سرگرمیتست بینایی

چالش تصویری 15 ثانیه ای: در 15 ثانیه چند عدد 7 می توانید در این تصویر پیدا کنید!؟

چالش تصویری 15 ثانیه ای : زندگی مدرن، نوعی کم تحرکی را برای بیشترما ایجاد کرده است. کار پشت میز و یا خیره شدن به صفحه نمایشگر، می تواند هر چه بیشتر تمرکز، دقت و حتی بینایی ما را تحت تأثیر قرار دهد. بر همین اساس برای جلوگیری از رکود حسی، ضروری است که هم چشم ها و هم مسیرهای عصبی را ورزش کنیم. پازل ها، بازی های فکری، و توهمات نوری فرصت مناسبی را فراهم می کنند تا لحظه ای از روز کاری خود را صرف حواس خود کنیم.

آدم ربا رو پیدا کن: آزمون شناسایی فرد مشکوک به آدم ربایی؛ به نظر شما کدامیک از افراد تصویر می تواند یک بچه دزد باشد!؟

پازل هایی که حروف و اعداد را با هم ترکیب می کنند، بسیار مفید هستند. زیرا مغز ما به طور طبیعی داده های الفبایی عددی را با هم گروه بندی می کند. بنابراین، نیاز به استخراج اعداد از دریایی از حروف در یک پازل ،نوری بهشتی برای تربیت مغز است. با مجله سرگرمی و هوش اهل فان و چالش تصویری 15 ثانیه ای همراه باشید.

دانش آموز موزمارو پیدا کن: آزمون شناسایی دانش آموز موزمار: به مدیر کمک کن دانش آموزی که الان دعوا کرده رو شناسایی کنه!

کدوم فرد از دست خرس زنده میمونه: آزمون شناسایی فرد نجات یافته: کدامیک از این دونفر خود را از چنگال خرس نجات پیدا می کنند!

چالش تصویری 15 ثانیه ای

در مطلب امروز، یک پازل تصویری جذاب برای شما داریم. در چالش تصویری 15 ثانیه‌ای ، شما متوجه مجموعه‌ای از کاراکترها خواهید شد که در الگوی مشخص چیده شده‌ است، اما به‌گونه‌ای چیده شده‌ است که مشاهده تفاوت‌های ظریف را دشوار می‌سازد. بر همین اساس شناسایی این چالش یا چالش تصویری 15 ثانیه ای می تواند، برای مغز شما بسیار مفید باشد.

آنچه که شما در این چالش باید انجام دهید، شمارش تمام اعداد ۷هفتی است که باید بشمارید. برای اینکه آن را کمی چالش برانگیزتر شود، فقط 15 ثانیه فرصت دارید تا این کار را انجام دهید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر نگاه کنید. البته اول چشمان خود را ببندید و سپس چشمان خود را باز کرده و به تصویر نگاه کنید.

هنگامی که 15 ثانیه شما تمام شد، باید متوقف شوید، و ببینید چند عدد 7 شناسایی کرده اید. سپس، به پایین بروید تا تلاش های خود را با پاسخ واقعی مقایسه کنید. ممکن است پاسخ چالش تصویری 15 ثانیه ای، شما را شگفت زده کند!

تصویر چالش تصویری 15 ثانیه ای

چالش-تصویری-15ثانیه_ای-3

.

.

.

صاحب سگ چه کسی می باشد: آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

پاسخ چالش تصویری 15 ثانیه ای

ظاهراً، تنها 10 درصد ار کاربران موفق به انجام این پازل شده اند. بنابراین هرکسی که به پاسخ صحیح دست یابد، از قدرت بینایی و تمرکز عالی برخوردار است.

در اینجا همه آنها به رنگ قرمز در نمودار زیر علامتگذاری شده اند:

بسیاری از کاربران اینترنتی بر این باورند که تصویر فقط شامل شش عدد 7 است. اما هفتمین عدد 7 در واقع الگوی کلی خود کاراکترها است، عدد بزرگ 7 شامل حروف و اعداد است. آیا آن را تشخیص دادید؟

نامزد دوماد چه کسی می باشد: آزمون شناسایی نامزد آقا داماد: کدومیک از این دو عروس عصبانی، خانم این آقا دوماد خوش تیپه!

.

.

.

چه کسی راست میگه: به نظرت رییس بانک راست میگه یا سارق بانک؟! فقط یک نابغه میتونه در یک نگاه بگه!

چالش-تصویری-15ثانیه_ای-2-

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

زوال عقل و بازی های فکری

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

امیدوارم ازچالش تصویری 15 ثانیه ای استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تست بینایی مجله سرگرمی و هوش اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینارو هم ببینید :

اگه نکته میز صبحونه رو پیدا کنی!چشمان تیز و نکته سنجی داری!

تست بینایی یافتن اعداد 1: اگر تعداد اعداد 1 درون تصویر را درست تشخیص دهید شما چشمان عقابی دارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا