سرگرمیتست شخصیت

تست شخصیت: یکی از درختان را انتخاب کنید تا شخصیت خود را متوجه شوید!

تست شخصیت درختان فانتزی: تست‌های شخصیت اغلب کنجکاوی را برمی‌انگیزد و آینه‌ای درون‌نگر به ویژگی‌های پنهان ما ارائه می‌کند. در میان آنها، این تست با رویکرد منحصر به فرد خود قابل توجه است: انتخاب بین این دو تصویر جنبه های شگفت انگیز شخصیت ما را آشکار می کند. آیا آماده‌اید بفهمید برداشت تان در مورد شما چه می‌گوید؟ با بخش سرگرمی مجله اینترنتی اهل فان همراه باشید.

این مطالب هم جالبه: آزمون تمرکز: آیا می توانید تفاوت های دو تصویر فیل را پیدا کنید!؟

تست شخصیت درختان فانتزی

قابل انکار نیست که تأثیر تکنولوژی بر زندگی امروز ما بسیار بوده است. به طوری که ما امروز در حال از دست دادن ارتباط خود با دنیای طبیعی پیرامون هود هستیم. در گذشته تفریح و سرگرمی کودکان در کوچه و خیابان و کوه و دشت بود، اما امروزه پای تلویزیون و کامپیوتر و بازی های کامپیوتری.

تحقیقات نشان داده است که گذراندن وقت در طبیعت برای بهبود سلامت، شادی و وصعیت روحی و روانی ما عالی است. ما ارتباط قوی با حیوانات و گیاهان داریم. روانشناسان از این ارتباط برای کشف بخش های پنهان شخصیت ما استفاده کرده اند. به درختان بالا نگاه کنید و یکی را انتخاب کنید که بیشتر به سمت آن کشیده شده اید. سپس به تفاسیر هر یک از درختان در تست شخصیت درختان فانتزی مراجعه کنید. ببینید که در مورد شخصیت شما چه اطلاعاتی را ارائه می دهد.

تست شخصیت درختان فانتزی-1

این مطالب هم جالبه: سوال ریاضی: اگر A+B=50 و A-B=30 باشد پاسخ عبارت B/A=؟ چند می‌شود!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

تفسیر تست شخصیت چهره و درخت

 

تست شخصیت: کدام درخت را انتخاب کردید؟ بسته به انتخاب شما، پاسخ این تست شخصیت ممکن است شما را شگفت زده کند!

درخت شماره 1

این درخت به درخت رمانتیک معروف است. افرادی که به این درخت کشیده می شوند، نگاهی بسیار رمانتیک به دنیا دارند. آنها خوش بین هستند که معتقد به تعامل با جهان از محل عشق و مراقبه هستند.

چنین افرادی معتقدند که حیات واقعی از طریق عشق میسر می شود، لذا اغلب روابط جدی را بر مجرد بودن ترجیح می دهند. البته ناگفته نماند که این افراد ممکن است توسط عشق کور شوند و همین مسئله سبب می شود که دیگران از ایشان سواستفاده کنند.

درخت شماره 2

این درخت را درخت خلاقیت نامیده اند. افرادی که این درخت را انتخاب می کنند اساساً افراد خلاقی هستند. با این حال، این لزوماً به این معنی نیست که آنها در زمینه هنری بسیار قوی هستند. مثلا در موسیقی و عرصه های دیگر هنر مثل گرافیک و نقاشی و خطاطی و ….

افرادی که در این دسته قرار می گیرند ممکن است از خلاقیت خود در مسیرهای دیگری مانند علم یا کارآفرینی نیز استفاده کنند. این افراد را باید علاقه به نوآوری داشت. این افراد می توانند راه حل های منحصر به فردی برای مشکلات ارائه دهند که ممکن است دیگران قادر به دیدن آن نباشند. و یا اصلاً به مغزشان خطور نکند.

درخت شماره 3

این درخت درخت پرورش نامیده می شود. افرادی که مجذوب این درخت شده و به سوی آن کشیده می شوند، افرادی دلسوز و حامی هستند که می توانند به خوبی در آینده نقش مادری یا پدری خود را ایفا کنند. به همین دلیل، آنها اغلب با کودکان یا حیوانات بسیار خوب هستند و خانواده آنها، خانواده ای شاد و دل زنده هستند. خانواده ای که نمی توانند غیبت یکدیگر را تحمل کنند.

این خصلت و ویژگی یعنی مهربانی و شفقت این افراد سبب گردیده که دوستان این افراد به دنبال شانه ای برای گریه کردن باشند. لذا به سوی این افراد متمایل می شوند. آنها نیز از این موضوع ناراحتی ندارند، در واقع آنها از ایفای نقش راهنما، روانشناس، پرستار یا مراقب لذت می برند.

درخت شماره 4

این درخت، درخت صداقت نامیده می شود. افرادی که به این درخت کشیده می شوند، هرگز از بیان نظر خود نمی ترسند. در واقع هیچگاه حقیقت را فدای مصلحت نمی کنند، حتی اگر به ضرر آنها تمام شود. آن‌ها افراد ساده‌ای هستند که بازی نمی‌کنند، بلکه دوست دارند سریع به اصل مطلب برسند.

دوستان این افراد می دانند که می توانند کاملاً روی نظرات صادقانه آنها حساب کرد، حتی اگر آن چیزی نباشد که دوستانشان دوست نداشته باشند، بشنوند. این افراد ممکن است گاهی به اشتباه افراد بی ادبی خطاب شوند، چرا که به اسانی واقعیت ها را بر زبان می آورند. اما این مسئله اشتباه است. این افراد فقط دوست دارند، همه چیز را آن طور که هست بیان کنند، بدون کم و کاست.

درخت شماره 5

این درخت، درخت انرژی است. افرادی که این درخت را انتخاب می کنند سطح انرژی بالایی دارند. آنها کاملاً پرحرف و اجتماعی هستند و از انجام مجموعه ای از فعالیت ها لذت می برند. لذا طبیعی است در انواع انجمن و گروههای مختلف عضو باشند.

معمولاً این اشخاص را نمی‌بینید که ساکت باشند. مثلا نمی بینید که با دوستان خود دور هم نشسته باشند و این افراد هیچ کاری انجام ندهند. این افراد ترجیح می دهند فعال باشند، چه این فعالیت به نوعی فعالیت بدنی باشد و یا فعالیت ذهنی. در هر صورت آنان بدنبال همنشین پیدا کردن و صحبت کردن هستند.

درخت شماره 6

درخت معروف به درخت تمایلات عجیب و غریب است. افرادی که این درخت را انتخاب می کنند، تمایل زیادی به بازیگوشی دارند. آنها حس کودکانه ای نسبت به خود و درون دارند که مردم به سمت آن جذب می شوند.

آنها با هیبت و شگفتی به دنیا نگاه می کنند و بسیاری از مردم این را دوست داشتنی می دانند. با این حال، تمایلات عجیب و غریب آنها گاهی اوقات آنها را به سمت ساده بودن سوق می دهد. از سوی دیگر حس اعتماد به نفس کاذبی در آنها ایجاد می کند که می تواند بسیار مخرب باشد.

 

امیدواریم از تست شخصیت درختان فانتزی لذت برده باشید، هرروزه مطالب جذاب و متنوعی در بخش سرگرمی مجله اهل فان می توانید مشاهده کنید و ساعت ها لذت ببرید و سرگرم شوید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید

 

این مطالب هم جالبه ببینید:

باهوشا بگن: کوله پشتی که داخلش چاقو هست، مال کدومیکی از دانش آموزاست!؟

یک از گربه ها با بقیه فرق می کنه؟ | بتونی در کمتر از 3 ثانیه بگی خیلی زبلی!

تست هوش: عمرا بتونی بدون شکستن چوب کبریت عدد 6 رو بسازی!

یک پروانه انتخاب کن تا بگم نسبت به رابطه دوستی وفاداری یا برعکس!؟

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − دو =

دکمه بازگشت به بالا