سرگرمیتست هوش

سوال ریاضی: اگر A+B=50 و A-B=30 باشد پاسخ عبارت B/A=؟ چند می‌شود!؟

سوال هوش با عبارت خاص ریاضی: با توجه به ناکام بودن 80 درصدی در رمزگشایی این دنباله عددی، آیا تمایل دارید که شما نیز شانس خود را امتحان کنید؟ آیا برای تشخیص عدد معادله آخر در این دنباله معادله ای توانایی کافی را دارید؟ ما شرط می‌بندیم که نمی‌توانید در برابر این چالش مجله گفتنی مقاومت کنید! چالش شما این است که عدد مناسب در عبارت آخر را در یک دنباله معادله ای منطقی که در تصویر ارائه شده است، پیدا کنید. با سوال هوش با عبارت خاص ریاضی و مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

باید بدانید که تصویر سوال هوش با عبارت خاص ریاضی فقط یک پازل تصویری نیست، این آزمون یا تست یک بازی فکری است که شما برای حل و رمزگشایی آن لازم است از تمام توانائیهای شناختی علی الخصوص منطق و تمرکز خود استفاده کنید. بر همین اساس این چالش یا آزمون که با عنوان سوال هوش با عبارت خاص ریاضی می تواند به تقویت مهارت های تفکر انتقادی، بهبود حافظه و سرعت بخشیدن به مهارت های پردازشی شما کمک می کنند. پس حواس خودتان را جمع کنید.

این مطلب هم جالبه: تست هوش: به نظرت مگان کدوم یکی از کادوها رو دوست نداره؟!

سوال هوش با عبارت خاص ریاضی

با توجه به آنچه که اشاره شد این چالش که یکی از چالش های محبوب در شبکه های اجتماعی است هم مهارت های تحلیلی و هم مهارت های ریاضی شما را آزمایش می کند، هدف چالش یافتن عدد گمشده در یک دنباله منطقی است. این کار مستلزم آن است که شما یک الگو یا قاعده ای را شناسایی کنید که بر توالی داده شده حاکم است.

به عنوان مثال، یک تصاعد حسابی، پیشروی هندسی، یا حتی قوانین پیچیده تر که شامل عملیات ریاضی مانند جمع، تفریق، ضرب یا تقسیم است. سطح دشواری این چالش می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد، چرا که می توان زمان پاسخگویی آن را افزایش یا کاهش داد. این چالش سخت تر می شود زیرا ما محدودیت زمانی را اعمال می کنیم: 15 ثانیه!

به این ترتیب، این پازل نه تنها توانایی های عددی شما را آزمایش می کند، بلکه صبر و پشتکار شما را نیز آزمایش می کند. اگر A+B=50 و A-B=30 باشد پاسخ عبارت B/A=؟ چند می‌شود!؟

سوال هوش با عبارت خاص ریاضی-1

شاید بپسندید: شاید به نظر آسون بیاد ولی پیدا کردن تفاوت های تصویر پاندا کوچولو خیلی سخته!

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال هوش با عبارت خاص ریاضی

اگر نمی توانید فوراً الگو را تشخیص دهید، سعی کنید تفاوت بین عناصر یا نسبت های متوالی را برای دنباله هایی که شامل ضرب یا تقسیم هستند پیدا کنید. به یاد داشته باشید که الگوها می توانند پیچیده باشند و ممکن است فوراً آشکار نشوند.

رمزگشایی آنها ممکن است به زمان و تفکر انتقادی نیاز داشته باشد. بازی های فکری، به ویژه آنهایی که بر روی شناسایی عدد گمشده در یک دنباله منطقی متمرکز هستند، ترکیبی جذاب از سرگرمی و تحریک فکری را ارائه می دهند.

.

.

.

.

.

.

این مطلب هم جالبه: چیستان قرآنی: نام مرد دانشمندی که یکی از سوره‌های قرآن به نام اوست؟

.

.

.

پاسخ صحیح عدد 4 است.

 

A+B = 50                     40+10= 50

A-B = 30                        40-10=30

A/B = ؟                           10/40=4

مقدار A =۴۰ است.

مقدار B= ۱۰ست.

بنابراین، A/B= ۴ است.

سوال هوش با عبارت خاص ریاضی-2

 

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند.

این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در بخش سرگرمی مجله اینترنتی اهل فان مطالب متنوعی از انوال پازل ها و معماها را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

این مطالب هم جالبه ببینید:

تست هوش: عمرا بتونی بدون شکستن چوب کبریت عدد 6 رو بسازی!

آزمون تمرکز: آیا می توانید تفاوت های دو تصویر فیل را پیدا کنید!؟

یک پروانه انتخاب کن تا بگم نسبت به رابطه دوستی وفاداری یا برعکس!؟

سوال ریاضی: ارزش عددی اشکال هندسی را پیدا کنید!

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا