سرگرمیتست هوش

آزمون شناسایی مسیر امن: ماریا از کدام مسیر عبور کند تا بدون خطر به شهر برسد!؟

آزمون شناسایی مسیر امن: شاید با سوالات هوش زیادی روبرو شده باشید که از شما خواسته اند تا گزینه ای را که معقول تر و بهتر است انتخاب کنید. در واقع این گونه سوالات تلاش دارند میزان دقت و توجه شما را محک بزنند. در بسیاری از تست های هوش نیز این سبک سوالات گنجانده می شود و مخاطبان باید در زمان اندک بتوانند یک گزینه را انتخاب کنند. انتخاب گزینه مشخص باعث می شود که میزان درک و آگاهی و توانائیهای شناختی افراد توسط روان شناس سنجیده شود.

در آزمون شناسایی مسیر امن شما با یکی از همین سوالات روبرو هستید. پاسخی که شما به این آزمون ارائه می دهید می تواند میزان آگاهی ودقت شما را مورد توجه قرار دهده و مشخص نماید. فقط یادتان باشد که برای این آزمون و آزمون های مشابه، زمان را در نظر بگیرید. محدودیت زمان برای بالا بردن سطح تمرکز و دقت شماست. با آزمون شناسایی مسیر امن و مجله سرگرمی و هوش اهل فان همراه باشید.

آزمون شناسایی مسیر امن

سوال هوش تصویری امروز قطعا شما را به یاد شنل قرمزی و ماجراهای او خواهد انداخت. شما باید بتوانید با هوش و تحلیل خود به ماریا کمک کنید. ماریا دخترک روستایی است که برای شرکت در یک مسابقه ورزشی باید از دهکده خودشان به شهر برود. لذا او سفر خود را در بامداد شروع کرد. در مسیر عبور او از دهکده به شهر، او با سه مسیر روبرو است. به او کمک کنید که با انتخاب یکی از این مسیرها، سلامت به شهر رسیده و در مسابقه شرکت کند.

به تابلوها دقت کنید:

گزینه اول از مسیری می گذرد که خون آشام ها در این مسیر حضور دارند.

در مسیر گزینه دوم، شما شاهد وجود گل های وحشی زیادی خواهید بود که ازخود سم خاصی به هوا می دهند که ممکن است سبب مرگ شود!

گزینه سوم نیز مسیری که از وسط یک جنگل طلسم شده عبور می کند و برخی افراد ممکن هستند که در این جنگل و هزار توی آن برای همیشه گم شوند و نتوانند راه خروج را پیدا کنند!

به نظر شما کدام مسیر امن تر است؟ با دقت تمام فکر کنید. البته زمان شما محدود است. تنها 10 ثانیه برای ارائه پاسخ وقت دارید.

تصویر آزمون شناسایی مسیر امن

آزمون-شناسایی-مسیر-امن-1

.

.

.

.

.

 

پاسخ آزمون شناسایی مسیر امن

آیا مسیر امنی برای عبور ماریا پیدا کردید؟ قطعاً پاسخی که ارائه می دهید می تواند قدرت ذهنی و تمرکز شما را نشان دهد. اما اگر هنوز به پاسخ مشخصی نرسیدید؛ می توانید ده ثانیه دیگر بیشتر فکر کنید تا پاسخی درست و منطقی به آزمون شناسایی مسیر امن ارائه دهید!

بله درست است. گزینه یک بهترین گزینه است. اگر به تصویر و توضیحات دقت کرده باشید، ماریا در طول روز سفر خود را آغاز کرده است. خون آشام ها فقط در طول شب می توانند از پناهگاه خود خارج شوند و به دیگر موجودات زنده و انسان ها آسیب برسانند. ماریا باید عجله کند و قبل از غروب خورشید از این مسیر بگذرد.

آزمون-شناسایی-مسیر-امن-2

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارم ببین:

اولین چیزی رو که در تصویر ببینی نشون میده آدم مسئولیت پذیر هستی یا خیر

آزمون شناسایی زامبی کابین هواپیما: زامبی بازها بگن کدوم یکی از اینا زامبی هست؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا