سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی دزد نوزاد: هرکول پوآرو هم نمیتونه بگه چه کسی نوزاد را ربوده است؟

آزمون شناسایی دزد نوزاد: بازی های فکری از جمله سرگرمی های اصلی در فضای اینترنت هستند. این بازی ها شاما تست ها، سوالات هوش، معماهای تصویری و … هستند. برای تحلیل و حل هر کدام از این بازی های فکری نیاز دارید که از قدرت بینایی، دقت و تمرکز و همچنین تفکر منطقی خود استفاده کنید. در آزمون شناسایی دزد نوزاد باید در کمتر از 8 ثانیه، کسیکه نوزاد را ربوده است را شناسایی کنید.

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

به واقع این بازی ها می تواند تمام ذهن شما را درگیر کند. این مسئله به افزایش فعالیت های مغزی شما منجر شده، توانائیهای شناختی شما را افزایش می دهد. مجله سرگرمی اهل فان با جدیدترین و چالش برانگیزترین بازی های فکری با شماست. شما می توانید با کمک این چالش ها، مهارت های شناختی خود را بهتر بشناسید. با آزمون شناسایی دزد نوزاد همراه باشید و به دوستان و اطرافیان خود اثبات کنید که یک نابغه هستید.

پدر واقعی دختر رو پیدا کن: آزمون شناسایی پدر واقعی دختر؛ میتونی پدر دختر را شناسایی کنی و دختر رو از سردرگمی در بیاری؟

اشتباه موجود در تصویر چیه: آزمون شناسایی اشتباه در تصویر؛ اگه خودتو نکته سنج میدونی، اشتباه تصویر را در یک نگاه پیدا کن!

آزمون شناسایی دزد نوزاد

بازی های فکری و پازل های تصویری شبیه آزمون شناسایی دزد نوزاد، به مانند بازی شطرنج می تواند سلول های خاکستری شما را تحت تأثیر قرار می دهد. با کمک بازی های فکری می توانید، میزان مهارت های شناختی خود را بشناسید. حتی در برخی از این بازی ها میزان هوش شما سنجیده می شود.

به همین واسطه بخش معمای تصویری اهل فان هر روزه با جدیدترین و بهترین تست ها و سوالات هوش با شماست.امروز نیز با یک معمای جدید تصویری با شما هستیم. شما در تصویر آزمون شناسایی دزد نوزاد با یک معمای تصویری جالب روبرو هستیم.

در تصویر آزمون شناسایی شما باید بدنبال کسی که نوزاد تازه متولد شده را از بیمارستان دزدیده است را شناسایی کنید. مقامات یک بیمارستان از ربوده شدن یک نوزاد تازه متولد شده خبر داد. پلیس در حال حاضر 3 مظنون در این رویداد دارد. با توجه به شواهد کدامیک از افراد تصویر ممکن است که نوزاد را ربوده باشد.

شما با دقت به تصویر نگاه کنید.. در 10 ثانیه این معما را حل کنید.

میتونی پدر واقعی نوزاد را پیدا کنی: آزمون تصویری شناخت پدر نوزاد؛ایا میتوانید حدس بزنید پدر نوزاد کدام یک از این سه مرد می باشد؟

تصویر آزمون شناسایی دزد نوزاد

آزمون شناسایی دزد نوزاد

.

.

.

.

.

.

مادر واقعی دختر بچه رو پیدا کن: آزمون شناسایی مادر واقعی؛ با توجه به تصویر،کدام کودک به همراه مادر واقعی خود است!؟

پاسخ آزمون شناسایی دزد نوزاد

برای حل این چالش، شما نیازمند دقت کافی باشید. اگر در یافتن مقصر این دزدی موفق نبودید، نگران نباشید، این چالش ها به زمان و صبر زیادی نیاز دارد. ما راه حل را با مشخص کردن رباینده نوزاد در تصویر پایین ارائه کرده ایم.

.

.

.

.

.

به جیب پرستار دقت کنید. مشخص است که این پرستار عجله داشته و فراموش کرده که شیشه شیر نوزاد را هم در کنارش درون کارتون قرار دهد.

پاسخ آزمون شناسایی دزد نوزاد

امیدواریم از پاسخ آزمون شناسایی کودک دارای قدرت شگفت انگیز رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلیل خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

 آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

آزمون شناخت نامزد حقیقی: اگر نکته سنج باشی در 5 ثانیه نامزد واقعی این زن را شناسایی می کنید!

آزمون تشخیص زندانی مشکوک: باهوشا بگن که کدامیک از زندانیان تصویر در صدد فرار از زندان است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا