سرگرمیمعمای تصویری

آزمون خطای دوقلوها؛ اگر فکر می کنی تیزبینی اشتباه مربوط به دوقلوها را بگو!

آزمون خطای دوقلوها؛اگه گفتی اشکال آزمون خطای دوقلوها چیه؟ اگر نکته سنج و تیزبین باشید می توانید در عرض 7 ثانیه متوجه خطای موجود در تصویر دوقلوها شوید. اشتباه را در این صحنه پیدا کنید و ثابت کنید که نابغه هستید.همان طور که اشاره شد برای انجام آزمون خطای دوقلوها در سایت اینترنتی اهل فان فقط 7 ثانیه فرصت دارید.

 

چالش های تصویری امروز توانسته اند جایگاه خود را در میان علاقمندان باز کنند. این چالش ها هم مخاطبان را سرگرم کرده و هم زمینه را برای افزایش فعالیت های مغز فراهم می کند. این بازی ها به شما امکان می دهد حافظه را بهبود ببخشید و در این فرآیند ذهن خود را از تمام مشکلات روزانه که معمولاً در زندگی یک فرد ایجاد می شود پاک کنید.

 

تصویر آزمون خطای دوقلوها

آزمون خطای دوقلوها

در این آزمون هوش قصد داریم یکی از چالش های تصویری جالب را به شما معرفی کنیم. در آزمون خطای دوقلوها، باید خطای فاحشی که در این صحنه پنهان شده است را پیدا کنید. اگر فکر می کنید حل آزمون خطای دوقلوها، ساده است، کاملا در اشتباه هستید.

تصویر آزمون خطای دوقلوها را به مدت 7 ثانیه مشاهده کنید و با توجه به معیارهای خود، بگویید که خطا در چیست. اگر می خواهید  رکورد جدیدی را بشکنید، توصیه می کنیم تمام جزئیات را ببینید و تا آنجا که ممکن است تمرکز کنید تا بر چالش تصویری گیج کننده غلبه کنید.

امیدوارم به پاسخ آزمون خطای دوقلوها دست پیدا کرده باشید. اگر هنوز پاسخ را پیدا نکردید می توانید تصویر را بیشتر بررسی کنید،از خودتان ناامید نشوید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون خطای دوقلوها

یک بار دیگر به صحنه نگاه کنید و به آینه نگاه کنید. تصویری در آینه دیده نمیشود. توجه داشته باشید که مرد جوان در صحنه در واقع یک خون آشام است. به دندان های نیش، صورت سفید و لب های سفید او نگاه کنید. بدون شک اشتباهی که کمتر کسی متوجه آن شده است.

پاسخ آزمون خطای دوقلوها

آیا توانستید در مدت زمان تعیین شده به جواب آزمون خطای دوقلوها دست پیدا کنید؟

امیدوارم از معمای آزمون خطای دوقلوها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی دکتر واقعی آزمایشگاه؛ اگر خودتو نکته سنج و تیزبین میدونی،دکتر واقعی آزمایشگاه را شناسایی کن

آزمون پیدا کردن قاتل در خانه؛ مقدار هوش کارآگاهی ات را با پیدا کردن قاتل در خانه، اثبات کن!

آزمون شناخت فرد خارق العاده؛ کدوم یکی از افراد داخل کتابخونه خارق العاده می باشد!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا