فرد در کنار جسدی قرار دارند و همه آنها از مرگ این مرد شوکه شده اند، شما به عنوان شرلوک هولمز ماجرا باید حدس بزنید در این اتاق چه اتفاقی افتاده است؟ سخت شد؟ بالاخره شرلوک هولمز بودن راحت نیست و باید سعی کنید برای حل این معما تمام هوش و حواس خود را قرار دهید.

شاید جالب باشد: تست شخصیت شناسی جالب: بگو اول کدوم کارو می کنی تا بگم چجور آدمی هستی!

تصویر معمای هوش شرلوک هولمز

معمای هوش شرلوک هولمز

این هم جالبه: آزمون شناسایی کدام نابود می شود: فقط یه خوره سینما می تونه بگه کدوم یکی نابود می شه!

.

.

.

باهوشا از دست ندین: سوال هوش ریاضی؛ باهوش ها به این سوال ریاضی پاسخ بدهند!

.

.

به کسانی که پاسخ معمای هوش شرلوک هولمز را پیدا کردند تبریک می گویم. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، بهتر است بیشتر تلاش کنید و تمرکزتان را بیشتر کنید. تلاش بیشتر به معنای فعالیت بیشتر مغز است و ما مطمئن هستیم با افزایش فعالیت مغز، سطح توانائی های شناختی شما نیز افزایش پیدا می کند. پس 4 ثانیه دیگر نیز به خودتا فرصت دهید.

اینم ببین: با این تست شخصیت نیمه پنهان و غمگین خود را بشناسید!

.

.

.

.

.

اینم ببین: تست هوش کدام مقاومت میکند: کدام یکی بعد از گذشت 24 ساعت همچنان زنده خواهد ماند؟!

پاسخ معمای هوش شرلوک هولمز

حتما ببین: آزمون شناسایی مادر کودک فراموشکار؛کدامیک از این دو زن مادر دخترک است، چرا؟

به طور حتم مرد از افتادن تابلو بر روی سرش نمرده است و ارتفاع تابلو در آن حد نبوده است و مرد به قتل رسیده است و این یک صحنه سازی است!

و در این صحنه سازی مرد سمت چپ با کتابش که روی میز است مشخص است از مدت ها قبل اینجا حضور داشته و زن نظافتچی هم همینطور و این دو با یکدیگر همدستی کرده اند و مرد وسطی بی خبر تازه از راه رسیده است.

امیدواریم از معمای هوش شرلوک هولمز رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

 

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیز الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

اینارو هم ببینید :

آزمون پیدا کردن کارآگاه خصوصی؛ فقط نابغه ها میتونن در 7 ثانیه کارآگاه خصوصی را پیدا کنن!

سوال هوش ریاضی چالشی؛اگر فکر می‌کنی ریاضی‌ات خوبه،این سوال هوش ریاضی را در 10 ثانیه حل کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا