سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی اشتباه تصویر سخنرانی؛با تشخیص اشتباه موجود در تصویر اثبات کنید که نابغه اید!

آزمون شناسایی اشتباه تصویر سخنرانی؛هدف اصلی آزمون شناسایی اشتباه تصویر سخنرانی، تشخیص اشکال موجود در این تصویر است. دو فرد مسئول در حل برگزاری جلسه پرسش و پاسخ هستند. شاید از نظر بعضی، مورد غیر معول در این تصویر وجود نداشته باشد. اما اگر دقت کنید یک اشکال بزرگ در تصویر دیده می شود. ان اشکال چیست؟

آیا میتوانید با نگاه کردن به تصویر بگویید اشکال تصویر در چیست؟

 

بدلیل آنکه شما برای انجام آزمون شناسایی اشتباه تصویر سخنرانی زمان کمی در اختیار دارید، توصیه می کنیم ابتدا در محیط آرام قرار بگیرید. سپس با دقت جزئیات تصویر را ببینید و سپس پاسخ ارائه دهید. فراموش نکنید همه این سوالات و معماهای تصویری زمینه خوبی برای تمرین ورزشی مغز شما هستند.

 

تصویر آزمون شناسایی اشتباه تصویر سخنرانی

آزمون شناسایی اشتباه تصویر سخنرانی

برای اینکه قدرت دید و نکته سنجی خود را اثبات کنید شما باید در 5 ثانیه اشتباه و اشکال موجود در تصویر را تشخیص دهید.

آیا فکر می کنید یک تیزبین نکته سنج حرفه ای هستید؟کسی که در یک نگاه و با ورود به یک مکان همه چیز را می بیند. جزئی ترین جزئیات را مشاهده می کند و به راحتی اشتباهات را تشخیص می دهد. اگر فکر می کنید بسیار نکته سنج و دقیق هستید آزمون شناسایی اشتباه تصویر سخنرانی اهل فان را از دست ندهید. آزمون شناسایی اشتباه تصویر سخنرانی می تواند سطح دقت و توانایی دید شما را به خوبی مورد آزمایش قرار دهد. اگر در یک نگاه اشکال تصویر را پیدا کنی، در واقع یک تیزبین نابغه هستید!

شما می توانید آزمون شناسایی اشتباه تصویر سخنرانی را در کنار دوستان و نزدیکان خود امتحان کنید. لذا دست به کار شوید. آزمون شناسایی اشتباه تصویر سخنرانی یا معمای تصویری امروز واقعاً شگفت انگیز است. طراح این سوال تصویری معتقد است که تنها افراد جزئی نگر و تیزبین بلافاصله و در یک نگاه متوجه اشتباه تصویر شده و اشکال واقعی را تشخیص می دهند.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه تصویر سخنرانی

اشکال در سخنران سمت چپ است، زیرا شلوار نپوشیده و در یک جلسه رسمی با شلوارک حضورپیدا کرده است.همچنین به نظر می رسد که فرد سمت چپ تصویر تلاش داشته خود را به جای سخنران واقعی جا بزند. اما در لحظه آخر، آنقدر دستپاچه بوده که حواسش نبوده است که شلوار به تن ندارد.

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه تصویر سخنرانی

آیا توانستید در مدت زمان تعیین شده به جواب آزمون شناسایی اشتباه تصویر سخنرانی دست یابید؟

امیدوارم از آزمون شناسایی اشتباه تصویر سخنرانی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

آیا دوست دارید در چالش تصویری دیگری شرکت کنید؟

این چالش های تصویری همانند ویروس افراد بی‌شماری را سرگرم به خود کرده است، اما وقتی به شما می‌گوییم این تنها چالش نیست، باور کنید. اگر می‌خواهید در چالش دیگری شرکت کنید، به شما اطلاع می‌دهیم که در مجله اینترنتی اهل فان تعداد زیادی را منتشر کرده‌ایم. همه آنها یک هدف دارند: سرگرم کردن شما.

اینارم ببین:

آزمون پیدا کردن قاتل در خانه؛ مقدار هوش کارآگاهی ات را با پیدا کردن قاتل در خانه، اثبات کن!

آزمون شناخت فرد خارق العاده؛ کدوم یکی از افراد داخل کتابخونه خارق العاده می باشد!؟

آزمون شناخت کودک ربا؛آیا میتونی بچه دزد را در این تصویر پیدا کنی؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا