سرگرمیمعمای تصویری

آزمون تشخیص زندانی مشکوک: باهوشا بگن که کدامیک از زندانیان تصویر در صدد فرار از زندان است!؟

آزمون تشخیص زندانی مشکوک: یکی از اقسام بازی های فکری که در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است، مجموعه تصاویری چالشی است که شما باید بر اساس نشانه ای که در تصویر موجود است، به پاسخ سوال دست پیدا کنید. مجله سرگرمی اهل فان با انتشار آزمون تشخیص زندانی مشکوک از کاربران خود می خواهد که تمام مهارت های شناختی خود را برای بررسی و ارائه پاسخ متمرکز کنند.

کدوم فرد هنری واقعی می باشد: آزمون شناسایی هنری واقعی؛ تنها در صورتی که یک تیزبین باشی میتونی هنری واقعی را پیدا می کنی!

پس از انتشار آزمون تشخیص زندانی مشکوک در فیس بوک، بلافاصله این تصویر بارها همرسانی شد و هر یک از افراد تلاش داشتند با کمک این آزمون سطح دقت و توانائیهای خود و اطرافیان خود را مورد سنجش قرار دهند. امروز نیز با مجله سرگرمی اهل فان و آزمون تشخیص زندانی مشکوک همراه باشید. شما باید بتوانید در 4 ثانیه زندانی مشکوکی که قصد فرار از زندان دارد را شناسایی کنید.

نوزاد گنگستر رو پیدا کن: آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

دانش آموز خطاکار رو میتونی پیدا کنی: آزمون شناسایی نویسنده نوشته تخته کلاس: چه کسی جمله روی تخته را نوشته است!

آزمون تشخیص زندانی مشکوک

اگر می خواهید خود و توانائیهای شناختی تان را بهتر بشناسید، نیازمند آن هستید که خود را با ابزارها و بازی های متعددی ازمایش کنید. برای شناخت میزان نکته سنجی، تیزبینی و حتی توانائیهای شناختی خود نیاز دارید با کمک بازی های فکری خود را بسنجید. درجه سختی آزمون تشخیص زندانی مشکوک ، به دلیل زمان محدود 4 ثانیه ای دو چندان شده است. تلاش کنید که پاسخ مورد نظر خود را با ارامش و بدون هیجان ارائه دهید.

پاسخ شما و تحلیل و منطق شما می تواند برای این ازمون جالب باشد. پاسخ ها می تواند متفاوت باشد.. چرا که شما برای ارائه پاسخ فکر کردید و مغز خود را وادار به فعالیت کرده اید. این فعالیت در حکم ورزشی مناسبی برای مغز می باشد.

در تصویر آزمون تشخیص زندانی مشکوک، شما با تصویری از یک زندان و سه زندانی و یک پلیس روبرو هستید. یکی از زندانیان در حال مطالعه است و دیگری تصمیم دارد سالروز تولدش را در زندان، گرامی بدارد. زندانی دیگر هم مرموزانه دیگر زندانیان و زندانبان را زیر نظر دارد.سوال اینجاست: کدامیک از زندانیان تصویر مشکوک است و قصد فرار از زندان را دارد؟ شما 4 ثانیه فرصت دارید تا او را شناسایی کنید.

آزمون تشخیص زندانی مشکوک

این چالش ساده به نظر می رسد، اما کمی پیچیده است، زیرا زمان کمی برای تشخیص اینکه کدام یک از زندانی ها قصد فرار از زندان را دارد، دارید!

همسر زن باردار رو میتونی تشخیص بدی: فکر میکنی کدوم یکی همسر زن حامله است؟ فقط 2 درصد از کاربران تونستن جواب درست بدن!

.

.

.

.

.

.

سعی کنید تقلب نکنید و اگر پاسخ صحیح را نیافته اید برگردید و مورد را بررسی کنید و سپس به پایین رفته و پاسخ را ببینید!

.

.

.

.

.

.

.

چشمای عقابی داری بیا اینو حل کن: قابل توجه چشم عقابی ها: نکته کلاس درس را پیدا کنی، باید بگم خیلی تیزبینی!

پاسخ آزمون تشخیص زندانی مشکوک

خب احتمالا جواب را یافته اید و حال تصمیم دارید تا پاسخ تا را با پاسخ درست و اصلی مقایسه کنید:

پاسخ آزمون تشخیص زندانی مشکوک: اگر به تصویر زیر دقت کنید. زندانی با همدستی زندانبان توانسته است درون کیک ، یک سوهان آهن بُر را وارد سلول کند. احتمالاً این فرد به زودی از زندان فرار می کند. به نظر شما آیا سوهان روی کیک یک مورد عادی هست؟

پاسخ آزمون تشخیص زندانی مشکوک

امیدواریم از پاسخ آزمون تشخیص زندانی مشکوک رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلیل خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

آزمون شناسایی دزد ناقلا:کدومیکی دزده و به تازگی چیزی رو قاپیده، بدون اینکه کسی متوجه بشه!!

آزمون شناسایی زن و شوهر واقعی؛میتونی بگی کدوم زن همسر واقعی مرد می باشد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا