سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت دروغگو؛چه کسی در حال دروغ گفتن است!؟

آزمون شناخت دروغگو؛در تصویر آزمون شناخت دروغگو شما با یک زوج روبرو هستید. گویا هر دو در حال هدیه دادن به یکدیگر هستند. صحنه زیبا و رمانتیکی است. اما گویا مرد کمی ناراضی است. او احساس می کند که همسرش به او دروغ می گوید. آیا فکر می کنید احساس او درست است؟ آیا واقعا زن در حال دروغگویی به اوست؟

آیا میتوانید بگویید کدام یک از این دو نفر در حال دروغ گفتن می باشد؟

 

اگر آماده هستید در پایین تصویر را با جزئیات کامل بررسی کنید. یادتان باشد برای انجام آزمون شناخت دروغگو ، شما دوستان عزیز دارای محدودیت زمانی 10 ثانیه ای می باشد و تنها 10 ثانیه فرصت دارید تا جواب این آزمون را بگویید.

 

تصویر آزمون شناخت دروغگو

آزمون شناخت دروغگو

حل آزمون شناخت دروغگو نیازمند قدرت دید بالا و دقت مناسب  و کافی می باشد. اگر فکر می‌کنید که مهارت هایی بالایی در شناخت جزئیات دارید، با شرکت در آزمون شناخت دروغگو، ادعای خود را ابتدا به خودتان و سپس به اطرافیانتان اثبات کنید.

ماموریت مجله اینترنتی اهل فان در کنار سرگرم کردن شما، بالا بردن و رشد و توسعه توانایی های شناختی شما از طریق ورزش دادن مغزتان با کمک بازی های فکری است. بنابرابن با اهل فان همراه باشید و به صورت روزانه و مرتب، مطالب ما را دنبال کنید.

وب سایت ارائه کننده این آزمون معتقد است که تنها 5 درصد از شرکت کنندگان توانسته اند در زمان مشخص شده 10 ثانیه ای این معمای تصویری را حل کنند. در ادامه توضیحات این آزمون آمده است که تنها افرادی که از سطح بالایی در جزئی نگری و تیزبنی برخوردار هستند، خواهند توانست این آزمون را حل کرده و پاسخ درست را ارائه دهند.

تشخیص کوچکترین نشانه می تواند به شما کمک کند تا پاسخ درست را ارائه دهید. آزمون شناخت دروغگو و آزمون های مشابه می توانند به خوبی توانائی ها و مهارت های شناختی شما را مورد آزمایش قرار دهند.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

پاسخ آزمون شناخت دروغگو

اگر پاسخ آزمون شناخت دروغگو را پیدا کرده و دروغگو را شناسایی کرده اید به شما تبریک می گوئیم. نکته سنجی، دقت و تیزبینی شما بسیار عالی است. شما استاد حل سوالات تصویری هستید و اگر جواب را نتوانستید بدهید اشکالی ندارد چون ما بزودی جواب نهایی این آزمون رو خواهیم گذاشت.

بله کاملاً درست است. زن دروغ می گوید. مرد او را به درستی به دروغگویی متهم کرده است. زن ادعا می کند که گل های لاله را از گلفروشی شهر برای اوخریداری کرده است. در حالی که این دسته گل فاقد تزئیات گلفروشی است و زن این گل ها را از باغچه خانه چیده است. به پنچره نگاه کنید. در بیرون گل هایی شبیه آنچه زن در دست دارد دیده می شود.

پاسخ آزمون شناخت دروغگو

آیا توانستید به راحتی و در مدت زمان تعیین شده پاسخ نهایی آزمون شناخت دروغگو را بیابید؟

امیدوارم از آزمون شناخت دروغگو استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناخت کودک ربا؛آیا میتونی بچه دزد را در این تصویر پیدا کنی؟

آزمون اشتباهات در تصویر پارک؛آیا میتونی در 10 ثانیه اشتباهات موجود در تصویر را بگی؟

آزمون شناسایی معلم پولدار؛به نظرتون کدوم معلم وضع مالیش بهتره؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا