سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی فرد غیر عادی؛کدامیک از افراد موجود در تصویر یک انسان معمولی نیست!؟

آزمون شناسایی فرد غیر عادی؛ در تصویر آزمون شناسایی فرد غیر عادی ما صحنه ای از یک بستنی فروشی سیار در یک مکان تفریحی را مشاهده میکنیم که افراد در جلوی آن صف کشیده اند تا در هوای گرم از خوردن بستنی لذت ببرند،همه چیز عادی به نظر می رسد ولی در واقع از بین این افراد یک  از آنها غیر عادی می باشد و در واقع یک انسان نمی باشد.

آیا با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن می توانید بگویید کدام فرد غیر عادی می باشد؟

اینم ببین: آزمون شناسایی فرد دروغگو در هواپیما؛چه کسی داره راستشو میگه مرد یا زن مهماندار؟

شما برای حل کردن این  معمای تصویری دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 8 ثانیه فرصت دارید تا بتوانید این فرد غیر عادی را از سایر انسانها شناسایی کنید.اگر آماده هستید تصویر آزمون شناسایی فرد غیر عادی را با یکدیگر می بینیم.

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی مادر واقعی نوزاد: اگر مادر نوزاد رو در 5 ثانیه پیدا کنی به تیزی یک مامور FBI هستی!

تصویر آزمون شناسایی فرد غیر عادی

آزمون شناسایی فرد غیر عادی

سایت اینترنتی اهل فان امروز هم با شماست با یک تصویر معمایی دیگر. در واقع این سوال می تواند دقت و هوش شما را به خوبی به چالش بکشد.شما باید با دنیال کردن شواهد موجود در تصویر که در اختیارتان گذاشته شده، فرد غیر عادی را از افراد عادی تصویر تشخیص دهید.

مطمئن هستیم که شما با کمی دقت و تمرکز و همچنین دنبال کردن اطلاعات به مانند یک کارآگاه، خواهید فهمید که فرد غیرعادی کیست؟فقط کافی است که تمرکز کافی را در این معما داشته باشید و حواس خود را از هر چیزی که تمرکز شما را به هم می ریزد دور کنید.

امیدواریم توانسته باشید که فرد غیرعادی را در تصویر را شناسایی کرده باشید. با کمی دقت و ردگیری شواهد این کار بسیار آسان است. اگر می خواهید شانس خود را دوباره امتحان کنید به بالا برگشته و دوباره به تصویر نگاه کنید.

اینم ببین: شناسایی کارآگاه خصوصی پارک: کدام یک داره زرنگ بازی در میاره و یه کارگاه خصوصیه؟!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

پاسخ آزمون شناسایی فرد غیر عادی

شواهد را ببینید. پسرک سمت چپی یک ادم عادی نیست. او بر روی بستنی قیفی خود سس کچاپ می ریزد. لذا طبیعی است که احتمال دارد او به لحاظ عقلی کمی کمبود دارد. برخی دیگر غیرعادی بودن را در انسان نبودن تفسیر کرده اند و معتقدند زن بستنی فروش یک انسان واقعی نیست. چشمان او هیچ مردمکی ندارد و کاملا آبی فیروزه ای است. لذا احتمال داده اند که او یک ربات است.

اینم قشنگه: آزمون قدرت ذهن یافتن عدد 4: فقط 2% افراد در یک نگاه، این عدد را پیدا می کنند!

پاسخ آزمون شناسایی فرد غیر عادی

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی فرد غیر عادی جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی فرد غیر عادی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

اینارم ببین:

تست شناخت قاتل سینما: قبل از اینکه حادثه بدی رخ بده، قاتل سینما را شناسایی کن!

تست شخصیت میزان سخاوتمندی: با این تست متوجه شو که دوستت خسیسه یا بخشنده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 15 =

دکمه بازگشت به بالا