سرگرمیتست بینایی

تست بینایی: اگرتیزبینی زنگوله پنهان را پیدا کن: 6 ثانیه زمان داری!

تست بینایی زنگوله پنهان را پیدا کن: وقتی صحبت از توهمات نوری و تست های بینایی به میان می آید، به نظر می رسد اینترنت فضایی عالی برای عرضه انواع آن هاست.

ناقوس یا زنگوله پنهان را در این تصویر ببینید. بسیاری گزارش دادند که این توهم نوری خاص بسیار دشوار است و بسیاری نتوانستند زنگ پنهان را در این توهم نوری پیدا کنند؛ به خصوص این که زمان آن محدود بود! چیزی حدود 6 ثانیه!

تست بینایی زنگوله پنهان را پیدا کن : شما چطور؟ آیا می توانید زنگوله پنهان را در تصویر ببینید؟

تصویر اصلی تست بینایی زنگوله پنهان را پیدا کن

.

.

.

.

خب، در حال حاضر، ما بزرگترین راهنمایی را به شما می دهیم. برای پیدا کردن زنگ، سمت راست تصویر را بررسی کنید. حالا می توانید آن را تشخیص دهید؟

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی زنگوله پنهان را پیدا کن

به تصویر با دقت نگاه کنید. در سمت راست، زنگی وجود دارد که به عنوان سقف یک ساختمان دیده می شود. میتونی ببینیش؟ با علامت قرمز در تصویر زیر مشخص شده است.

پاسخ تست بینایی زنگوله پنهان را پیدا کن

توهم نوری چیست؟

گاهی اوقات، آنچه در برخی از تصاویر ظاهر می شود، آن چیزی نیست که به نظر می رسد. برای درک آن باید روی ذهن خود تمرکز کنیم. این تصاویر به عنوان توهمات نوری شناخته می شوند. عکس هایی با انواع توهمات نوری در حال حاضر در رسانه های اجتماعی ترند هستند. کاربران اینترنتی نیز با اندکی مکث در مقابل چنین تصاویری سعی در پاسخگویی به این سوال دارند.

این تصاویر از توهمات نوری به منظور مطالعه ذهن و چشم ها با جزئیات زیاد است. مردم اغلب با دیدن این تصاویر با چشمان خود گیج می شوند. یافتن راه حلی برای رمز و راز این تصاویر دشوار است. وقتی معما حل می شود، ذهن مردم متعجب می شود.

معمای تصویری و تقویت هوش

معماهای تصویری گاهی اوقات می توانند هم سرگرم کننده و هم چالش برانگیز باشند. برخی از معماها ممکن است فقط چند ثانیه طول بکشد تا شما حل کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای شما یک ابدیت طول بکشد. کاربران اینترنت با چالش هایی که در وب سایت اهل فان منتشر می شود می توانند تیزبینی، دقت و مهارت های استدلالی خود را افزایش دهند.

مزایای بازی فکری و معماها چیست؟

بازی های فکری فرآیند تفکر را تیزتر می کند، آنها تمرینی برای ذهن هستند و تمرکز را بهبود می بخشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا