سرگرمیتست بینایی

یک از گربه ها با بقیه فرق می کنه؟ | بتونی در کمتر از 3 ثانیه بگی خیلی زبلی!

تست هوش یافتن گربه متفاوت: در تصویر تست هوش یافتن گربه متفاوت، شما با 3 گربه یا بچه ببر را مشاهده می کنید که کاملا به هم شبیه هستند، ولی فقط یکی از آنها با بقیه فرق بسیار کوچک و ریزی دارد! برای پاسخ به این آزمون هوش فقط 5 ثانیه فرصت دارید. آیا می توانید راهنمایی کنید؟

این هم جالبه: چیستان: نام حیوانی است که دو حرف اول آن نام عضوی از بدن و سه حرف آخرش نام دخترانه است!

این روزها پرداختن به بازی های فکری در فضای اینترنت به یک سرگرمی محبوب تبدیل شده اند. این سرگرمی اگر چه در ابتدا فقط می تواند جنبه سرگرم کننده داشته باشد، اما در بلند برای رشد و تقویت تمرکز، حافظه و حتی چزئی نگری مفید واقع شود. اگر آماده هستید با اهل فان همراه باشید و تصویر تست هوش یافتن گربه متفاوت را بینیم و و بگویید کدوم حیوون فرد افتاده و با بقیه فرق داره؟

تصویر تست هوش یافتن گربه متفاوت

تست هوش یافتن گربه متفاوت-1
.
.
.
.
.
.

پاسخ تست هوش یافتن گربه متفاوت

 

پاسخ تست هوش یافتن گربه متفاوت را بدست آوردی؟ نگران نباشید ما در پائین صفحه پاسخ را ارائه کرده ایم. اما بهتر است 5 ثانیه دیگر هم به شما وقت بدهیم تا خود پاسخ و دلیل آن را ارئه دهید.

.

.

.

.

.

.

این هم جالبه: تست هوش: به نظرت مگان کدوم یکی از کادوها رو دوست نداره؟!

 

گربه یا بچه ببر سمت راستی ابرو نداره!

تست هوش یافتن گربه متفاوت-2

آیا تست هوش یافتن گربه متفاوت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت اهل فان سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک اهل فان ما را دنبال کنید.

 

این مطالب هم جالبه:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا