سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی زندانی ثروتمند؛ به نظر شما کدامیک از این زندانی ها ثروتمند می باشد؟

آزمون شناسایی زندانی ثروتمند؛ در تصویر آزمون شناسایی زندانی ثروتمند ما تصویری را به شما نشان خواهیم داد که سه زندانی در حال گذراندن دوران محکومیت خود هستند که عکسی از آنان در ساعات ناهار گرفته شده است. بنابراین، اکنون که آنها را پیش روی خود دارید، ماموریت بزرگی خواهید داشت که زندانی ثروتمند را شناسایی کنید.

آیا با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن میتوانید این آزمون تصویری را حل کنید؟

برای اینکه بتوانید این چالش ذهنی را مانند یک استاد خبره حدس بزنید، لازم است مهارت های تصویری و درک عالی خود را به نمایش بگذارید. علاوه بر این، مهم است که کاملاً مراقب باشید، ممکن است بین پیروزی و شکست تفاوت وجود داشته باشد.

تصویر آزمون شناسایی زندانی ثروتمند

این ازمونم ببین: آزمون شناسایی مادر واقعی کودک؛ مادر واقعی کودک تصویر کدامیک از زنان می باشد!؟

آزمون شناسایی زندانی ثروتمند

شما برای پاسخ دادن به این معمای تصویری دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 10 ثانیه فرصت دارید تا بتوانید جواب این معمای تصویری را بدهید،پس تمام تمرکز و دقت خود رامعطوف به این تصویر کنید تا بتوانید جواب درست بدهید.

آزمون شناسایی زندانی ثروتمند به معنی واقعی کلمه ذهن و مغز شما را درگیر خواهد کرد. این آزمون می تواند مهارت های شناختی شما را به خوبی افزایش دهد و یک تمرین خوب برای ورزش مغز شما باشد.

جزئیات موجود در آزمون شناسایی زندانی ثروتمند مشخص می کند که آیا شما یک فرد ماهر در حل سوالات هوش تصویری هستید و آیا مغزی قدرتمندی دارید. این چالش تصویری در کنار آنکه شما باید از مهارت های شناختی خود استفاده کنید،باید از تحلیل و منطق کامل خود بهره ببرید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

نامزد گنگستر رو پیدا کن: آزمون شناسایی نامزد آقای گنگستر: عمرا بتونی نامزد گنگستر رو در 5 ثانیه شناسایی کنی!

پاسخ آزمون شناسایی زندانی ثروتمند

احتمالا مرد وسطی را به عنوان زندانی ثروتمند معرفی کرده اید که اونم به خاطر زیور آلاتی است که در گردن و انگشتر وی وجود دارد ولی اینو میدونیم که هر فرد زندانی هنگام ورود به زندان اشیای باارزش خود را تحوبل می دهد.

اولین فرد از سمت راست، فرد ثروتمندی است! اما چرا؟ همانطور که تصویر نشان می دهد، زیر بغل او یک بطری شیشه ای نوشیدنی وجود دارد، او همچنین یک بسته سیگار دارد، این محصولات در زندان ممنوع (به خصوص بطری شیشه ای) است. دیروز روز ملاقات بوده و خانواده و دوستان زندانی ها خوراکی ها و اقلام فراوانی برای آنها فرستاده اند. اما اولین فرد از سمت راست، توانسته است با ارتباطاتی که در زندان دارد، این اقلام را با خود داشته باشد.

خیلی جالبه: تست شناخت قاتل زن: 90 درصد اشتباه جواب میدن، اگه قاتل رو پیدا کنی، نابغه ای!

پاسخ آزمون شناسایی زندانی ثروتمند

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی زندانی ثروتمند جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی زندانی ثروتمند استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

 

بازی ها کمک می‌کنند تا بهتر بتوانیم روی کارهای مهم تمرکز کنیم

تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.

انجام بازی های فکری، تمرین خوبی هستند تا میزان تمرکزمان را افزایش بدهیم. هدف ما در انجام بازی‌‌های فکری نزدیک است. می‌دانیم چه چیزی از بازی می‌خواهیم و قرار است چه کاری انجام بدهیم. مسیر مشخص است. حتی می‌دانیم که قرار است کی آن را تمام کنیم. همه‌ی این عوامل در کنار هم، باعث می‌شود تا موقع انجام دادن بازی‌ فکری، بیشترین تمرکز را داشته باشیم و اجازه ندهیم که فکرمان درگیر مسائل دیگر شود.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی سرپرست احمق: در عرض 5 ثانیه بگو کدام کدام کی احمق تر است!

 آزمون شناسایی خدمتکار قاتل در هتل؛ کدامیک از این خدمتکاران هتل، قتل را انجام داده است!؟

آزمون شناسایی راننده مجرم؛ کدامیک از راننده های اتوبوس مدرسه، یک مجرم فراری خطرناک است!؟

آزمون شناخت خانم فقیر: آیا شما می توانید در یک نگاه زن فقیر را شناسایی کنید؟

آزمون شناسایی نامزد آقای گنگستر: عمرا بتونی نامزد گنگستر رو در 5 ثانیه شناسایی کنی!

آزمون شناخت چوب بر تازه کار:کدام چوب بُر تازه کار هست و کارشو بلد نیست!؟

آزمون شناسایی مادر واقعی کودک؛ مادر واقعی کودک تصویر کدامیک از زنان می باشد!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 19 =

دکمه بازگشت به بالا