سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی قاتل در خانه؛آیا با ذهن کارآگاهی خود،می توانید قاتل را شناسایی کنید!

آزمون شناسایی قاتل در خانه؛ شما در تصویر آزمون شناسایی قاتل در خانه، دو خدمتکار خانگی را می بینید که مشغول انجام کار خود هستند. در خانه قتل اتفاق افتاده است و آن طور که پلیس تشخیص داده است، دو مظنون وجود دارد. پلیس در نهایت فهمید که یکی از این دو خدمتکار قاتل است. اما واقعا کدامیک از این دو قاتل است؟ دلیل شما چیست؟

این هم جالبه: آزمون بینایی زنبور متفاوت:برای پیدا کردن زنبور تنها 10 ثانیه وقت دارید!

شاید بپسندید: آزمون شناسایی نقاش نمایشگاه: کدام یکی نقاش این آثار هنری است؟! در 3 ثانیه بگو

در تصویر اول سمت چپ زنی در حال تمیز کردن فرش است. همچنین در تصویر سمت چپ زنی دیگر در حال حمل سینی غذا است. حالا با توجه به توضیحات و تصویر آزمون شناسایی قاتل در خانه و نیز غریزه کارآگاهی خود، به نظر شما قاتل کدام زن بوده است؟ اگر آماده هستید به دقت به تصویر زیر نگاه کنید و پاسخ هایی را همراه با تحلیل قانع کننده ارائه دهید!

فقط یادتان نرود شما برای حل کردن این معمای تصویری دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها7 ثانیه فرصت دارید پس تمام دقت و تمرکز خود را معطوف به تصویر آزمون کنید.

اینم قشنگه: آزمون شناسایی فرد مریض؛با توجه به تصویر، چه کسی باید هر چه سریعتر به پزشک مراجعه کند!؟

تصویر آزمون شناسایی قاتل در خانه

آزمون شناسایی قاتل در خانه

اینم جالبه: آزمون شناسایی آدم ربای داخل پارک: کدامیک از افراد تصویر قصد دارد کودک را بدزدد!؟

آزمون شناسایی قاتل در خانه یکی دیگر از معماهایی است که می تواند برای شما چالش برانگیز باشد. شما باید به دنبال نشانه هایی باشید که بتواند به شما کمک کند تا این آزمون را حل کنید. کلید موفقیت در این آزمون ها تیزبینی، دقت و تمرکز است و باید شما در زمان مشخص شده معما را حل کنید. این آزمون در نهایت قدرت های شناختی و حتی ذهن شما را رشد و توسعه می دهد.

سوالات هوش تصویری از جمله سرگرمی های موجود در اینترنت هستند که در بسیاری از مواقع برای ارائه پاسخ به آنها شما نیازمند استفاده از قدرت دید و دقت نظر خود هستید. به این ترتیب معماها و سوالات هوش علاوه بر ذهن، مهارتهای شناختی شما را به چالش می کشد. درگیر شدن مغز و ذهن با سوالات هوش می تواند مغز را وادار به فعالیت کند و این مسئله توانائیهای شناختی شما را افزایش خواهد داد.

برای اینکه بتوانید معمای بالا را سریع و دقیق حل کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که کلمه کلیدی را پیدا کنید. در این صورت معلوم می شود که کلیدواژه سوال قتل است، سپس سرنخ هایی که باید جستجو شود کسانی هستند که با آن رابطه دارند.

شاید جالب باشه: آزمون شناسایی قاتل مرد پارک: تیزبین ها در نگاه اول قاتل رو سریعا شناسایی میکنند!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

اینم قشنگه: معمای تصویری مادربزرگ فضایی: فقط اگه ضریب هوشی بالای 130 داری می تونی بفهمی کدوم از فضا اومده!

پاسخ آزمون شناسایی قاتل در خانه

احتمالا مستقیماً به سراغ زن مو بلوند می روید که در حال تمیز کردن فرش است زیرا روی پیراهنش لکه قرمزی وجود دارد اما هرگز یک قاتل این قدر ابله نمی باشدکه بگذارد آثار جرم بر پیراهن و بدنش معلوم باشد و از طرفی شما نمی توانید ثابت کنید که این یک لکه خون است و به نظر نمی رسد که زن قاتل باشد و حامل سلاحی برای قتل باشد.

زن حامل سینی، سعی دارد که دستش را بپوشاند اما رنگ قرمز روی کف دستش کاملا پوشانده نشده است. علاوه بر این، اگر به بالای سینی دقت کنید، تکه های شفاف شیشه وجود دارد که بسیار خطرناک هستند. با دیدن این جزئیات می توان نتیجه گرفت که زنی که سینی را آورده قاتل واقعی بوده است. احتمالا وی با ضربات یک بطری شیشه ای فردی را در خانه به قتل رسانده است.

اینم ببین: آزمون تمرکز با تصاویر عجیب،چه عددی در این تصاویر مخفی شده است؟

پاسخ آزمون شناسایی قاتل در خانه

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی قاتل در خانه جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل در خانه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی پرستار قلابی؛آیا میتوانید بگویید پرستار قلابی این تصویر چه کسی است؟

آزمون شناخت فرد 100 ساله: کدوم یکی از افراد زیر حداقل 100 سالشه

آزمون شناسایی فرزند غیرواقعی؛ به نظر شما کدامیک فرزند واقعی زن و شوهرموجود در تصویر نیست؟

 آزمون شناسایی ربات بر روی نیمکت؛ نابغه ای اگر در 5 ثانیه ربات را شناسایی کنی!

تست شخصیت حیوان درون: حیوان مورد علاقه شما از شخصیت باطنی شما پرده برمی دارد!

 تست هوش مربع رنگی: هوش و نبوغ انیشتین را با این تست به چالش بکشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + نه =

دکمه بازگشت به بالا