سرگرمیتست هوش

آزمون هوش دخترک و نردبان: دخترک را با شش حرکت به پشت بام برسون!

آزمون هوش دخترک و نردبان: امروز یک پازل تصویری بسیار سرگرم کننده و جالب را برای مخاطبان خوب وب سایت سرگرمی و هوش اهل فان منتشر می کنیم. این پازل تصویری به خوبی سلول های خاکستری شما را مجبور به فعالیت بیشتر می کند. شما باید با 6 حرکت از طریق نردبان دختر را به بالای پشت بام برسانید. با آزمون هوش دخترک و نردبان با بخش مجله اهل فان  همراه باشید.

پدر دختر کوچولو رو پیدا کن: آزمون شناخت پدر دختر: اگه فکر می کنی نکته سنجی، سریع بگو پدر دختر کوچولو کدوم یکی از مرداست!؟

درباره آزمون هوش دخترک و نردبان

در معمای امروز قدرت تمرکز و هوش شما مورد آزمایش قرار می گیرد. شما باید بتوانید با شش حرکت دختر را به پشت بام برسانید. البته باید حواستان جمع باشد که تنها برخی از اتاق ها یک دریچه به سمت بالا دارند و نردبانی که دختر می تواند به کمک آن به طبقه بالاتر برود. برخی اتاقها دارای دیوار است و برخی دیگر توسط یک در به اتاق دیگر راه دارند. شما باید بتوانید با 6 حرکت از دریچه ها و نردبان و بدون هیچ مانعی دخترک را به پشت بام منتقل کنید. با دقت به تصویر نگاه کنید.

شما چقدر سریع می توانید چالش نردبانی را حل کنید و دختر را به پشت بام برسانید. فقط 2٪ از مردم می توانند این سوال هوش را درست انجام دهند. رکورد حل این سوال هوش 10 ثانیه است.

تست رییس و کارمندم ببین: آزمون شناسایی رئیس و کارمند؛ اگر باهوشی، سریع بگو که رئیس و کارمند تصویر چه کسی می باشد؟

کدوم فرد از دست خرس زنده میمونه: آزمون شناسایی فرد نجات یافته: کدامیک از این دونفر خود را از چنگال خرس نجات پیدا می کنند!

تصویر آزمون هوش دخترک و نردبان

آزمون-هوش-دخترک-و-نردبان-3

پاسخ آزمون هوش دخترک و نردبان

راه خاصی برای حل آزمون هوش دخترک و نردبان وجود دارد. اما گزارش شده است که تنها افراد کمی می توانند آن را درست انجام دهند. در واقع تصویر بالا کاربران را به چالش می کشد تا دخترک را در سریع ترین زمان ممکن به پشت بام برسانند و گفته می شود فقط دو درصد از مردم قادر به حل آن هستند.

این چالش دشوار توسط ستاره TikTok که به طور منظم مهارت‌های هوشی و تصویری مخاطبان خود را آزمایش می‌کند، به اشتراک گذاشته شده است.

او با ارسال این چالش به صورت آنلاین گفت: “چقدر سریع می توانید این دختر را به پشت بام ببرید. اکنون فقط دو درصد از مردم واقعاً می توانند این کار را انجام دهند.”

این تصویر ابتدا علاقه مندان به آزمون هوش دخترک و نردبان را گیج کرد و بسیاری از آنها به صورت آنلاین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

یکی کامنت گذاشت و دیگری گفت: چهار بالا سه چپ!

کاربر سوم پیشنهاد کرد: بالا، چپ، پایین، چپ، بالا، بالا، راست، چپ، چپ، بالا.

در حالی که یک بیننده دیگر اعتراف کرد: من این کار را انجام دادم، اما راه طولانی را طی کردم و سپس نظری را خواندم که راه آسان‌تر را نشان می‌داد.

کدوم خواهر دوقولو زن واقعی مرد می باشد: آزمون شناسایی ماریا؛به نظر شما کدام یک از این دو خواهر دوقلو، ماریا است؟

چه کسی راست میگه: به نظرت رییس بانک راست میگه یا سارق بانک؟! فقط یک نابغه میتونه در یک نگاه بگه!

اما پاسخ درست:

حرکت از شش نردبان

.

.

.

.

.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

دزد بانک رو گیر بیار و پلیسو از سردرگمی در بیار: آزمون شناسایی دزد بانک؛ تنها یک ذهن خلاق می تواند دزد بانک را در این تصویر بیابد.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

امیدواریم از پاسخ آزمون هوش دخترک و نردبان رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تخلیل خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینا هم جالبه بببینید:

اگر باهوشی در 5 ثانیه،سن برادر را در این معمای تصویری تشخیص سن پیدا کن!

هوش خود را با حل معمای تصویری ریاضی اثبات کنید!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + چهار =

دکمه بازگشت به بالا