سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی پلیس مخفی؛ آیا می توانید پلیس مخفی را در 7 ثانیه شناسایی کنید!؟

آزمون شناسایی پلیس مخفی؛در تصویر آزمون شناسایی پلیس مخفی سه جوان را می بینید که برای خرید بستنی در صف ایستاده اند، یکی از افراد تصویر، یک افسر پلیس مخفی است که در حال انجام تحقیقات در منطقه است. به نظر شما کدامیک از افراد تصویر می توانند پلیس مخفی باشند؟

آیا میتوانید با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن بگویید کدام فرد یک پلیس مخفی می باشد؟

نامزد دوماد چه کسی می باشد: آزمون شناسایی نامزد آقا داماد: کدومیک از این دو عروس عصبانی، خانم این آقا دوماد خوش تیپه!

برای حل کردن آزمون شناسایی پلیس مخفی، توانایی دید، دقت و تمرکز نقش مهمی دارند. شما باید در کمتر از 7 ثانیه این معمای تصویری را حل کنید. اگر در زمان تعیین شده آزمون را تحلیل و بررسی کردید، باید گفت که شما یک متخصص موفق در انجام سوالات هوش تصویری هستید.

صاحب سگ چه کسی می باشد: آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

دانش آموز موزمارو پیدا کن: آزمون شناسایی دانش آموز موزمار: به مدیر کمک کن دانش آموزی که الان دعوا کرده رو شناسایی کنه!

تصویر آزمون شناسایی پلیس مخفی

آزمون شناسایی پلیس مخفی

آیا به نظر شما آزمون شناسایی پلیس مخفی ساده می باشد؟ این چالش حداکثر ظرفیت بینایی، سطح تمرکز و خلاقیت شما را برای حل معما به چالش می کشد. زمان شما آغاز شده است.

اگرخود را یک متخصص در حل سوالات معمایی می دانید، بهتر است عجله کنید. آزمون شناسایی پلیس مخفی می تواند به خوبی قابلیت های شما را به چالش بکشد و شما با این آزمون به دیگران اثبات کنید که دارای توانائیهایی بالایی برای دیدن جزئیات و پاسخ به سوالات معمایی دارید.

بازی های فکری سبب افزایش فعالیت مغز شده، نقش مستقیم در توسعه مهارت های شناختی شما دارند. توجه به جزئیات و ریزبینی از دستاوردهای انجام مستمر و منظم بازی های فکری است. مغز عادت می کند جزئیات را تجزیه و تحلیل کند و این روند در افزایش جزئی نگری موثر است.

کدوم زن راستشو میگه: آزمون شناسایی مادر راستگو: چه کسی نوزاد مادر وسطی را دزدیده؟! از پاسخ شاخ در میاری!

قاتل جشن رو هر چه زودتر گیر بیار: سوال هوش جنایتکار هالووین: چه کسی جنایتکار است؟ 10 ثانیه فرصت دارید

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

قاتل بالون رو گیر بیار: معمای تصویری قتل در بالون؛اگه فکر می‌کنی باهوشی در 8 ثانیه، قاتل کاپیتان بالون را پیدا کن!

پاسخ آزمون شناسایی پلیس مخفی

در صورت پیدا نکردن پاسخ، تصویر حل شده را به شما دوستان عزیز تقدیم می کنیم. پلیس فرد بستنی فروش است. در توضیحات گفته شده است پلیس مخفی، لذا باید این فرد به راحتی جلب توجه نکند.

فرد اول با دوربین به این سو و آن سو نگاه می کند و کارش آنقدر احمقانه است که هیچ کسی فکر نمی کند او یک پلیس باشد.فرد دوم هم به نظر فقط یک شهروند عادی است. فرد سوم هم یک بی سیم اسباب بازی در جیب دارد و به نظر نمی رسد یک پلیس مخفی باشد.پلیس مخفی با بی سیم به این بزرگی در مأموریت شرکت نمی کند. اما فرد بستنی فروش می تواند یک پلیس مخفی باشد. او میتواند به همه جا نظارت داشته باشد، بدون اینکه کسی شک کند.

پاسخ آزمون شناسایی پلیس مخفی

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی پلیس مخفی جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی پلیس مخفی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

فرآیند تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اینارم ببین:

 آزمون شناسایی فرد راستگو: آیا زن جوان تصویر، واقعا از زندان فرار کرده است!؟

 آزمون شناسایی بیگانه در فروشگاه؛میتونی فضایی ها را در میان انسان های فروشگاه شناسایی کنید!؟

چالش تصویری 15 ثانیه ای: در 15 ثانیه چند عدد 7 می توانید در این تصویر پیدا کنید!؟

آزمون شناسایی اشکال جلسه امتحان: اگه فکر می کنی آخر تیزبینایی تو یه نگاه بگو اشکال های تصویر چیه!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا