سرگرمیمعمای تصویری

تست شناخت قاتل سینما: قبل از اینکه حادثه بدی رخ بده، قاتل سینما را شناسایی کن!

تست شناخت قاتل سینما: امروز هم با یک تست خفن دیگه با شما همراه هستیم، این تست شاید در نگاه اول آسان باشد ولی واقعا نمی شود به سادگی قاتل را پیدا کنید،پس شما نیز امروز با ما همراه باشید و با یک تست جدید در اهل فان آماده محک زدن هوش محیطی و به چالش کشیدن دانسته هایتان داشته باشید.

این هم جالبه: معمای هوش شرلوک هولمز: سناریوی قتل را در 5 ثانیه کشف کنی نابغه ای!

تست شناخت قاتل سینما

در تست شناخت قاتل سینما شما با تصویری از تماشگران سینما مواجه هستید، در نگاه اول این تماشگران به صورت عادی در حال تماشا هستند و افرادی معمولی به نظر می رسند، ولی اگر دقت کنید و تصویر را برانداز کنید متوجه حضور قاتل میان تماشاگران خواهید شد که ممکن است برای حاضری خطرساز باشد! پس اگر موافق باشید تصویر را مشاهده کند، فقط باید تمرکزتان به این تصویر معطوف کنید و برای یافتن پاسخ عجله نکنید.

شاید جالب باشد: تست شخصیت شناسی جالب: بگو اول کدوم کارو می کنی تا بگم چجور آدمی هستی!

تصویر تست شناخت قاتل سینما

تست شناخت قاتل سینما

این هم جالبه: تست شخصیت شناسی تصویری طوطی قرمز چه دیدید، تا بگوئیم چه جور آدمی هستید!؟

.

.

.

.

.

اینم ببین: با این تست شخصیت نیمه پنهان و غمگین خود را بشناسید!

به کسانی که پاسخ تست شناخت قاتل سینما را پیدا کردند تبریک می گویم. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، بهتر است بیشتر تلاش کنید و تمرکزتان را بیشتر کنید. تلاش بیشتر به معنای فعالیت بیشتر مغز است و ما مطمئن هستیم با افزایش فعالیت مغز، سطح توانائی های شناختی شما نیز افزایش پیدا می کند. پس 4 ثانیه دیگر نیز به خودتا فرصت دهید.

اینم ببین: تست هوش کدام مقاومت میکند: کدام یکی بعد از گذشت 24 ساعت همچنان زنده خواهد ماند؟!

.

.

.

.

.

پاسخ تست شناخت قاتل سینما

حتما ببین: آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی؛آیا میتوانید بگویید کدامیک از این دو زندانی زن، بزودی از زندان آزاد می شود!؟

به نظرتان وجود چاقوی آشپزخانه در کیف زن عادی است؟ این زن به احتمال زیاد یه قاتل است و برخلاف ظاهرش می تواند خطرناک باشد.

پاسخ تست شناخت قاتل سینما

امیدواریم از تست شناخت قاتل سینما رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

معماها و سوالات هوش

معماها به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اینارو هم ببینید :

تست شناخت انسان سالم: اگر در یک نگاه انسان سالم رو از زامبی تشخیص بدی خیلی زرنگی!

آزمون شناسایی مادر کودک فراموشکار؛کدامیک از این دو زن مادر دخترک است، چرا؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا