سرگرمیمعمای تصویری

تست سنجش ضریب هوشی: می تونی تو 4 ثانیه مشخص کنی که چه کسی را باید زودتر نجات داد؟

آزمون شناسایی زن در معرض خطر: بسیاری از سوالات هوش تصویری به گونه ای طراحی می شوند که شما برای پاسخگویی نیاز دارید از دقت، تمرکز، بینایی و نیز قوه تحلیل و منطق خود استفاده کنید. این مسئله باعث می شود که مغز شما فعال تر شود. افزایش فعالیت مغزی می تواند در بلند مدت هم سلامت مغز شما را اتضمین کند و هم در رشد مهارت ها و توانائی های شناختی نقش اصلی دارند. بر همین اساس با آزمون های تصویری اهل فان همراه باشید.

محققان معتقدند که بسیاری از بیماری هایی که مربوط به سلامت مغز می باشد به دلیل نوع تغذیه و کم تحرکی این عضو مهم بدن می باشد. در صورتی که تحرک مغز و نوع تغذیه مناسب نباشد، در سنین کهنسالی و میانسالی بیماری هایی نظیر فراموشی، آلزایمر و … ممکن است انسان را درگیر کند. آزمون تشخیص زن در معرض خطر از جمله آزمون هایی است که می تواند به خوبی ذهن و مغز شما را به فعالیت مثبت وادار کند. با مجله سرگرمی اهل فان همراه باشید.

آزمون شناسایی زن در معرض خطر

طراح آزمون شناسایی زن در معرض خطر معتقد است که این آزمون آنقدر پیچیده و چالشی است که تاکنون تنها 32 درصد از اشتراک کنندگان توانسته اند آن را در مدت 4 ثانیه رمزگشایی و پاسخ دهند. در واقع فقط یک نابغه دارای هوش بالا می تواند این معما را حل کند. پس اگر ضریب هوشی بالایی دارید، در کمتر از 4 ثانیه قادر خواهید بود این چالش تصویری را حل کنید.

به واقع تنها افرادی که تجزیه و تحلیل منطقی خوبی انجام می دهند قادر خواهند بود به این معمای تصویری مشکل پاسخ صحیح بدهند. ماموریت امروز آسان نخواهد بود، اما غیرممکن نیز نخواهد بود، زیرا با تمرکز خوب می‌توانید در اولین تلاش پیروز شوید. به توانایی های خود اعتماد کنید.

در تصویر آزمون شناسایی زن در معرض خطر، شما شاهد حضور دو زن در موقعیت بسیار خطرناک هستید. طناب در حال پاره شدن است و هر دو به زودی به دریا خواهند افتاد. وظیفه شما شناسایی زنی است که بیشتر در معرض خطر قرار دارد!؟شما فقط 4 ثانیه فرصت دارید تا یکی از این دو زن را که بیشتر در معرض خطر قرار دهد را نجات دهید. زمان شما آغاز می شود:

 

آزمون شناسایی زن در معرض خطر

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی زن در معرض خطر

چطور گذشت؟ امیدواریم آزمون شناسایی زن در معرض خطر را پشت سر گذاشته باشید، زیرا تنها از این طریق می توانید با غلبه بر تمرینات تصویری پیچیده خود را به عنوان یک “نابغه” معرفی کنید. لذا تلاش دوم را در اختیار شما قرار می دهیم.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی زن در معرض خطر: اگر به این قسمت از یادداشت رسیدید، احتمالاً در مورد پاسخ خود تردید دارید یا شاید وقت کافی نداشته اید. بدون مقدمه، پاسخ رسمی این معمای تصویری را خواهید دانست.

زن سمت راست بیشتر در معرض خطر قرار دارد. زن سمت چپ در قفسی قرار دارد که کوسه نمی تواند به او آسیبی بزند در وهله اول ولی سمت راست به صورت مستقیم در معرض خطر ماهی های گوشتخوار خطرناک است و باید اول نجات داده شود و سپس زن سمت چپ را که اکسیژن کم نیاورد.

پاسخ آزمون شناسایی زن در معرض خطر

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارم ببین پشیمون نمیشی:

آزمون اشتباهات در تصویر؛اگه ادعات میشه نکته سنجی بیا وسط

اگر هوش فضایی خوبی داری بگو کی راست میگه؟

تست هوش مرد ثروتمند کیه؟ اگر خودتو آدم شناس قوی می دونی بگو!

تست هوش رئیس: چه کسی این جمله را نوشته است؟؟

تست هوش: یک چوب کبریت را حرکت دهید تا تساوی 2=7+5 تصحیح شود

اگر خیلی ادعای باهوش بودن میکنی، بگو کدام شان زندانی نیست؟

آزمون هوش شناسایی والدین؛کدوم یکی از اینها والدین این کودک هستند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا