سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی دزد فروشگاه؛ چه کسی از افراد موجود در تصویر از فروشگاه سرقت کرده است!؟

آزمون شناسایی دزد فروشگاه؛در تصویر آزمون شناسایی دزد فروشگاه شما با صحنه ای از یک فروشگاه و خریداران آن روبرو هستید. تصویر در دو قاب مختلف دیده می شود. اولین تصویر از سمت چپ پنج دقیقه قبل از سرقت مواد غذایی در فروشگاه را به تصویر می کشد و تصویر دوم بعد از سرقت. به نظرشما کدامیک از افراد حاضر در تصویر می توانند از فروشگاه سرقت کرده باشند.

با دلیل و منطق پاسخ خود را ارائه دهید. قدرت دید و دقت شما حرف اول را برای پاسخگویی به آزمون شناسایی دزد فروشگاه میزند.

نامزد دوماد چه کسی می باشد: آزمون شناسایی نامزد آقا داماد: کدومیک از این دو عروس عصبانی، خانم این آقا دوماد خوش تیپه!

شما برای حل کردن این آزمون و یافتن پاسخ دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 6 ثانیه فرصت دارید تا جواب آزمون شناسایی دزد فروشگاه را پیدا کنید.اگر حوصله و وقت دارید شما را با یک آزمون جدید به چالش خواهیم کشید.

دانش آموز موزمارو پیدا کن: آزمون شناسایی دانش آموز موزمار: به مدیر کمک کن دانش آموزی که الان دعوا کرده رو شناسایی کنه!

کدوم زن راستشو میگه: آزمون شناسایی مادر راستگو: چه کسی نوزاد مادر وسطی را دزدیده؟! از پاسخ شاخ در میاری!

تصویر آزمون شناسایی دزد فروشگاه

آزمون شناسایی دزد فروشگاه

برای موفقیت در این آزمون قدرت دید، دقت و تمرکز نقش اصلی را ایفا می کند و شما باید بتوانید در زمان مشخص شده آزمون را حل کنید. اگر در زمان تعیین شده توانستید آزمون را تحلیل و بررسی کنید، شما از قدرت دقت و تمرکز بسیار بالایی برخوردار هستید.

شناسایی تفاوت ها، یافتن تصاویر متفاوت با روند معمول یک تصویر، تصاویر معمای و … همه از آن دست سوالات تصویری هستند که می توانند به خوبی توانایی های شناختی و حتی قدرت منطق و تحلیل شما را به چالش بکشند. امروزه معماهای تصویری از پرمخاطب ترین مطالب موجود در شبکه های اجتماعی هستند. این مطلب هم مخاطب را سرگرم می کند و هم می تواند دقایقی با نوع سوال خود، مغز فرد را وادار به فعالیت کند.

به باور بسیاری از پژوهشگران بازی های فکری سببب افزایش فعالیت های مغزی می شوند. این فعالیت نقش مستقیم در افزایش و رشد توانائیهای ذهنی و شناختی افراد دارد. جزئی نگری یکی از دستاوردهایی است که شما با انجام منظم پازل تصویری به آن دست پیدا کنید.

قاتل جشن رو هر چه زودتر گیر بیار: سوال هوش جنایتکار هالووین: چه کسی جنایتکار است؟ 10 ثانیه فرصت دارید

قاتل بالون رو گیر بیار: معمای تصویری قتل در بالون؛اگه فکر می‌کنی باهوشی در 8 ثانیه، قاتل کاپیتان بالون را پیدا کن!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

صاحب سگ چه کسی می باشد: آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

پاسخ آزمون شناسایی دزد واقعی فروشگاه

همه افراد تصویر اقلامی را از فروشگاه سرقت کرده اند. زن در تصویر اول باردار نیست. اما در تصویر دوم مدعی است که یک زن باردار است. پسر در زیر لباس خود، اقلامی را پنهان کرده است و این مسئله از تفاوت میان تصویر اول و دوم به خوبی مشخص است. شخص سوم نیز که پیرزن است در حال قرار دادن وسیله ای در درون کیف خود است. به این ترتیب همه افراد تصویر در حال سرقت از فروشگاه هستند.

پاسخ آزمون شناسایی دزد فروشگاه

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به آزمون شناسایی دزد فروشگاه جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی دزد فروشگاه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

 

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب زا ،را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

اینارم ببین:

 آزمون شناسایی فرد راستگو: آیا زن جوان تصویر، واقعا از زندان فرار کرده است!؟

 آزمون شناسایی بیگانه در فروشگاه؛میتونی فضایی ها را در میان انسان های فروشگاه شناسایی کنید!؟

 آزمون شناسایی پلیس مخفی؛ آیا می توانید پلیس مخفی را در 7 ثانیه شناسایی کنید!؟

آزمون شناسایی فرد مشکوک به آدم ربایی؛ به نظر شما کدامیک از افراد تصویر می تواند یک بچه دزد باشد!؟

بهترین شمشیرزن دنیا چه کسی است؟

تست قدرت بینایی نوزاد: کدوم نوزاد خوابیده؟ واقع پیدا کردنش غیرممکنه!!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا