سرگرمیتست شخصیت

تست شخصیت انتخاب کلید: کلید مورد علاقه تان را انتخاب کنید تا صندوق اسرار بگوید چه شخصیتی دارید!

تست شخصیت انتخاب کلید: نیازهای اجتماعی ما را به تعادل می‌رساند. باعث می شود خود را بهتر بشناسیم و به تمام جنبه های شخصیتی خود آگاه باشیم. این امر به ما کمک می کند تا در موقعیت های زندگی بتوانیم در جایگاه‌ها و موقعیت‌های روزانه خود را با بالاترین راندمان نشان دهیم.

علم فلسفه از سالیان دور به دنبال ابزار و وسیله‌ای برای ارزیابی توصیف رفتارهای مختلف در انسان‌ها بوده است. اولین بار بقراط و پس از آن جالینوس ابزارهایی برای طبقه بندی تیپ‌های شخصیتی، ارائه دادند. در صده‌های اخیر دانشمندان علم روانشناسی با مطرح کردن تئوری‌های مختلف و با استفاده از ابزارهای آماری دست به طبقه بندی‌های مختلف افراد در این خصوص زده‌اند.

اینم قشنگه: تست قدرت بینایی سگ جذاب،می تونی تو 10ثانیه سگ پنهان شده در تصویر رو پیدا کنی؟

تست شخصیت انتخاب کلید

در تست شخصیت انتخاب کلید، ما از شما می خواهیم که با دقت به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید کدام کلید را برای باز کردن صندوق انتخاب می کنید؟ انتخاب شما چیزهای زیادی را درباره تان فاش خواهد کرد!

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی دزد غذا؛ میتوانید بگویید چه کسی غذای همکار خود را خورده است؟

تصویر تست شخصیت انتخاب کلید

تست شخصیت انتخاب کلید

شاید جالب باشه: تست هوش تقسیم 12 سیب: این آزمون ریاضی قدیمی و جالب رو بلدی؟!

.

.

.

.

جالب است: آزمون شناخت فضایی های قطار: بیگانگان درون تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنی خیلی باهوشی!

نتایج تست شخصیت انتخاب کلید

خب حالا که عکس را دیدی بگو کدام را دوست داری و سپس به پایین صفحه برو و نتایج انتخابت رو مشاهده کن:

اینم جالبه: تست ریاضی سرگرم کننده: این معادله رو نتونی حل کنی احتمالا سر کلاسای ابتدایی خواب بودی!

کلید شماره ١:

این کلید بسیار ساده و بدون تزئین اما درعین حال مناسب برای بازکردن هرنوع قفلی است. تعداد کسانی که این قفل را انتخاب می‌کنند زیاد است. این افراد منطقی، مصمم و تحلیلگر هستند اما در عین حال گاهی شکننده و آسیب‌پذیر‌ند.

کلید شماره٢:

اگر این کلید را انتخاب کردید یعنی از نظر شخصیتی جذاب، قوی و مبتکر هستید. به راحتی هرآنچه را که می‌خواهید بدست می‌آورید و فردی مستقلال هستید!

اینم ببین: ماجراجویی یا منطقی؟ بیا با تست روانشناسی تیپ شخصیتی بهت بگم تا باورت نشه!

کلیدشماره٣:

این کلید نایاب است و انتخاب آن نشان‌دهنده اعتماد به نفس بالاست. فقط یک شخصیت قاطع و پراز ایده‌های جالب دست به همچین کاری می‌زند. اگر شما این کلید را انتخاب کردید یعنی با مشکلات به راحتی روبرو می‌شوید و زمام امور زندگی را در دست دارید.

کلیدشماره ۴:

انتخاب کلیدی به شکل برگ‌های شبدر علامت خوش‌شانسی است. شخصیتی خوش‌گذران، بی‌خیال و خوش‌بین که همیشه نیمه پر لیوان را می‌بیند. اگر این کلید را انتخاب کردید مراقب باشید! گاهی تفکر خوش‌بینانه باعث انجام رفتارهای بدون فکر قبلی و در نتیجه پشیمانی می‌شود.

کلیدشماره ۵:

انتخاب کلیدی با جزئیات و تزئینات فراوان، کلیدی که بیشتر در افسانه‌ها و داستان‌های پریان دیده می‌شود، نشانه شخصیتی با رویاپردازی خلاق و تخیلی است. شما شخصیت خاصی دارید و متاسفانه تخیلی بودن باعث می‌شود حس کنید از بسیاری نعمت‌ها محرومید و جایگاه اشتباهی در دنیا دارید.

کلید شماره۶:

انتخاب کلیدی کلاسیک به معنی داشتن شخصیتی منطقی و پراز احساس‌های خوب است. شما فردی وفادار هستید و از دیگران هم انتظار مشابهی دارید.

این هم جالبه: آزمون بینایی زنبور متفاوت:برای پیدا کردن زنبور تنها 10 ثانیه وقت دارید!

.

.

امیدواریم از تست شخصیت انتخاب کلید رضایت داشته باشید و توانسته باشیم با این تست تا حدودی شخصیت کلی را بیان کنیم. هرچند که باید گفت تست شخصیت مجموعه ای از پارامترهای مختلف باید در کنار هم قرار داده شود و هیچوقت این تست ها به صورت 100 درصد شخصیت شما را نشان نمی دهد و ممکن است بخشی یا قسمتی از شخصیت تان را نشان دهد.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

تست شخصیت چیست؟

تست های شخصیت معمولا در حوزه روانشناسی بالینی استفاده می شود. این آزمون‌ها ابزارهایی هستند که امکان ارزیابی ویژگی‌های روان‌شناختی و رفتاری یک فرد خاص را با هدف شناسایی روش معمول واکنش به شرایط خاص فراهم می‌کنند.

اهمیت تست شخصیت شناسی؟

آزمون‌های شخصیتی با هدف ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی افراد انجام می‌شوند. این تست ها اساساً به دو آزمون شخصیت تصویری و عینی تقسیم می‌شوند.آزمون‌های شخصیت عینی، آزمون‌هایی هستند که در آن مطالب ساختاریافته ارائه می‌شود و یک روش نمره‌گذاری و تفسیر استاندارد وجود دارد. در این مرحله اکثر تست های کاغذی مدادی مربوط به شخصیت در گروه تست های عینی قرار می گیرند.

از سوی دیگر، آزمون‌های تصویری، انگیزه‌های اصلی و الگوهای شخصیتی افراد را در برابر یک ماده آزمایشی بدون ساختار ارزیابی می‌کنند. تست های شخصیت شناسی تصویری که اطلاعات بسیار دقیقی در مورد پویایی های شخصی افراد ارائه می دهند، به اندازه آزمون های عینی از روش نمره گذاری و تفسیر استاندارد برخوردار نیستند، بنابراین بیشتر تحت تاثیر دانش و تجربه پزشک بالینی قرار می گیرند. تست های شخصیت علاوه بر اینکه به عنوان تست های عینی و تصویری طبقه بندی می شوند، بر اساس هدف استفاده نیز متفاوت هستند.

در میان شناخته‌شده‌ترین انواع آزمون‌ها، تست‌هایی هستند که برای یافتن راه‌حل صحیح به تمرین تخیل بصری نیاز دارند، یا نیاز به شناسایی تصویری در عکس دیگر یا تصویری مشابه دارند. مانند آن چه در بالا مشاهده کردید.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی پرستار قلابی؛آیا میتوانید بگویید پرستار قلابی این تصویر چه کسی است؟

آزمون شناسایی قاتل همسر؛ذهن کارآگاهیت را فعال کن و بگو چه کسی همسر خودش را کشته است!؟

آزمون دقت ذهن با پیدا کردن سگ در میان گاوها قدرت تمرکز خود را محک بزنید!

فقط یک چوب کبریت رو حرکت بده تا معادله ریاضی درست بشه!| باهوشا تو 5 ثانیه موفق میشن!

 تست شخصیت ماه: میخوای بدونی قراره چطوری عاشق بشی؟ کافیه یکی از ماه ها رو انتخاب کنی!

آزمون شناسایی دختر میان پسرها؛اگه باهوشی بگو کدام کودک یک پسر نیست!؟

آزمون شناسایی والدین کودک؛اگه باهوشی، والدین کودک را شناسایی کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا