سرگرمیتست بینایی

آزمون شناخت تفاوت تصویر پیرزن:اگر تیزبین باشی،تفاوتها را در دو تصویر پیرزن پیدا می کنی!؟

آزمون شناخت تفاوت تصویر پیرزن: با یکی از پیچیده ترین و جذاب ترین سوالات و چالش های تصویری با شما همراه هستیم در آزمون شناخت تفاوت تصویر پیرزن شما باید جرأت کرده و در کمتر از 7 ثانیه 5 تفاوت موجود میان دو تصویر آزمون شناخت تفاوت تصویر پیرزن را شناسایی کنید. بهتر است جرات کرده و یکی از پیچیده ترین چالش های تصویری مجله اهل فان را حل کنید.

دانش آموز موزمارو پیدا کن: آزمون شناسایی دانش آموز موزمار: به مدیر کمک کن دانش آموزی که الان دعوا کرده رو شناسایی کنه!

آیا شما از طرفداران حل تصاویر و چالش های معمایی هستید. اگر این گونه است باید گفت که آزمون شناخت تفاوت تصویر پیرزن زمینه خوبی را برای شما فراهم کرده است. فقط یک نگاه تیزبین و نکته سنج می تواند در کمتر از 7 ثانیه این تفاوت ها را شناسایی کند.

نامزد دوماد چه کسی می باشد: آزمون شناسایی نامزد آقا داماد: کدومیک از این دو عروس عصبانی، خانم این آقا دوماد خوش تیپه!

آزمون شناخت تفاوت تصویر پیرزن

آیا برای نشان دادن تیزبینی و مهارت های شناختی خود آماده اید؟ در تصویر زیر می توانید تصویری از یک پیرزن را ببینید. دو تصویر از وی در آزمون شناخت تفاوت تصویر پیرزن برای شما آماده شده است. در نگاه اول هیچ تفاوتی میان تصویر سمت راست و چپ دیده نمی شود. اما اگر تیزبین باشید و خوب دقت کنید متوجه چندین تفاوت میان تصویر سمت راست و چپ خواهید شد.

ما به شما کمک می کنیم. 5 تفاوت میان تصویر سمت راست و چپ وجود دارد.سعی کنید این 5 تفاوت را در یک محدودیت زمانی 7 ثانیه ای پیدا کنید،اگر آماده هستید به دقت به تصویر نگاه کنید.

صاحب سگ چه کسی می باشد: آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

تصویر آزمون شناخت تفاوت تصویر پیرزن

آزمون-شناخت-تفاوت-تصویر-پیرزن-2

پاسخ آزمون شناخت تفاوت تصویر پیرزن

اگر نمی توانید همه تفاوت ها را پیدا کنید، می توانید در بخش پاسخ آزمون شناخت تفاوت تصویر پیرزن، تصویر حل شده را ببینید. اما قبل از آن بهتر است بیشتر تصویر آزمون شناخت تفاوت تصویر پیرزن را بررسی کنید.

کدوم زن راستشو میگه: آزمون شناسایی مادر راستگو: چه کسی نوزاد مادر وسطی را دزدیده؟! از پاسخ شاخ در میاری!

.

.

.

.

.

قاتل جشن رو هر چه زودتر گیر بیار: سوال هوش جنایتکار هالووین: چه کسی جنایتکار است؟ 10 ثانیه فرصت دارید

قاتل بالون رو گیر بیار: معمای تصویری قتل در بالون؛اگه فکر می‌کنی باهوشی در 8 ثانیه، قاتل کاپیتان بالون را پیدا کن!

تفاوت هایی که شما به دنبال آن بودید در مو، لباس، دست و بینی شخصیت پیرزن است. این تفاوت ها را می توانید در تصویر زیر ببینید..

.

.

 

آزمون-شناخت-تفاوت-تصویر-پیرزن

امیدوارم از آزمون شناخت تفاوت تصویر پیرزن استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تست بینایی مجله سرگرمی و هوش اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

بازی های فکری،هوش هیجانی را در ما پرورش می‌دهد

از دیگر مزایای بازی فکری پرورش هوش هیجانی و تقویت آن می باشد. هوش هیجانی به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و صلاحیت‌های اجتماعی می‌گویند که بر توانایی‌های ما برای درک و تشخیص و مدریت هیجان، حل مسائل تاثیر می‌گذارد و کمک می‌کند تا بتوانیم با چالش‌ها، نیازها و فشارهای زندگی سازگار شویم.

به این هوش EQ می‌گویند. که با ضریب هوشی یا همان IQ فرق میکند. همه فکر می‌کنند که ضریب هوشی از اهمیت بیشتری برخوردار است و همان است که تایین می‌کند چه کسی در زندگی موفق باشد و چه کسی نباشد! اما تحقیقات چیز دیگری نشان می‌دهد! هوش هیجانی در میزان موفقیت ما تاثیر بیشتری دارد.

شما می توانید برای تقویت تمرکز، هوش و فراگیری مهارت های فکری هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

 آزمون شناسایی پلیس مخفی؛ آیا می توانید پلیس مخفی را در 7 ثانیه شناسایی کنید!؟

آزمون شناسایی فرد راستگو: آیا زن جوان تصویر، واقعا از زندان فرار کرده است!؟

 آزمون شناسایی بیگانه در فروشگاه؛میتونی فضایی ها را در میان انسان های فروشگاه شناسایی کنید!؟

تست قدرت بینایی نوزاد: کدوم نوزاد خوابیده؟ واقع پیدا کردنش غیرممکنه!!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 15 =

دکمه بازگشت به بالا