سرگرمیتست هوش

معمای برداشتن شمس کم خطر: کدام مخزن را برای برداشتن انتخاب کنیم ایمن تر است؟

معمای برداشتن شمس کم خطر: تست هوشی که امروز در اهل فان با شما به اشتراک گذاشته می شود از جمله سخت ترین ترین تست هوش هایی است که عده کمی توانسته اند آن را درست حل کنند و جواب قانع کننده ای ارائه دهند. در واقع زمان شما باید مشخص کنید معقولانه است کدام یک از تنگ ها را برای برداشتن شمش طلا انتخاب کنیم؟ محدودیت 3 ثانیه ای برای حل این آزمون سخت شدن این آزمون را چندین برابر کرده است. یک نابغه واقعی در 3 ثانیه می تواند به آسانی این آزمون را حل کند.

آیا تصور می کنید بسیار باهوش، نکته سنج و جزئی نگر هستید؟ به طوری که می توانید یک کارآگاه خوب باشید و به راحتی پیچیده ترین پرونده ها را حل کنید. اگر این گونه است و می خواهید آن را به صورت عملی اثبات کنید، باید آزمون ها و سوالات تصویری اهل فان را از دست ندهید و با حل هر کدام از انها در زمان مشخص ادعای خود را اثبات کنید.

جالب است: آزمون شناخت فضایی های قطار: بیگانگان درون تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنی خیلی باهوشی!

معمای برداشتن شمس کم خطر

در تصویر معمای برداشتن شمس طلا بدون خطر، شما با یک معمای دشوار روبرو هستید. سه تُنگ یا مخزن شیشه ای به تصویر کشیده شده است. درون هر تُنگ یک شمش طلا قرار گرفته است. شما تنها با دست خالی می توانید شمس را از درون تُنگ خارج کنید. تُنگ نباید بشکند. در یکی از تنگ ها آب در حال جوشیدن قرار گرفته است. منبع آتش تمام نشدنی است. در تنگ دیگر تعدادی ماهی گوشتخوار خطرناک قرار گرفته اند. و در دیگری ماده اسیدی که ممکن است به بدن و دست آسیب جدی بزند. به نظر شما کدام تنگ ایمن تر است و معقولانه هست شمش آن برداشته شود؟

شاید جالب باشه: آزمون شناسایی قاتل مرد پارک: تیزبین ها در نگاه اول قاتل رو سریعا شناسایی میکنند!

تصویر معمای برداشتن شمس کم خطر

معمای برداشتن شمس کم خطر

اینم قشنگه: آزمون شناسایی شاخ اینستاگرام؛ کدامیک از دختران تصویر در اینستاگرام، فالورهای زیاد دارد!؟

.

.

.

.

.

اینم قشنگه: تست هوش ریاضی حرف N: نوابغ ریاضی بیاین بگین N باید چند باشه تا جواب درست بشه؟!

به کسانی که پاسخ معمای برداشتن شمس کم خطر را پیدا کردند تبریک می گویم. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، بهتر است بیشتر تلاش کنید و تمرکزتان را بیشتر کنید. تلاش بیشتر به معنای فعالیت بیشتر مغز است و ما مطمئن هستیم با افزایش فعالیت مغز، سطح توانائی های شناختی شما نیز افزایش پیدا می کند. پس 5 ثانیه دیگر نیز به خودتا فرصت دهید.

شاید بپسندید: تست شخصیت ماه: میخوای بدونی قراره چطوری عاشق بشی؟ کافیه یکی از ماه ها رو انتخاب کنی!

.

.

.

.

.

اینم ببین: آزمون شناسایی بچه دزد؛ کدامیک از زنان پرستار بچه، کودک را ربوده است!؟

پاسخ معمای برداشتن شمس کم خطر

از نظر ظاهری تنگ سوم بیشتری سود را با 3 شمش طلا دارد، ولی با دست کردن در تنگ اسید آسیبی به دست می رسد که با میلیارد ها هزینه کردن هم درست نخواهد شد! تنگ دوم نیز با وجود ماهی های گوشت خوار پیرانا بسیار خطرناک است، تنگ اول با وجود آب جوش بودن و یک شمش با احتمال یک سوختگی گزینه ایده آل تری خواهد بود!

امیدواریم از معمای برداشتن شمس کم خطر داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیز الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

اهمیت پرداختن به این آزمون ها

چگونه در این پازل بصری چالش برانگیز عمل کردید؟ آیا احساس کردید که نورون های مغز شما فعال شدند؟ با این فعالیت ساده، به مقابله با کاهش طبیعی «ناهمسانگردی انتشار» کمک کرده‌اید. یعنی شما به معنای واقعی کلمه آب مغز خود را در جریان نگه داشته اید و به این ترتیب پیری، بیماری و آسیب را مهار می کند. هر چه از نظر ذهنی فعال تر باشید، آب راحت تر در بافت مغز حرکت می کند.

اینارم ببین:

تست هوش شناسایی مسافر احمق: باهوشا در یک نگاه بگن کدام یک احمق تر است؟

معمای ریاضی مجموع فنجان ها: فقط 5 درصد از کاربران موفق شدند در 10 ثانیه پاسخ درست بدهند!

 تست ریاضی مخصوص تیزهوشان: جواب درست رو در 5 ثانیه پیدا کن!

 آزمون شناسایی زندانی متواری: در یک نگاه بگو کدوم فرد به تازگی از زندان فرار کرده است؟!

 آزمون دقت ذهن با پیدا کردن سگ در میان گاوها قدرت تمرکز خود را محک بزنید!

 آزمون شناسایی سارق فروشگاه؛دزد چه کسی است و چه اقلامی را دزدیده!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا