سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت زن جادوگر؛کدوم یکی از زنها جادوگره؟

آزمون شناخت زن جادوگر؛مجله اینترنتی اهل فان هر روز با جدیدترین بازی های فکری در خدمت شماست. با مطلب آزمون شناخت زن جادوگر همراه باشید.

با انجام منظم بازی های فکری، مغز خود را آماده و فعال نگه می دارید. مجله اینترنتی اهل فان آزمون شناخت زن جادوگر را با شما به اشتراک گذاشته است. برای ارائه پاسخ، نیاز است که شما از تمام مهارت های شناختی خود استفاده کنید.

 

این تست خفنم ببین:آزمون شناسایی همسر واقعی؛کدوم یکی از این دو زن همسر مرد می باشد؟

این آزمون جذابو از دست نده:آزمون شناخت پدر واقعی؛کدوم یکی از مردان پدر واقعی دختره؟

برای انجام دادن تست امروز محدودیت زمانی نداریم اما شما بایستی برای پاسخ خود دلیل منطقی بیاورید. بنابراین اگر به حل معماها علاقه دارید و بازی های فکری بخشی از برنامه روتین زندگی روزانه شماست پیشنهاد می کنیم که این چالش تصویری را از دست ندهید!

 

تصویر آزمون شناخت زن جادوگر

آزمون شناخت زن جادوگر

این آزمون رو هم ببین:آزمون نامزد پولدار زن؛اگه گفتی کدوم زن نامزدش میلیونره؟

در آزمون شناخت زن جادوگر یکی از زنان موجود در تصویر، یک زن معمولی نیست. او یک جادوگر است و می تواند در هر لحظه از قدرت خود بر علیه شما استفاده کند. طبق تحلیل شما، کدامیک از این زنان، می تواند یک جادوگر باشد؟

برای جواب دادن به این آزمون باید بسیار نکته سنج باشین،تا بتوانید جواب بدهید،اگر نتوانستید پاسخی بدهید ما جواب این چالش رو به زودی خواهیم گذاشت.

اگه ادعا داری زرنگی اینو حل کن: آزمون هوش شناسایی والدین؛کدوم یکی از اینها والدین این کودک هستند؟

این تست عالیه ببین : آزمون شناسایی پیرزن قاتل؛کدام پیرزن شوهر خود را به قتل رسانده است؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

.

.

این تست شخصیت هم جالبه: تست شخصیت، خود و اطرافیان را بهتر بشناسید: کدامیک از این مناظر برایتان جذاب تر است!؟

پاسخ آزمون شناخت زن جادوگر

 

پاسخ آزمون شناخت زن جادوگر

این تست رو هم ببینید: آزمون شناسایی پدر کودک: آیا می توانید پدر کودک را در این تصویر شناسایی کنید!

پاسخ آزمون شناخت زن جادوگر: برخی اولین زن از سمت راست را جادوگر معرفی کردند. ان هم به دلیل در دست داشتن شیشه ای عجیب و غریب. اما اگر دقت کنید این شیشه فقط محتوی مقدار مایع حشره کش است برای از بین بردن سوسک خانگی و …زن سمت چپ هم فقط قیافه جدی دارد و هیچ نشانه ای دیده نمی شود که او جادوگر است. اما اگر به زن وسطی و گربه او دقت کنید متوجه یک چیز عجیب خواهید شد. دندان های نیش گربه عجیب هستند. در اکثر فیلم ها، گربه های جادوگر دارای دندان های نیش بلند هستند.همین طور خود گربه که به رنگ سیاه می باشد که نماد جادوگران می باشد.

امیدوارم که از آزمون شناخت زن جادوگر نهایت لذت رو برده باشید. مجله اینترنتی اهل فان با جدیدترین چالش های تصویری و سرگرمی هر روز در خدمت شماست.

این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در اهل فان برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

آیا انتظارات شما را برآورده کرد؟ خب، اگر توانستید بیشتر در مورد خود و نحوه زندگی خود بدانید، به شما تبریک می گوییم. علاوه بر این تست، انواع دیگری از چالش ها وجود دارد که مورد پسند شما خواهد بود. ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع چالش ها ادامه دهید. برای انجام این کار، فقط باید مطالب سایت ما را دنبال کنید و هر روز به تست های ما سر بزنید.

این تست بینایی خیلی خفنه: تست بینایی با آهو: یک تیزبین آهوهای مخفی را در 8 ثانیه پیدا می‌کند!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اینارم ببین:

 آزمون روان شناسی فوق العاده خفن : اگر در این موقعیت باشی، به چه کسی چتر نجات داده و او را کمک می کنی؟

آزمون ازدواج: کدوم یکی با خانوم ازدواج می کنه؟

آزمون هوش ربات؟کدوم یکیشون انسان نیست؟

تست بینایی خفن: اگر دید خوبی دارید، چند گرگ در این تصویر وجود دارد؟

 آیا می توانید با یک نگاه در تصویر، دزد نوزاد را شناسایی کنید!

تست سنجش ضریب هوشی: می تونی تو 4 ثانیه مشخص کنی که چه کسی را باید زودتر نجات داد

 فکر می کنید ریاضی تان خوب است؟ اما این تست را اشتباه حل میکنید!

 معمای تصویری دارک که حلش نبوغ می خواد: چی می لنگه و عجیبه؟!

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. متاسفانه همین حرف های بی پایه و اساس باعث میشه حیوانات بیچاره مورد بی مهری و ظلم واقع بشن ، یعنی چی گربه سیاه نشانه جادوگران است ، گربه و تمام حیوانات سیاه افریده های پاک خدا هستند و قابل احترام و محبت با این خرافات مردم رو تحریک به آزار و اذیت این زبون بسته ها نکنید

    1. گربه سیاه طبق باور خرافاتی مردم اروپا در قرون وسطی نشانه جادوگر ها بودن،که اونم به دلیل جهالت و نادانی آنها بود و الان خوشبختانه مردم از سواد و درک قابل توجهی برخوردار هستن که به این گونه خرافات باورنداشته باشن،تا بخوان به این موجودات زیبا و نازنین آسیبی برسونن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا