سرگرمیتست شخصیت

یک پروانه انتخاب کن تا بگم نسبت به رابطه دوستی وفاداری یا برعکس!؟

تست شخصیت شناسی با انتخاب پروانه: این تست روانشناسی به شما نشان می دهد که آیا نسبت به دیگران بی وفا هستید؟ نتیجه شما را بی حرف خواهد گذاشت. تست شخصیتی که در زیر ارائه می‌کنیم یکی از جالب ترین تست های شخصیت شناسی تصویری در فضای اینترنت است. دقیقاً به دلیل نتیجه شگفت انگیزش، هر کسی علاقمند به شرکت در آین آزمون یا تست شخصیت شناسی است. با تست شخصیت شناسی با انتخاب پروانه و مجله خبری اهل فان همراه باشید.

شاید بپسندید: چیستان قرآنی: نام مرد دانشمندی که یکی از سوره‌های قرآن به نام اوست؟

تست شخصیت شناسی با انتخاب پروانه

به یاد داشته باشید که «خائن» بودن لزوماً نباید نسبت به دیگران، بلکه نسبت به خودتان نیز ناعادلانه تلقی شود. به عنوان مثال اگر احساسات خود را جدی نمی گیرید، باید بدانید که به خودتان در حال خیانت کردن هستید. پویایی این تست روانشناسی بسیار ساده است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که پروانه ای را که دوست دارید یا ترجیح می دهید انتخاب کنید، به یاد داشته باشید که باید 100% صادق باشید تا بهترین نتایج ممکن را به دست آورید.

تست شخصیت شناسی با انتخاب پروانه-1

.

.

.

.

.

پاسخ تست شخصیت شناسی با انتخاب پروانه

اگر پروانه مورد نظر خود را انتخاب کردید، می توانید به بخش تفاسیر و پاسخ ها مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: جغد گم شده داخل تصویر رو پیدا کن | فقط یک درصد افراد می تونن پیداش کنن!

.

.

.

پروانه 1

اگر این پروانه انتخاب شما بود، شما فردی صادق و حساس هستید. شفقت و مهربانی شما باعث می شود تا به اسانی مورد توجه دیگران قرار بگیرید. فقط باید بدانید که چگونه برای چیزها ارزش قائل شوید.

تست شخصیت شناسی با انتخاب پروانه-2

پروانه 2

اگر پروانه شماره 2 انتخاب شما بود، باید گفت که شما فردی صلح طلب و هماهنگ هستید. اگرچه تمایل دارید از خطرات فرار کنید، اما اگر یکی از عزیزانتان در خطر باشد با دنیا روبرو خواهید شد.

تست شخصیت شناسی با انتخاب پروانه-3

پروانه 3

اگر این پروانه انتخاب شما بود، شما بسیار خلاق هستید و این نشان دهنده استعداد واقعی شماست. شما فردی وفادار هستید و دوست دارید این احساس متقابل را داشته باشید.

تست شخصیت شناسی با انتخاب پروانه-4

پروانه 4

اگر پروانه شماره 4 انتخاب شما بود شما فردی بسیار جاه طلب هستید و این می تواند باعث شود که وفاداری خود را از دست بدهید و برای رسیدن به اهدافتان خیانت کنید.

تست شخصیت شناسی با انتخاب پروانه-5

پروانه 5

اگر این پروانه را انتخاب کردید، شما یک فرد مشتاق هستید که لطافت و شادی را ساطع می کند. مشکل شما این است که از نظم و انضباط متنفرید، زیرا برای شما به معنای توقف است.

تست شخصیت شناسی با انتخاب پروانه-6

پروانه 6

اگر این پروانه را انتخاب کنید، شما فردی بسیار منطقی و تحلیلی هستید. شما تمام مشکلات خود و دیگران را حل می کنید و هر فرآیندی را بهینه می کنید. وفاداری قوی ترین نقطه قوت شماست.

تست شخصیت شناسی با انتخاب پروانه-7

امیدوارم از تست شخصیت شناسی با انتخاب پروانه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش سرگرمی مجله اهل قان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

تست هوش: به نظرت مگان کدوم یکی از کادوها رو دوست نداره؟!

شاید به نظر آسون بیاد ولی پیدا کردن تفاوت های تصویر پاندا کوچولو خیلی سخته!

رهبری یا پیرو؟ | فقط بگو در نگاه اول در تصویر چی دیدی!؟

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 3 =

دکمه بازگشت به بالا