سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت کودک شیطون؛ کدامیک از این کودکان، موش را در بشقاب گذاشته است!

آزمون شناخت کودک شیطون؛در تصویر آزمون شناخت کودک شیطون، چند کودک را در تصویر می بینید. یکی از کودکان تلاش کرده با رهاسازی یک موش در  بشقاب غذاخوری مدرسه، یکی از همکلاسی های خود را بترساند. فکر می کنید عامل این کار، کدامیک از کودکان تصویر است.

آیا میتوانید با توجه به تصویر و نشانه های موجود درآن بگویید کار کدام یک از کودکان می باشد؟

 

به نظر شما مسئول مدرسه کدامیک از کودکان خطاکار را به خاطر آوردن موش به سالن غذاخوری باید تنبیه کند؟ با دقت جزئیات تصویر را بررسی کنید. یادتان باشد که برای رسیدن به پاسخ تنها 8 ثانیه وقت دارید!

 

این آزمونو اگه میتونی حل کن:معمای تصویری کودکان شیطون: آیا این بچه واقعا خودش رو خیس کرده یا بقیه دارن اذیتش می کنند!؟

تصویر آزمون شناخت کودک شیطون

آزمون شناخت کودک شیطون

با پرداختن به آزمون ها و معماهای هوشی، می توان تفکر خلاق را در خود پرورش دهیم. از سوی دیگر از وقوع بیماری هایی همچون آلزایمر و حافظه که رابطه مستقیم با میزان فعالیت های مغزی دارد پیشگیری کرد. در صورتی که علاقه دارید با یک معمای تصویری دیگر خود را به چالش بکشید می توانید آزمون شناخت کودک شیطون را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید.

شما با کمک بازی های فکری می توانید اوقات فراغت خود را پر کنید. سوالات هوش تصویری یکی از مهمترین بخشهای بازی های فکری است که می تواند در کنار سرگرم کردن شما، زمینه را برای فعالیت ها و ورزش مغز فراهم کند. مغز نیز همانند جسم برای بهیود و افزایش کارایی خود نیازمند به ورزش است و ورزش مغز نیز حل معادلات و سوالاتی است که آن را درگیر و دچار چالش کند.

شما با انجام این سوالات هوش مجله اینترنتی اهل فان می توانید ذهن خلاق خود را فعال نگه داشته و روز به روز نیز به رشد و بهبود آن کمک کنید.با انجام منظم بازی های فکری خواهید فهمید که روز به روز مهارت های شناختی شما دچار پیشرفت می شود و شما در شناسایی پدیده ها جزئی نگرتر شده اید.

امیدواریم در زمان مشخص شده پاسخ آزمون شناخت کودک شیطون را پیدا کرده باشید. اگر هنوز گیج هستید و زمان بیشتری برای پاسخ می خواهید، می توانید به بالا برگردید و آزمون را بررسی کنید. سعی کنید جزئیات را خوب بررسی کنید.چون ما بزودی جواب نهایی این ازمون هوش را خواهیم گذاشت.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناخت کودک شیطون

شاید برخی دخترک سمت چپ را عامل این کار معرفی کنند، آنهم به دلیل خنده مرموزی که بر لب داردو اما واقعیت امر این است که پسرک سمتی راست تصویر این کار را کرده است. به قفس آهنی دستان او توجه کنید.

پاسخ آزمون شناخت کودک شیطون

امیدوارم از آزمون شناخت کودک شیطون استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

اینارم ببین:

آزمون شناخت دروغگو؛چه کسی در حال دروغ گفتن است!؟

آزمون خطای دوقلوها؛ اگر فکر می کنی تیزبینی اشتباه مربوط به دوقلوها را بگو!

آزمون شناسایی دکتر واقعی آزمایشگاه؛ اگر خودتو نکته سنج و تیزبین میدونی،دکتر واقعی آزمایشگاه را شناسایی کن

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا