سرگرمیمعمای تصویری

باهوشا بگن: کوله پشتی که داخلش چاقو هست، مال کدومیکی از دانش آموزاست!؟

آزمون تصویری شناخت صاحب کوله پشتی: فکر می کنید تا چه اندازه باهوش و جزئی نگر هستید.؟ آیا فکر می کنید می توانید یک کارآگاه خوب باشید؟ کارآگاهی که بتواند به راحتی هر چالش و مشکلی را حل کند. شما با تحلیل و پرداختن به سوالات هوش می توانید مهارتهای کارآگاهی خود را توسعه و بهبود بخشید. در آزمون شناسایی صاحب کوله پشتی شما با یک سوال هوش تصویری بسیار خاص و در عین حال مشکل روبرو هستید. شما با پیدا کردن صاحب کوله پشتی می توانید مهارتهای شناختی خود را اثبات کنید.

بدون شک، پازل ها و معماهای تصویری در سال های اخیر  بسیار مورد توجه قرار گرفتند. به خصوص در زمان همه گیری ویروس کرونا این سرگرمی ها توانسته بودند بخشی از اوقات فراغت افراد را پر کنند. این بازی ها در کنار سرگرمی توانستند به لحاظ روحی و روانی تا اندازه زیادی افراد را در مواجهه با کرونا یاری کنند. اگر چه کرونا هنوز دست از سر بشر بر نداشته، اما سرگرمی ها و سوالات هوش هنوز که هنوز است طرفدران بسیاری دارد. با آزمون تصویری شناخت صاحب کوله پشتی و مجله خبری اهل فان همراه باشید.

شاید بپسندید: یک پروانه انتخاب کن تا بگم نسبت به رابطه دوستی وفاداری یا برعکس!؟

آزمون تصویری شناخت صاحب کوله پشتی

آزمون یا سوال هوش امروز در اینترنت بسیار داغ اشده است. تاکنون بارها در صفحات مختلف و گروههای مختلف شبکه های اجتماعی همرسانی شده است. شاید یکی از دلایل مهم چالشی بودن این آزمون است. تنها ده درصد افراد توانسته اند به صورت درست به این سوال پاسخ دهند و این سوال معمایی را حل کنند. برای حل آزمون تصویری شناخت صاحب کوله پشتی تنها 8 ثانیه فرصت دارید.

در تصویر آزمون تصویری شناخت صاحب کوله پشتی ، 2 کودک و معلم آنها دیده می شود. معلم مدرسه در یکی از کوله پشتی های دانش آموزان یک چاقو پیدا کرد. دو دانش آموز کوله پشتی آنها شبیه هم است. وی دو دانش آموز را بازخواست کرد. هر کدام مدعی است که کوله پشتی که چاقو در آن قرار داشت، مال او نیست.اما ماموریت شما چیست؟ شما باید بتوانید در عرض کمتر از 8 ثانیه با کمک نشانه هایی که در تصویر وجود دارد مشخص کنید که کدام دانش آموز دروغ می گوید؟

بادقت به تصویر زیر نگاه کنید. به خاطر داشته باشید که زمان شما بسیار محدود است….

شاید بپسندید: سوال ریاضی: ارزش عددی اشکال هندسی را پیدا کنید!

آزمون تصویری شناخت صاحب کوله پشتی-1

 

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناخت صاحب کوله پشتی

اگر نتوانستید راه حل معمای تصویری را پیدا کنید، نگران نباشید، ما راه حل چالش را به اشتراک می گذاریم. با این حال، ابتدا می خواهیم تلاشی را که برای یافتن پاسخ صحیح انجام داده اید، بشناسیم. در بخش نظرات تحلیل های خاص خود را ارائه دهید.

.

.

.

.

.

.

.

بدون هیچ مقدمه ای، ما راه حل صحیح را در اختیار شما قرار می دهیم. کودک سمت راستی دروغ می گوید. به نشانی که بر روی لباس و کیف وجود دارد دقت کنید. مشخص است کوله پشتی برای کودک سمت راستی با لباس زردرنگ است.

شاید بپسندید: تست هوش: به نظرت مگان کدوم یکی از کادوها رو دوست نداره؟!

آزمون تصویری شناخت صاحب کوله پشتی-2

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت صاحب کوله پشتی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی مجله اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

سوال ریاضی: اگر A+B=50 و A-B=30 باشد پاسخ عبارت B/A=؟ چند می‌شود!؟

یک از گربه ها با بقیه فرق می کنه؟ | بتونی در کمتر از 3 ثانیه بگی خیلی زبلی!

تست هوش: عمرا بتونی بدون شکستن چوب کبریت عدد 6 رو بسازی!

آزمون تمرکز: آیا می توانید تفاوت های دو تصویر فیل را پیدا کنید!؟

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا