سرگرمیمعمای تصویری

سوال هوش: فقط یکی از خانما راست میگه، اگه گفتی کدوم؟

سوال هوش شناسایی معشوقه مرد: به باور بسیاری از کاربران اینترنت، تجریه و تحلیل و و ارائه پاسخ به معماهای تصویری و سوالات هوش می تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. به واقع در کنار جنبه سرگرم کنندگی معماهای تصویری این سوالات می توانند ذهن و مغز شما را به یک چالش جدی مواجه کند.

در تست هوش شناسایی معشوقه مرد شما باید بتوانید در زمان مشخص شده نامزد مرد بیمار که مدیر عامل یک شرکت بزرگ است را شناسایی کنید. متاسفانه او حافظه خود را از دست داده است.

مغز با مواجه شدن با سوالات هوش، مجبور به فعالیت می شود. این فعالیت می تواند به رشد و توسعه توانائیهای شناختی فرد منجر شود. سوال هوش شناسایی معشوقه مرد که در مجله اینترنتی اهل فان به اشتراک گذاشته شده است، نیز بسیار چالش برانگیز است. به واقع زمان محدود 6 ثانیه ای که برای بررسی تصویر این آزمون و دادن جواب دارید، هر چه بیشتر بر سختی این آزمون افزوده است. با مجله اینترنتی اهل فان و سوال هوش شناسایی معشوقه مرد همراه شوید.

شاید بپسندید: سوال ریاضی: اگر A+B=50 و A-B=30 باشد پاسخ عبارت B/A=؟ چند می‌شود!؟

سوال هوش شناسایی معشوقه مرد

مخاطبان مجله گفتنی در تست هوش شناسایی معشوقه مرد، باید بتوانند با توجه به تصویر و همچنین توضیحات ارائه شده، بهترین و منطقی ترین گزینه را برای پاسخ انتخاب کنید. شواهد موجود در تصویر و همچنین تفکر منطقی به شما در حل این چالش تصویری کمک خواهد کرد.

در تصویر سوال هوش شناسایی معشوقه مرد شما باید با سه زن و یک مرد بیمار روبرو هستید. تام مدیر عامل یک شرکت بزرگ است. قبل از مراسم نامزدی که قرار بود یکماه دیگر برگزار شود، او دچار ضربه مغزی شد. وی چند روز قبل در حالی که از خیابان عبور می کرد با اتومبیلی تصادف کرد.

تصادف و ضربه مغزی سبب شد که او همه چیز را فراموش کند. دو ماه پس از به هوش آمدن در بیمارستان، بر بالین خود با سه زن جوان مواجه شد که هر کدام خود را نامزد و معشوقه او می دانستند. به نظر شما کدامیک راست می گوید و کدامیک دروغ؟

با دقت به تصویر سوال هوش شناسایی معشوقه مرد نگاه کنید. تلاش کنید در کمتر از 7 ثانیه به پاسخ دست پیدا کنید….

سوال هوش شناسایی معشوقه مرد-1

این هم جالبه: باهوشا بگن: کوله پشتی که داخلش چاقو هست، مال کدومیکی از دانش آموزاست!؟

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال هوش شناسایی معشوقه مرد

اگر به پاسخ رسیده اید به شما تبریک می گوئیم. اما اگر هنوز پاسخ را پیدا نکرده اید، فرصت دارید با نگاه دقیق تر تصویر را بررسی کنید. 5 ثانیه دیگر فرصت دارید.

.

.

.

.

.

این هم جالبه: یک از گربه ها با بقیه فرق می کنه؟ | بتونی در کمتر از 3 ثانیه بگی خیلی زبلی!

.

.

.

.

پاسخ سوال هوش شناسایی معشوقه مرد

 

پس از انتشار این سوال هوش، تنها عده کمی از کاربران موفق به شناسایی معشوقه و نامزد واقعی تام شدند. آیا شما نامزد تام را شناسایی کردید؟ در بخش توضیحات گفته شد که تام قرار بود یکماه بعد مراسم نامزدی خود را برگزار کند. اما او دچار تصادف شد. زن سمت راست یک خالکوبی قلب بر دست دارد، تام هم یک خالکوبی قلب بر دست دارد. این زن نامزد و معشوقه حقیقی تام است.

 

سوال هوش شناسایی معشوقه مرد-2

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند.

این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در بخش سرگرمی مجله اینترنتی اهل فان مطالب متنوعی از انوال پازل ها و معماها را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

 

این مطالب هم جالبه:

تست هوش: عمرا بتونی بدون شکستن چوب کبریت عدد 6 رو بسازی!

آزمون تمرکز: آیا می توانید تفاوت های دو تصویر فیل را پیدا کنید!؟

یک پروانه انتخاب کن تا بگم نسبت به رابطه دوستی وفاداری یا برعکس!؟

سوال ریاضی: ارزش عددی اشکال هندسی را پیدا کنید!

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا